دیگه خسته شدم :(

امیر + ۱۳۹۸/۱۰/۳۰، ۲۲:۰۷

از اینکه بخوام مدام استارت بزنم  و یک چیزی جلوم رو بگیره ، دیگه بریدم از این کار. واقعا یک ماهه درگیرم . فقط سر همین قضیه !!

 

هر روز دارم بیشتر حسرت میخورم که چرا از این همه توانایی که دارم استفاده نمیکنم . اصلا راه استفاده اش رو بلد نیستم . ای کاش یک دو تا راهنما بود . دو تا راهنما که هم تواضع  داشته باشن و بتونن به یک آدم در هر سطحی جواب بدن و هم اینکه

ایرانی

باشن :(

هر جایی ، هر گروهی رفتم انگار نه انگار سوال پرسیدم و امان از جوابایی که داده نشد :((((

 

بعضی وقتا واقعا از آدمهای اطرافم متنفر میشم ، کمک میخوای ، سوال میپرسی ، هیچکس ، انگار همه توی دنیای خودشون هستن . 

اگه همه کنار هم بودیم و به هم کمک میکردیم 

دنیا قشنگ تر میشد.

اگه!!

Related image

 

 

همه ی ادم های موفق بار ها و بار ها شکست رو تجربه کردن در واقع میشه گفت همه ی ادم ها بار ها و بار ها شکست رو تجربه کردن اما بین این ادما  تنها ادم هایی به موفقیت رسیدن که بعد از هر شکست امیدوار تر ادامه دادند 

خیلی کم پیدا میشن ادم هایی که هیچ وقت دست رد به درخواست کمک نزنند و با تمام وجود دل بسوزونند برای ادما ، باید به این موضوع عادت کرد

تو تلاشتو بکن و به خدا توکل کن مطمئن باش بهترین ها مسیر رو جلوی روت قرار میده   

۱ بهمن ۹۸
پاسخ
بله خب ، درسته . اما یک ماااااااه ...

دقیقا.دارم عادت میکنم . 
ممنون :)
۱ بهمن ۹۸

به تلاشت ادامه بده 

بلاخره یه روژ به خودت میای میبینی به موققتی که میخوای رسیدی تازه تو زندگیت هم کلی از آدمایی که توصیف کردی اومدن 

۲ بهمن ۹۸
پاسخ
چشم .
بله درسته .
۲ بهمن ۹۸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">