آسم .... :(

امیر + ۱۳۹۸/۱۰/۱۸، ۲۳:۰۹

متن غم انگیز است. مطمئنم غم انگیزه چون با حس نوشتم :


بالش رو به صورتم مدام فشار میدادم ...

گریه میکردم و تحمل دیدنش رو نداشتم.

تحمل شنیدن صدای سرفه های خشکی که شاید آخرین صداهاش باشه.

میگفتم خدا ، چرا به دعاهام گوش نمیدی ؟

همچنان سرفه و یک لحظه ...

دیگه سرفه ها قطع شد . بالش رو انداختم زمین . سریع بلند شدم

رفتم ببینم چی شده.

- هااااااااااااااااااا ......

صدای خشن تنفس مامانم بود به زور میتونست نفس بکشه. دیگه افتادم زمین

گفتم آخر کاره. 

نمیدونستم چیکار کنم. یعنی مامانم رو دارم از دست میدم ؟

از زمین و زمان شکایت میکردم تا اینکه بابام سریع رفت ماشین رو روشن کرد و با مامان رفت بیمارستان.

هر کی از کنارم رد میشد ، بهم دلداری میداد.

مال شب عید سال 96 بود.....

عید کلا ظهرمارم شد.

دکتر گفته مامانم آسم داره :((((((((((((((((

هر شب مامانم سرفه میکنه و دکتر هم رفتیم ولی فایده نداشته :(

وقتی صدای سرفه های مامانم رو میشنوم ،،،، کلی ناراحت میشم. بعضی وقتا هم اشک میریزم و میگم خدایا حال مامانم رو خوب کن و هیچی دیگه ازت نمیخوام .

دکتر معالج مامانم رفته مسافرت تا اردیبهشت هم نیست و مامانم تنها میمونه و این چند ماه جهنمی.دکتر خوب هم سراغ ندارم.

ای کاش مشهد نبودیم ، حداقل آلودگی وارد ریه مون نمیکردیم :(((((((((((

 

+ امیدوارم یک روزی سرطان(انواعش) ، ایدز ، آسم ، فیبروز سینیتیک ، تالاسمی ، فنیل کوتونری ، کم خونی ها و .... درمان بشن.

برای مامانم واقعا نمیدونم چیکار کنم . البته الان دکتر گفته ممکنه آسم نباشه و حساسیته در هر حال سرفه های مامان دلم رو بدجوری میلرزونه :(

و من هم هیچ کاری نمیتونم براش بکنم همین من رو خیلی اذیت میکنه :((((((((

حتی اسپری هم جواب نمیده.

خودت درستش کن.

 

درکت میکنم

چند روز پیش مامانم نصف شب حالش بد شد تا بیمارستان زهرترک شدم عین دیوانه ها رانندگی میکردم

۱۹ دی ۹۸
پاسخ
در اینجور مواقع خونسردی خیلی مهمه ولی واقعا سخته.
امیدوارم که همیشه همه سلامت باشن.
۱۹ دی ۹۸

محکم باش!. آسم بیماریه خطرناکی نیست. نه حداقل اونقدر که خودتو ببازی!. مشهد فقط یه متخصص آسم و ریه و تنفس نداره مطمئناً. پیش بقیۀ پزشک ها هم برید. خوب می شن و خوب هم در کنارتون خواهند ماند (: . دل نگران نباش.

۱۹ دی ۹۸
پاسخ
دیگه یا درمان میشه یا باید بریم دکتر
الان بهترم. ممنون :)
۱۹ دی ۹۸

بابای من هم آسم دارن

پودر سنجد براشون بخرید توی شیر بجوشونید با عسل صبح ها بهشون بدید، برای بابای من همیشه موثر بوده این کار و کمی حالشو بهتر میکرده

ان شاالله به زودی بهتر بشن و همیشه با سلامتی سایه شون روی سرتون باشه

۲۱ دی ۹۸
پاسخ
:( متاسفم.

پیشنهاد خوبیه. داخل اینترنت هم دیدم که عسل خوبه برای آسم و... ولی شیرو سنجد نشنیده بودم.ببینم شرایط مالیم چجوریه خودم میخرم برای مامانم :)
ان شاالله و خیلی ممنون و همچنین برای پدر شما
۲۱ دی ۹۸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">