چند عدد روزانه‌نویسی

امیر + ۱۳۹۹/۱۱/۲۰، ۲۱:۴۸

۱-یک اشتباهی که این چند روز انجام دادم این بود که اطرافیان نزدیکم رو با سهیل سنگرزاده آشنا کردم. فکر کنم هر کی که اسمش رو خونده بشناسش اما جهت احتیاط اگه کسی نمی شناسه 

چطوری جون دل؟ سر کیفی عزیز؟

اگه باز هم نشناختین کافیه به این عکس‌ها در این لینک نگاه بندازین و متوجه بشین که دارم در رابطه با کی صحبت می‌کنم . (لینک عکس‌های گوگل) اگر هم که دیگه نشناختین باید بهتون بگم که فعالیتتون در عرصه‌ی مجازی واقعا کمه و باید بهتون تبریک گفت :)

بگذریم. داشتم می‌گفتم که نزدیکانم رو با این پدیده‌ی سمی آشنا کردم و از صبح تا شب دارم الفاظ و تیکه‌هاش رو می‌شنوم و هر دفعه‌ که می‌شنوم چهره‌اش تو ذهنم مصور می‌شه و یک حال بدی دستم می‌ده. بابا بسه دیگه . شورش رو درآوردین شما هم. از یک طرف دیگه ملت تموم نمی‌کنن و با تمام قدرت سعی در درست کردن انواع و اقسام کلیپ هستن و وقتی این اتفاق هم بیفته دوباره همینا از صبح تا شب به کله‌ام می‌پرن و با اصطلاحات ایشون بنده رو مورد عنایت قرار می‌دن😑

(الان دوباره شروع کرد برادرم به استفاده از اون الفاظ🤦‍♂️)

 

۲-ترم جدید مثلا از این هفته شروع شده و ما همچنان سرگردان بین این همه استاد هستیم 🤦‍♂️ البته بعضی از اساتید خیلی ذوق و شوق داشتن و به محض بارگزاری شدن دروس در سامانه تکالیف رو به ما دانشجویان بدبخت بیچاره محول کردن 🤦‍♂️😑😂 یکشنبه که کلاسا بارگزاری شد در سامانه درسی که چهارشنبه باهاش داشتیم همون روز اومده تکلیف داده بهمون :)

 

۳-بالاخره بعد مدت‌ها رفتم فوتبال با دوستام ولی از اونجا که خیلی آمادگی بدنی بالایی داشتم دروازه وایستادم وقتی هم می‌رفتم بیرون از دروازه دو دقیقه می‌دویدم و بعدش هم انگار نفسی نداشتم 🤦‍♂️ فقط خواهشا نگین کرونا بود و فلان و بهمان. بعد یک سال پام به توپ خورد اصلا بذارین بهتر بگم . بعد یک سال دویدم. در این حد!

 

۴- مچ دستم بعد چند روز همچنان درد می‌کنه. نمی‌دونم چه اتفاقی افتاده براش . چند روز قبل از خواب بیدار شدم و متوجه شدم که مچ دستم وقتی به یک طرف بچرخونم با یک درد غیرطبیعی روبه‌رو می‌شم. فکر کنم شکسته 🤷‍♂️ می‌ترسم برم عکس بگیرم . چون محیط درمانگاه‌ها آلوده هست و ... می‌دونین دیگه!

 

همین دیگه :)

شما چه می‌کنید؟

+من نمی‌شناسم ,,, بازیگره یا از این شاخای اینستا؟

+استادن دیگه و زورشون میرسه !

+کروناااااا فوتبال رفتین😅 خوش گذشته باشه ایشالا:)))

+شاید دستتون یه مدت بی حرکت بوده ،،، شکسته باشه فکر کنم ورم می‌کنه و دست بزنید روش درد میگیره البته بستگی به مقدار و شدنش داره .

شاید گرفتگی چیزیه!

