بدون شرح!

امیر + ۱۳۹۸/۴/۲۸، ۱۵:۴۶

خدایا ! همونطور که زمستون رو برای ما تابستون کردی ، تابستونمون رو هم زمستون کن ! آمین .

 
میگن در اروپا دمای هوا به 30 درجه میرسه ، تو خیابونا به مردم آب رایگان میدن ، اونوقت در ایران ، دمای هوا به 50 درجه میرسه ، برقا رو قطع میکنن (حرفی ندارم واقعن )
هنوز درک نمیکنم چرا باید ساعت 12 ظهر ، در اوج گرما بیان قرار بذارن که بریم با هم دیگه چیزی بخریم . خداییش دیگه من دمای 46 درجه رو انقدر شدید و مستقیم حس نکرده بودم .
یادمه آخرین آزمون سنجش بود به مدت ده دقیقه کولر رو خاموش کردن و واقعن جهنمی شده بود ، اونجا و خدا روز گرم رو براتون نیاره ، همون ده دقیقه لازم بود که کلا خیس بشم . 
 

+ اون دو تا بند رنگی ، از منابع دیگه ای هستن که من قبلا شنیده بودم ولی نمیدونم از کجان و من فقط از نقل بقیه شنیده بودم. 
 
++ جواب کامنت هاتون رو میدم ( به زودی ) و همینطور به وبها سر میزنم .
قطع برق !!! چهارشنبه برق منطقه اى که مدرسم توش بود قطع شد و واقعا نمیتونم شرح بدم چه کابوسى بود توى تاریکى توى گرما کلاس ادغامى 
بعد وسط اونجا دبیر شعر میخوند و توقع داشت با لبخند جوابشو بدیم :/ 
اینجا ایران است 
۲۸ تیر ۹۸
پاسخ
از این استادا بدم میاد که از لحظه لحظه کلاسشون استفاده میکنن . این استاده هم معلوم نیست حالش خوب بوده یا نه وگرنه باید استراحت میداده و میگفته برین بیرون و...
 خدا این لحظه های سخت رو نصیب هیچ کسی نکنه .
بله کاملا درسته 
۲۸ تیر ۹۸
سلام آقا امیر :)
خوبین؟
وای گرمااااا😞😷😷😷 رو نگین!
۲۸ تیر ۹۸
پاسخ
سلام :)
ممنونم . شما خوبین؟
پسر خوبیه . سلام میرسونه. منظورم گرما هست .
دیگه باید تحملش کنیم .
۲۸ تیر ۹۸
امان از گرما! :)
۲۹ تیر ۹۸
پاسخ
الامان !
۳۰ تیر ۹۸
تابستون خدا هوا چه گرمه 
یاد این اهنگه افتادم خخخ
۲۹ تیر ۹۸
پاسخ
:))
۳۰ تیر ۹۸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">