چالش 20 سال آینده

امیر + ۱۳۹۹/۳/۷، ۰۰:۰۴

سلام :)

 

بعد از تاخیر فراوان تبریک عید میخوام این چالش به تاخیر افتاده رو هم بنویسم .

البته بگم که این چالش برای من شبیه همون چالش «ده کاری که قبل از مرگم باید انجام بدهم» هست ، یعنی داخل همین هم همون آرزوهایی رو دارم مینویسم که در اون چالش داشتم . حالا شاید در اینجا اون ده کار کمتر یا بیشتر شده باشه . 

 

راستش خیلی فکر کردم . خیلی کارها دوست دارم انجام بدم از ازدواج و کار و تحصیل گرفته تا تولید آثار مختلف فرهنگی و علمی و بردن جوایز مختلفی که همیشه در رویاهام بوده و هست.

 

از این میترسم که شخصیتم تغییر کنه . همون پسر پرانرژی باشم ولی با متانت و وقاری که نشون از مردونگی داره . در هر حال دوست نداره از جذابیت ها و شیطنت های خودش کم بشه :)

 

(احتمال زیاد نشدنی) با موهای خودم میرم بیرون و میام داخل و نه کاشته شده و یا مصنوعی :(

 

تنها دغدغه زندگیم آینده بقیه باشه و بس :)

 

تمام این ها هست البته به شرط حیات :)

 

+ممنون از کسی که لطف کردن و من رو دعوت کردن ( خانوم آبان ) 

البته ببخشید خیلی مختصر نوشتم یک جورایی میخواستم فقط بنویسم چون خیلی خسته ام الان :(

 

++ دختر 5 ساله مصاحبه اش رو قبول شد smiley و تلاش های اینجانب هم به ثمر نشست (هوراااااااااااااااااااا)

+++ تولد داداشم بود براش از اینها درست کردم :

 

به نظر خودم که خوب شد :) کاردستی هم درست کردم ولی خب خیلی قشنگ نشد و برای همین نفرستادم :دی (کاردستی و نقاشی از تکالیف بنده بودن ) این رو هم بگم که کاردستی و نقاشی واقعا خفن بودن :)

 

+++اینم از عکس خودمون :)

مورچه ها خیلی حرکت داشتن برای همین ممکنه تار دیده بشن.

 

 

 

++++یک چالش هم تو ذهنم دارم به زودی اجراییش میکنم :) البته یکم با چالش هایی که تاحالا برگزار شده فرق داره و نوجوون پسند باشه و میترسم که آخرش خراب بشه :(

سلام

چالش هر چی باشه پایه ایم :)

۷ خرداد ۹۹
پاسخ
سلام .

ممنون
فقط امیدوارم جواب بده و خراب نشه.
۷ خرداد ۹۹

موضوع چالشت چیه ؟ 

نوسیندگیه یا عکاسی ؟

فانتزیه یا جدی  ؟

۷ خرداد ۹۹
پاسخ
میگم حالا :)

یک چند روز بگذره
ولی هیچکدوم از اینها که گفتی نیست . 
۷ خرداد ۹۹

منتظریم پس :)

۷ خرداد ۹۹
پاسخ
ای کاش نمیگفتم انتظارات بالا نره :)
ممنون
۷ خرداد ۹۹

آره دقت کردم کامنتا فقط برا چالش بود :)

 

 

راستی چالش رو دیدم پست فراموشم شد !

ایشالا همون بشه که میخواید :)

+ ای جااان ایشالا موفق باشه. یادمه منم سر مصاحبه اول دبستانم کلی خنگ بازی درآوردم 🙄 گوجه تیزه ؟! :/

++ تولد برادر هم مبارکا 😊🙃

+++ من خاطره خوبی با لونه مورچه ها ندارم :/ ولی تماشای مورچه ها در حال انجام فعالیت واقعا حالمو خوب میکنه :)

:))

۷ خرداد ۹۹
پاسخ
البته این رو هم بگم ممکنه چالش خنک و بی مزه و یا تکراری باشه برای همین میگم امیدوارم جواب بده . 