 

۲۰ بهمن ۹۹
پاسخ
تقریبا می‌شه گفت شاخ اینستاست :)
هعی :(

بعد یک سال رفتم بیرون از خونه 😅

+دست بزنم درد نمی‌گیره عجیبه نمی‌دونم چیش شده . چند روزی هست این شکلیه. بستمش فعلا
۲۰ بهمن ۹۹

چقد بدم میاد از این آقاهه :)))

۲۰ بهمن ۹۹
پاسخ
اکثرا بدشون میان و یک عده‌ای جهت کرم ریختن ازش خوششون میان :)))
نمونه هم دیدم دیگه 😅
۲۱ بهمن ۹۹

الکی ادا حال بدا رو درنیار =)))

 

چهارشنبه مثلا تعطیله ، ما کلاس حسابان داریم-______-

 

خوش بگذره :)

 

گرفتگی یا عصبیه احتمالا.. برا یه دانش آموز و دانشجو ، این دردا عادیه :)

۲۰ بهمن ۹۹
پاسخ
وای خدا اینجا هم 😑😂

خیلی هم عالی 🤦‍♂️😂😂😂
دوستم می‌گفت که برای امتحانا یک هفته فرجه داشته ولی امتحاناش ۱۲ روزه. بعد هر روز هم امتحان داره حتی روزای جمعه!!! این جمله رو گفتین یاد اون افتادم 🤦‍♂️😂
الان هم داره بدبخت دوران امتحانش رو می‌گذرونه

ممنون

می‌گن عصبیه ولی خب بعید بدونم چون استرس خاصی نداشتم :|
۲۱ بهمن ۹۹

امیدوارم زودتر دستتون بهتر شه 😊🌹

۲۰ بهمن ۹۹
پاسخ
متشکرم 🌹
۲۱ بهمن ۹۹

سلام جون دل

سر کیفی عزیز؟

هیچی همین دیگه خواستم یه کرمی ریخته باشم

بای(((:

۲۰ بهمن ۹۹
پاسخ
لینک
الان دقیقا شبیه اون خانومه نو فیلم the shining هستم 
😂😂❤
۲۱ بهمن ۹۹

سلااااام...

1 :  یهویی دیدن قیافه ی ایشون اونم برای قبل خواب ، اصلا مناسب نیست...حالا به زورم شده باید نیم ساعت دیگه بیدار بمونم تا تصاویر کمرنگ تر بشن ؛ هرچند که دارن پر رنگ تر میشن...البته قصد جسارت نسبت به قیافشونو ندارم ولی به نظرم اگه یه خورده آراسته تر بودن ، اینجوری نمی شد...امیدوارم ناراحت نشن.

2: درک چندانی راجب این جور چیزا ندارم...ولی کاش استادای آینده ی من از نظر اخلاقی شبیه معلم هام باشن که راحت بشه باهاشون حرف زد...عین امروز که معلم زیست فوق جدی مون ازم پرسید : چرا زیست رو نخوندی ؟ و من گفتم چون حوصلم بهش نمی رسید و باز ایشون پرسید : حوصلت به چی می رسید ؟ ومن گفتم زبان و در ادامه توضیح دادم اگه یه روز حوصلم به زبان نرسید ، اون موقع زیست میخونم...

 

3 : منم دلم میخواد عین قبلنا زنگ های ورزشمون بریم هند بال بازی کنیم .ولی نمیشه...

4: درد مچ دست می تونه مزایای زیادی داشته باشه ؛ خیلی از کارا رو میتونین بپیچونین .البته اگه از اون پسرای دختر نمای کدبانو باشین...:) و لی اگه اونطور نیستین ، امیدوارم زود تر بهتر بشین.

 

شب خوش

۲۰ بهمن ۹۹
پاسخ
سلام

بله به نظرم حتما باید یک اصلاحاتی داشته باشن. ولی واقعا تعداد فالوراشون خیلی خیلی زیاد شده و این نشون میده برای محبوب شدن می‌شه هر کاری کرد البته قصد ایشون احتمالا انگیزه دادن بوده :)

واقعا معلمتون انقدر راحت بودن؟ 
بابا ایول. دست مریزاد بهشون 👌
خیلی معلم خوبیه حتما :)


متاسفانه دست اصلیم اینطوری نشده وگرنه خیلی از کارها رو می‌تونستم بپیچونم :)
پسرای دخترنمای کدبانو 
جالب بود 😅
ممنون
۲۱ بهمن ۹۹

ای چقد من ازاین بدم میاد فکر میکنه خیلی شاخهه😂البته هست ولی تو مجازی .خداروشکر ما هنوز ترمه جدیدمون شروع نشدهه و درتعطیلات به سر میبریم😊.

