فیلم سینمایی prisoners

امیر + ۱۳۹۹/۱۱/۱۵، ۱۸:۱۳

اینم از فیلم آمریکایی که سال ۲۰۱۳ ساخته شده بود.

چون بقیه‌ی سایت‌ها خیلی اصولی به این فیلم پرداختن وارد حوزه‌ی بررسی و معرفی فیلم‌ نمی‌شم :)

 

 

عنوان : زندانی‌ها

سال انتشار: ۲۰۱۳

محصول کشور آمریکا و خب انگلیسی صحبت می‌کنن

+دوبله‌ شده هم هست ولی صدای اصلی بازیگرا پیشنهاد می‌شه.

نمره در آی ام دی بی ( IMDB ) : ۸/۱

افراد بالای ۱۷ سال ببینن بهتره. چون یک کوچولو صحنه‌های خشن داره.

 

خلاصه: در یک مهمانی دو دختر کوچولو از دو خانواده که با همدیگه دوستی دارن گم می‌شن و افراد خانواده سعی در پیدا کردن دو عضو گمشده به هر طریقی هستن و ...

 

بازیگر‌هاش رو نمی‌شناختم ولی نکته‌ی مثبتِ فیلم بازی خیلی خیلی قوی بازیگرهای فیلم هست و به قدری طبیعی بازی می‌کنن که آدم در بازی‌شون غرق می‌شه.

نکته‌ی دیگه اینکه فیلم یک ریتم نسبتا کندی داره و در جاهای مختلف کارگردان سعی کرده تا تماشاگرِ فیلم رو گمراه و یا ایستگاه کنه :)

البته این رو هم بگم که بازیگرهاش معروف هستن ولی من نمی‌شناختمشون :)

 

 

+ از معرفی فیلم دیگه از شرق آسیا پشیمون شدم همین سه تا فیلم کافی هست و در آینده و در طی پست‌های مختلف به معرفی فیلم‌های مختلف می‌پردازم :)

++ معرفی انیمیشن کوتاه هم موند. راستش رو بخواین از معرفی اون هم پیشمون شدم!

+++قرار گذاشته بودم این معرفی‌ها نهایتا یک هفته طول بکشه ولی به دلایل مختلف نتونستم اونطور که می‌شد این روند انجام بشه و یک ماه طول کشید 🤦‍♂️

 

 

فردا هم یک پست برای لینک معرفی فیلم‌ها منتشر می‌کنم. 

فعلا همین سه تا لینک رو داشته باشید.

 

معرفی فیلم هشتصد

کلیک

 

معرفی فیلم یک پیک دیگر

کلیک

 

معرفی انیمیشن روح

کلیک

وایییی من دیدمش *-*

خییلییی خوب و خفن بود *-*\

۱۵ بهمن ۹۹
پاسخ
که اینطور :)

خیلی ممنون از نظرتون
۱۵ بهمن ۹۹

بازیگراش برام خیلی آشنا هستم یعنی فیلم هاشور دیدم اما اینو نمی‌دونم :/

اصولاً اسم فیلم حفظ نمیکنم خخخخخ

۱۵ بهمن ۹۹
پاسخ
😅
خب اسم فیلم رو داخل اینترنت سرچ کنین داخل ویکی پدیا برین و از اونجا می‌تونین اسم فیلم‌هایی که بازیگر‌ها داخلشون بازی کردن رو مشاهده کنین :)
۱۶ بهمن ۹۹

جنایی و معمایی جذابیه: )

ممنون از پیشنهاد ^_^

۱۵ بهمن ۹۹
پاسخ
بله ژانرش جنایی هست :)
متشکرم از  دیدگاهتون :)
۱۶ بهمن ۹۹

عه راستی چرا گفتین بالای 17 سال "-"\

من 15 سالم بود دیدم فکر کنم D:

۱۷ بهمن ۹۹
پاسخ
یک کوچولو صحنه‌های خشن و مشت زنی‌ داشت برای همین گفتم :)
۱۷ بهمن ۹۹

من رفتم ببینم :)

۱۹ بهمن ۹۹
پاسخ
امیدوارم لذت برده باشین :)
حالا خوب بود؟
۲۰ بهمن ۹۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">