پوسیدم :(

امیر + ۱۳۹۸/۱۲/۷، ۲۲:۲۴

واقعا دیگه نمیتونم دووم بیارم داخل خونه . هیچ تفریح و سرگرمی ندارم .

واقعا دوست دارم برم بیرون ولی نمیشه

 

خیلی از تفریحاتم به خاطر این ویروس در این هفته نابود شد :((

احساس پوچی میکنم توی خونه نمیتونم کاری بکنم .

 

هر سرفه ای که مامانم میکنه قلبم رو میلرزونه که نکنه کرونا گرفته باشه .

ولی خداروشکر ، فعلا هممون سالمیم :)

 

فردا هم امتحان افسر دارم !!

عجب موقعی !!(کرونا)

وضعیت هوا رو هم عشقه . داره برف میاد الان.

 

لطفا مراقب خودتون باشین

 

#کرونا

 

منم تقریبا همین حسو دارم:(((

۷ اسفند ۹۸
پاسخ
اصلا حس خوبی نیست :(
خصوصا برای آقایون . چون باید کار کنن و نمیتونن داخل خونه بشینن و تحمل کنن.
۸ اسفند ۹۸

فیلم نگاه کنید و بمونید تو خونه !

۸ اسفند ۹۸
پاسخ
پلی لیستم تموم شده :(

۸ اسفند ۹۸

امتحان چیشد؟ :)))

۱۰ اسفند ۹۸
پاسخ
چه قدر پیگیر هستین :دی
رد شدم :دی
همون اول ماشین خاموش شد:دی
اما این دفعه تمرین میکنم شام رو میدم به همه :)
۱۰ اسفند ۹۸

آقا بحث شام مطرحه!😁

الکی که نیس! =))))

باس پیگیر باشم😌

۱۲ اسفند ۹۸
پاسخ
به دلیل شیوع ویروس کرونا از شام دادن به مدت یکسال معذوریم :دی
۱۲ اسفند ۹۸

من احساس میکنم یکسال کمه باید یه هف هش سالی محروم بشیم! نظرت چیه؟😁

 

- می رود به نوع دیگری از شیرینی که می تواند دریافت کند اندیشه بکند

۱۴ اسفند ۹۸
پاسخ
نه دیگه ان شاالله هوا گرم بشه میره :)

ان شاالله شیرینی قبولی شما :دی
۱۴ اسفند ۹۸

نه منظورم صرفا سفارش شام و اینا بود

چون بهونه هااا زیااااد شدن😁

 

چراا الان دقیقا توپ رو پاس دادی به زمین من؟😅

 

۱۷ اسفند ۹۸
پاسخ
آها از اون لحاظ :دی
به نظرم کم گفتین یک ۱۵ ۲۰ سالی شاید طول بکشه :دی

:دی
فقط بگم که نوبت درخواست شیرینی ما هم میرسه :)
در آینده ای نزدیک :دی
۱۸ اسفند ۹۸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">