(بدون عنوان)

امیر + ۱۳۹۸/۷/۲۱، ۲۲:۰۷

استاد هنر گفته بود عکس بگیریم برای آخر ترم ،منم فکر کردم برای این هفته میخواست پدرم رو درآوردم تونستم ده تا عکس بگیرم که تازه کیفیت چندانی نداشتن و اونقدرها هم قشنگ نبودن ولی این یکی واقعا قشنگ دراومد :)

 

گفتم یک مقدار الهام بگیرم از بقیه عکس ها .

 

اگه چند روزی نمیتونم بیام بهتون سر بزنم معذرت میخوام . خیلی کار دارم . 

خیلی قشنگهههه:)

۲۱ مهر ۹۸
پاسخ
خیلی ممنون از شما :)
۲۲ مهر ۹۸

جالبه ...

کاشکی الله رو قرمز مینوشتی ! تو مرکز توجه بود!

به کارت برس

۲۱ مهر ۹۸
پاسخ
:)
بله درست میگین ترکیب قرمز خصوصا اگه جیغ باشه با مشکی که اون هم خیلی مشکی باشه عالی میشه ، اما مشکل این بود که مداد قرمز نداشتم.
چشم . خیلی ممنون:)
۲۲ مهر ۹۸

قشنگه:)

۲۲ مهر ۹۸
پاسخ
ممنون :)
۲۲ مهر ۹۸

میخواهیم متفاوت و گوناگون باشیم
<a href="http://www.sheerinchat11.tk">shi</a>

۲۶ مهر ۹۸
پاسخ
what???
۲۶ مهر ۹۸

من فقط از طبیعت عکس میگیرم.

عکستون خیلی قشنگه. *_*

چه خطتون هم خوبه. :)) متاسفانه خط من خیلی وحشتناک بده و همیشه خجالت میکشم نوشته، جزوه، دفتر،... به بقیه بدم! :(

۲۶ مهر ۹۸
پاسخ
طبیعت پر از زیبایی هست :) پس عکسهایتان را بذارین :)
ممنون . الهام گرفتم از عکسها و تصاویر دیگه .
خیلی ممنون ولی همچین هم خوب نیست خصوصا انگلیسی اش :)
منظورتون اینه که خطتون دکتری هست ؟ :) وقتی خواستین نسخه برای بیمارتون بنویسین چی ؟ اون وقت هم خجالت میکشین ؟ :)

۲۶ مهر ۹۸

سلام.احسنت

۱۹ آبان ۹۸
پاسخ
سلام :)
خیلی ممنون
۲۱ آبان ۹۸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">