://

امیر + ۱۳۹۸/۷/۹، ۱۹:۴۷

به قطر کتاب نگاهی میکنم 600 صفحه که شاید با یک دست هم به زور میتوان آن را بلند کرد .

من : ببخشید آقا ، قیمت این کتاب چند هست؟

آقایه : 98 تومن 

من : 98 تومن ؟( با لحن جناب خوان گفته شود )frown

به قول سهراب سپهری : من هیچ ، من نگاه :///

من موندم و یک کارت که کلا 50 تومن داخلش باشه . مجبورم برم از کتابخونه بگیرم . اگه کسی دیگه نگیردش indecision

کتابا یذره گرون شدن

من پریروز چهار تا کتاب غیر درسی(رمان) خریدم 265 تومن

تصمیم گرفتم تا سال آینده دیگه کتاب رمان نخرم فقط درسی

۹ مهر ۹۸
پاسخ
یذره ؟؟ حدودا سی درصد بیشتر شده .
چه پولدار خخخ
درسیهاش هم گرون شده .
۹ مهر ۹۸

دست دو فروشی شهرتون رو پیدا کن از اونا بگیر

فقط حواست باشه منابعی که میگیری همونا باشه ولی قدیمی,نویسنده هاشون رو حواست باشه

منابع واحدهاتون رو دانشگاهتون اعلام میکنه,برو دست دوم هاشون رو پیدا کن

از سال بالایی ها بپرس

انتشارات دانشگاهم دست دو نداره خودت رو ضایع نکن

۹ مهر ۹۸
پاسخ
باید تا جمعه صبر کنم :دی
چشم . ممنون .
اساتید معرفی کردن کتاب رو .

خیلی ممنون از شما :)
۹ مهر ۹۸

نگران نباش کسی نمی خره

۹ مهر ۹۸
پاسخ
ولی همه میریزن کتابخونه :دی
۹ مهر ۹۸

چه کتابی بود ؟

 

۱۰ مهر ۹۸
پاسخ
روی کتاب خط اول کلیک کنین میاد . 
روانشناسی تربیتی 
۱۱ مهر ۹۸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">