لطفا با نظرتتان مرا یاری نمایید+ :/

امیر + ۱۳۹۸/۹/۳، ۱۵:۲۲

نمیدونم برای شما هم همینطوری هست یا نه ؟!

دارم با فیلترشکن میام «بیان» و بدون فیلترشکن اصلا برام نمیاره.

تازه امروز کشف کردم.

 

+خیلی ممنون از کمک های همگی . اما متاسفانه نبودم  و دلیلش هم مشخصه که گفتم .

گوگل خداروشکر باز شد و یک بخش اساسی کنفرانسم حل شد ولی یک قسمت دیگه اش در گوگل نیست . البته هست ولی اونقدر بدیهی هست که دیگه لازم نیست کسی بیاد توضیحش بده . 

اما باید یک توضیحی داشته باشم که سخت نیست.

++ خب اینجا یک کمک میخوام ،

کسی میتونه بگه که چه تکالیف و یا بازی هایی برای کودکان خوبه که بتونن مهارت خوندنشون رو خوب کنن . هر چی به ذهنتون رسید رو بگین . یکیش مثلا انشا هست که تقویت میکنه مهارت خواندن رو .

بازی های فکری 

رنگ آمیزی در کنار بازی 

دیدن انیمیشن و خواستن از بچه که خلاصه یا هر چیزی که فهمیده رو بیان کنه یا نقاشی بکشه 

قصه گویی و گرفتن کتاب قصه برای بچه 

۳ آذر ۹۸
پاسخ
بله خیلی ممنون از شما 
۳ آذر ۹۸

کتاب خیلی میتونه کمک کنه 

یه راهیم هست که زیاد بخونه هر چی که میبینه رو

مثلا تابلو های مغازه ها و... تو این کار خانواده مثلا مادر فکر کنم میتونه خوب کمک کنه

چیزی که خودم به فکرم میرسه اینه که مثلا خاطره ساده بنویسه نوشتنشم تقویت میشه 

۴ آذر ۹۸
پاسخ
بله درسته و خیلی چیزای دیگه .ممنون از شما :)
۴ آذر ۹۸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">