بدون شرح! ( اندر حکایات انتخاب رشته و ... )

امیر + ۱۳۹۸/۵/۱۹، ۲۰:۵۴

میترسم رشته ای رو انتخاب کنم که الان از بیرون اسم قشنگ و وسوسه کننده ای باشه و وقتی واردش بشم بفهمم که چه رشته داغونیه . مثل همین بستنی های کیم عروسکی که جلدش رو نگاه میکنیم یک عروسک خوشگل و شیک هست ولی وقتی بازش میکنیم میبینیم که کلا عروسکه ، از ده تا جا ضربه خورده و کلا هم چشم نداره :/

 

و یک سری رشته ها هم برعکس ، خیلی دارم سعی میکنم دیدگاهم رو نسبت به فرهنگیان عوض کنم .آخه همه چیزش خوبه ، چرا علاقه نداری ؟؟ پولت جوره ، کارت جوره ، سربازیت هم که خیلی کمه . 

مشکل اینه که من اصلا حال و حوصله گشتن با بچه ها رو ندارم ( دبستانیاش که بماند ) و همچنین تدریس و اینکه من اصلا در بحث کردن و صحبت کردن  و فهموندن چیزی به بقیه و (باز اون هم بخواد کوچیکتر باشه ) ... ندارم . هر روز باید قیافه چند تا بچه ببینی که مدام میپرن بالا و میپرن پایین ...

از یکنواختی هم خوشم نمیاد هر روز باید قیافه آدمها و بچه هایی رو ببینی که سه ماه دیگه هم قراره ببینی.

 

ولی تنها رشته ای که میشه تضمین کرد تا سالهای دور هم کار داره ، همین فرهنگیان هست . 

 

برای انتخاب رشته رفته بودیم بیرون و رقمها همه یکسان ولی 

200 هزار تومن 

درسته انتخاب رشته مهمه ولی خداییش 200 هزار تومن برای 3 جلسه که بیایم ببینیم چی میشه .

من که میگفتم نمیخواد بیخیال و مامان و بابام در جو انتخاب رشته که نه باید بری چون بقیه هم میرن مشاوره .indecision

خدا به خیر کنه .

+این چند روز کلا وب گردیم به صفر کاهش پیدا کرده و میکنه چون درگیر انتخاب رشته هستم . عذر بنده را پذیرا باشین smiley

 

امیدوارم یه رشته خوب ودلخواه انتخاب کنی!

۱۹ مرداد ۹۸
پاسخ
متشکرم:)
۱۹ مرداد ۹۸

:)

۱۹ مرداد ۹۸
پاسخ
:)
۱۹ مرداد ۹۸

موفق باشی :) 

اکه فرهنگیان دوس نداری نخون چون بعدا پشیمون میشی 

۱۹ مرداد ۹۸
پاسخ
متشکرم :)
ممنون بابت توصیه تون :)

۱۹ مرداد ۹۸

فرهنگیان رو نرید به نظرم.

۲۰ مرداد ۹۸
پاسخ
برای چی؟
۲۰ مرداد ۹۸

دغدغه خیلی داره آدم رو پیر می‌کنه -_-

۲۰ مرداد ۹۸
پاسخ
شدیدا موافقم 
۲۰ مرداد ۹۸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">