چگونه امتحانات را پاس کنیم ؟!

امیر + ۱۳۹۸/۱۰/۲۳، ۱۹:۵۹

شاید اولین امتحانی در عمرم هست که دوست دارم حداقل ده رو بگیرم و پاس بشم.

 

بنا به اتفاقاتی که تقصیر استاد بود ، افتاد هیچی درس نخوندم و به نمره 20 فکر میکردم ولی امروز ظهر همه چی تغییر کرد. بعد از شنیدن خبر اینکه استاد مبناش از کتابه و نه سوالایی که بچه ها طرح کردن کلا از زندگی پشیمون شدم.مرد حسابی یک هفته زودتر این رو میگفتی که برنامه ریزی سفت و سختی داشته باشم برای خوندنش.

 

این درس همون درسی هست که بنده به مدت 5 هفته روی 6 صفحه از کتاب برای کنفرانسم متمرکز بودم ولی از این 6 صفحه کلا 2 صفحه رو فهمیدم.

Image result for ‫اصول و مبانی آموزش و پرورش دکتر شکوهی نمونه سوال‬‎

 

خیلی دوست دارم به نویسنده کتاب ( پدر علوم تربیتی کشور ) حرفهایی بزنم ولی میگن پشت سر کسی که فوت کرده ، حرف نزن 

یک قسمتی از این کتاب هم واقعا فوق العاده هست . تربیت ... طبیعت ... فطرت.... باز طبیعت....تربیت....طبیعت .... فطرت....نظریه فیلسوفان درباره طبیعت و تربیت . اصلا بذارین یک قسمتیش رو نشون بدم:

 

و نقدی که من بهش داشتم :

میگه که باید طوری به طبیعت در تربیت توجه بکنی که بر ضدطبیعت غلبه بکنه (اون بالا مواردش رو گفته ) و اینکه طبیعت تنها زیر مجموعه تربیت نیست و نباید تنها به این (طبیعت ) توجه بکنی.

 

کلا باعث شد که حدود 25 صفحه از کتاب رو حذف کنم که مربوط به این بحث تربیت و طبیعت هست.

 

استاده رئیس دانشگاه هست و طبیعتا نمیشه باهاش بحث کرد.

 

+خدایا من رو پاس کن :دی 

فروش استثنائی کاورهای عروسکی جذاب برای انواع گوشی ها با قیمت ویژه ده هزار

 

و پانزده هزار تومان !

 

لطفا از سایت ما دیدن فرمائید:http://www.afarinesh-mobile.com

 

برای اطلاعات بیشتر و یا سفارش با شماره های زیر تماس بگیرید:

 

09307649003

 

05433215555

۲۳ دی ۹۸

چی شد امتحانش؟

۲۴ دی ۹۸
پاسخ
فکر کنم پاس بشم
البته با نمره خوب :)
۲۴ دی ۹۸

خداروشکر :)

۲۴ دی ۹۸
پاسخ
ممنون
واقعا خداروشکر :)

البته چیزهایی نوشتم که فیلسوفهای معروف قدیم ، صبح در قبرشون برای چندین لحظه لرزیدن....اصطلاحا تفت دادم.اونم قشنگ :دی
فردا هم امتحان دارم اونم اوکی بشه دیگه بقیه اش راحته.
۲۴ دی ۹۸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">