بزنم به دری تخته ای چیزی چشم نزنم استادا فردا رگباری فایل بزارن بدبختمون کنن😁

بنظرم حتما برید عکس بگیرید هر چقدم آلوده باشه خب شما میتونید بیمارستان نرید کلینیک خصوصی برید  با رعایت پروتکل عکستونو بگیرید

۲۰ بهمن ۹۹
پاسخ
🤦‍♂️😂😂😂
قیافه‌ی مخوفی داره.

خوب از تعطیلات استفاده کنین که ترم جدید در راه است :)

یکم صبر می‌کنم اگر همچنان درد داشت حتما عکس رو می‌گیرم . چون اینطوری نمی‌شه دیگه!
۲۱ بهمن ۹۹

سلام! راستش نمیدونم عرف جامعه وبلاگ نویسا چیه وقتی اولین کامنتشون رو توی یه وبلاگ میدن. به هر حال هرچی فکر کردم چیزی بهتر از سلام خالی پیدا نکردم. پس دوباره هم سلام!

 

آه آره ما هم مسموم شدیم با سهیل سنگر زاده. هرجا رو نگاه میکنم هست!

ترم جدید من هفته بعد شروع میشه. امیدوارم این ترم خیلی بهت سخت نگذره و سالم از ورطه‌ی تمرینا و تکالیف بیای بیرون!

خب خوبه که همین فوتبال رو هم رفتی. اگه از زمانی که بازی میکردی لذت برده باشی، خیلی هم عالی!

برای درد مچ هم حتما خودت حواست هست. امیدوارم زودتر خوب بشه.

۲۱ بهمن ۹۹
پاسخ
سلام :)

یک جا خونده بودم که معمولا برای شروع و اولین کامنت خودشون رو معرفی می‌کنن و یک آشنایی کلی ایجاد می‌شه. بستگی به شرایط داره البته. مثلا جنسیت و سن و ...
من امیر هستم . امیر+ اینجا صدام می‌کنن و جزء خانواده پلاسیجات هستم (یکی دیگه هم آخر اسم کاربریش + داره)
بعد اینکه ۱۹ سالمه اهل مشهد :)
خیلی هم خوش اومدی.

سهیل اینجا سهیل اونجا سهیل همه جا 😅
ممنون منم امیدوارم.
بلی بسی لذت بردم :)
بله. متشکرم :)
۲۱ بهمن ۹۹

بنده ی خدا:|

چخبره ۱۲ تا امتحان پشت سر هم-_-

دانشجو رو با ربات اشتباه گرفتن؟

 

احتمالا فشار عصبی از چندتا موضوع باهمه ، یه ریزه از هر موضوعی یه کوه ساخته و به شکل درد مچ دست خودشو نشون داده :(

ایشالا زودتر خوب بشه^^

۲۱ بهمن ۹۹
پاسخ
ظلمه دیگه چیزی نمی‌شه گفت بهشون :)

شاید. البته الان دقت می‌کنم یک چند تا ناراحتی داشتم هفته‌ی قبل شاید به خاطر اونا بوده به هر حال امیدوارم سریع تر خوب بشه :)
متشکرم
۲۱ بهمن ۹۹

1. چقدر وحشتناکه :/

4. ایشالا زودتر خوب شین D:

 

ما هیچی ((=

۲۱ بهمن ۹۹
پاسخ
آقا به این خوشتیپی قشنگی تازه ویدیو انگیزشی میده دیگه چی می‌خواین D:

ممنونم :)

خب پس امیدوارم حالتون خوب باشه :)
۲۱ بهمن ۹۹

انگیزه ی خود کشی میده :/

۲۱ بهمن ۹۹
پاسخ
قیافه‌اش شاید 😅
۲۱ بهمن ۹۹

بخدا از وقتی اسمه این مرده شاخه اینستا رو آوردید هی تو اکسپلورم میبینمش نمیدونم چرا قبلا اصلا اینجوری نبوداا😂😂🤦🏻‍♀️

میبینمش از دنیا سیر میشمم

۲۲ بهمن ۹۹
پاسخ
😂😂😂😂

مرورگرتون رو عوض کنین 😂
۲۲ بهمن ۹۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">