اوضاع ناجور://

امیر + ۱۳۹۸/۴/۲۵، ۲۲:۱۸

شاید مفیدترین کاری که در این دو هفته انجام دادم خوابیدن بوده .

 

همه کارهام به هم ریخته . 

برنامه ریزی ندارم برای کارهام . 

نه تونستم کاری پیدا کنم و نه تونستم مهارتی کسب کنم ( فعلا تا این دو هفته )

یک حس عجیب غریبی دارم و اون اینه که وقتی راه یادگیری و حرفه ای شدن رو میبینم کلا ناامید میشم انگار باید روزی 10 ساعت براش وقت بذارم تا بتونم در اون کار  و پیشه ، حرفه ای بشم . 

بالاخره باید از یک روزی شروع کنم . اما باید روش ها و راههای شروع رو پیدا کنم . 

آرزو زیاد دارم ...

 

+ هنوز نفهمیدم چرا فیلم« جاذبه » تونست اسکار رو ببره . یک فیلم کاملا معمولی بود البته به نظر من ( خیلی ها ازش تعریف میکردن ). البته اگه در دوبلش کلمه ها رو عوض نکرده باشن که بعید میدونم . 

البته داخل فیلم یک امید و هدفی برای زنده موندن وجود داشت و شاید تنها دلیل خوب بودن این فیلم و یا زحمت زیاد کسانی که این فیلم رو تدارک دیدن باشه . ولی فیلم های درام قشنگ تری از این فیلم وجود داره . قطعا هم وجود داره .

don not let go یعنی چی ؟

به نظر من برید فنی حرفه ای کامپیوتر ، برق کشی و جوشکاری یاد بگیرن فکر کنم رایگان باشه :)
فکر کنم تنها کسی که فیلم نگاه نمی کنه منم 😞😓
۲۵ تیر ۹۸
پاسخ
فکر خوبیه ، اعضای خانوادم یاد دارن فقط من یاد ندارم ://
آشپزی هم شاید خوب باشه :) از بیکاری 
فیلم های جدید کلا قشنگ نیستن . اکثرشون فانتزی هستن و دیدنشون وقت تلف کردنه . من سعی میکنم فیلمهایی رو ببینم که داخلش پیامی داشته باشه که واقعن کمه . البته بقیه میگن اینجور فیلمها بیشتر برای غالب ( قالب ) کردن نظر تهیه کننده به ذهن بیننده هست
قبلن سعی میکردم انیمیشن نگاه کنم که تموم شدن  متاسفانه .
۲۵ تیر ۹۸

وبلاگ خوب و پر محتوایی دارید تبریک میگم

خوشحال میشم به وبلاگ ما هم سر بزنید


http://learnhtml5.blog.ir/

۲۷ تیر ۹۸
منم نمیدونم چه کنم :(
۲۹ تیر ۹۸
پاسخ
واقعن این دوران یکی از بدترین دوران برای یک انسان هست :((
۳۰ تیر ۹۸
خب gravity خیلی فیلم قوی‌ایه ولی بنظر من هم نه به اندازه اسکار گرفتن!
۹ مرداد ۹۸
پاسخ
در اون زمان درسته فیلم قوی هست و تا حالا کسی اونطور فیلمی درست نکرده بوده ( منظورم داستانش هست )
و فضا رو خیلی قشنگ درست کرده بودن و فکر کنم به خاطر همین اسکار گرفت . اما داستان اونقدرها قشنگ نبوده . به نظر من
۹ مرداد ۹۸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">