:)
ممنون
+😂
من سال پیش مصاحبه داشتم و کلی سوتی دادم کلاس اول رو که بماند 
++ ممنونم.
+++من عاشق عکس گرفتن از مورچه ام که روی یک سطح ایستاده و حرکت نمیکنه ولی مثل اینکه نمیشه همچین عکسی گرفت و گفتم برم جای لونه مورچه ها عکس بگیرم لااقل یکیشون ایستاده و لرزش نداشته باشه ولی گویا همشون یک تکونی خوردن 🤦🏻‍♂️
۷ خرداد ۹۹

امیدوارم به ایده آلت برسی :)

 

بسم الله

۷ خرداد ۹۹
پاسخ
ممنون :)

الان که نه :)
۷ خرداد ۹۹

خواهش میکنم و این حرفا :)

عکس مورچه ها چقدر جالب و خفن شده :) 

تولد داداشتون مبارک باشه کلی :)

۷ خرداد ۹۹
پاسخ
:)

متشکرم :)

ممنون :)
۷ خرداد ۹۹

آخ حیف شد منم تو فکر یه چالش فانتزی بودم که با توجه به قلم بچه ها عمق بگیره یا سطحی بشه

۷ خرداد ۹۹
پاسخ
شاید اصلا چالش نباشه :)
یک چیزی تو حالت های چالشه ولی با این چالشی که فکر میکنیم فرق داره برای همین ممکنه مورد پسند همه واقع نشه.


۷ خرداد ۹۹

عید شمام با تاخیر مبارک 

امیدوارم بهترینا برات پیش بیاد

۷ خرداد ۹۹
پاسخ
ممنونم . 
همچنین شما
۷ خرداد ۹۹

سلام

ایشالله مو می‌کاری اگر نداشتی :)))

خسته نباشی

چه عکس قشنگی

 

۷ خرداد ۹۹
پاسخ
سلام :)

ممنون 😅


ممنونم چشماتون قشنگ میبینه.

۷ خرداد ۹۹

مبارک باشد. 

آفرین آقا معلم✌

منتظر چالش هستیم :)

۷ خرداد ۹۹
پاسخ
ممنون :)

:)

خیلی ممنونم
۷ خرداد ۹۹

سلام اقا امیر 😎

ایشالله که موفق بشید :))) و میشین 🌸

این کادو تولد چیه من متوجه نشدم ؟

عکس های حرفه هم میگیریاااا 😃

البته یه کوچولو تاره مورچه داره حرکت می‌کنه ..

استرس نداشته باشین فقط سعی کنید رعایت موهاتو کنید و شامپو رو اول تو دستتون کف بکنه بعد روی سرتون همین جوری شامپو نریزین رو سرتون چون ریشه مو خراب می‌کنه !

از این چاپ های الکی هم استفاده نکنید مثل clear شوره بر و اینا ..

ریشه مو حساس و به مرور خودش شوره ریز میشه .

سعی کنید شامپو خوب انتخاب کنید‌

۷ خرداد ۹۹
پاسخ
سلام :)

خیلی ممنونم و همچنین شما . 

پست قبلی گفته بودم که قراره برای درس هنر نقاشی روی سنگ (با گواش و آبرنگ) داشته باشیم و دو تا کاردستی درست کنیم منم این رو اتفاقی برای داداشم درست کردم که تولدش هم بود و هم به عنوان کار عملی حساب میشد.

نه اونقدر ها هم حرفه ای نیست که 😅
لطف دارین. بله مورچه تار شده چون حرکت میکرده و گوشی منم اونقدر ها کیفیت نداره ( همه اش 5 مگاپیکسله :) )

دیگه سعی میکنم موهام رو تا یک مدتی کوتاه نگه دارم . چون وسط سرم تا حدودی خالی شده این رو توی یک ویدئو از خودم دیدم متوجه شدم و خیلی هم ناراحت شدم.
درسته . چشم :)
خیلی ممنونم .



۷ خرداد ۹۹

سلام :) 

مورچه‌ها خیلی سریع می‌تونن حرکت کنن . ولی عکس جالبی شده :) 

۱۱ خرداد ۹۹
پاسخ
سلام.

بله متاسفانه :(
خیلی ممنون :)
۱۱ خرداد ۹۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">