انتخاب رشته

امیر + ۱۳۹۸/۵/۸، ۲۳:۰۳

سلام  . 

خب ، همونطور که خیلیاتون میدونین و در اخبارها هم میگن ، چند روز دیگه رتبه ها میاد و سوای از استرس بدی که داره ، خیلی ها درگیر انتخاب رشته میشن و من هم از این قاعده مستثنا نیستم . اما خب هیچ نظری در رابطه با رتبه کنکور ندارم ، چون کنکور عجیب و غریبی بود و اصلن نمیدونم چند میشم . من رشته ام تجربی بوده و الان به شدت به کمک کسانی که در این رشته بودن و در رشته های دیگه بودن نیاز دارم و میخوام بدونم انتخاب رشته چجوری هست ؟

کارنامه سبز چیه و کاربردی هم داره و میشه ازش استفاده کرد ؟ میگن این دو سال اخیر یکسری تغییراتی داشته درسته ؟

فرق بین مهرماهی ها و بهمنی ها چی هست ؟

شهریه دانشگاه هایغیر دولتی چه قدره ؟

 کدوم رشته ها پرطرفدارتر و پردرامد تر و بازارکار فعال تری دارن ؟

و ...

+ یک بخشی در منوی سمت چپ ایجاد شده به نام انتخاب رشته ، اگه میشه اونجا لطف کنید و کمک کنین که ممنون میشیم :)

به درد من نخوره ، به درد بقیه میخوره .

ما را در این راه یاری کنین:)
پیشاپیش ممنون از کمکتون :)

:)

سلام!(: .

گفتی انتخاب رشته! کنکور؟!تازه یادم افتاد چه زود تابستونم تموم شد آ! ^_^ .

منم تجربیِ نظام جدیدم! به نظر من که عجیب غریب نبود! ولی خب درس نخوندمو می دونم رتبم درست و حسابی نمی شه! اما امیدوارم رتبت و آینده ی شغلیت بسیآر خوب بشه (: ممنون که به فکر بقیه هم هستی! شاید اینجوری منم یه اطلاعاتی نا خواسته کسب کنم!!! ^_^ با آرزوی بهترینا.

۹ مرداد ۹۸
پاسخ
سلام . 
مهم همون کنکور بود که تموم شد :دی
شما اولین نفری هستین که میفرمایین عجیب و غریب نبوده . 
متشکرم و همچنین شما هم :)
خواهش میکنم . وظیفه هست . میخواستم برای بقییه رشته ها هم بذارم ولی خیلی در رابطه با ریز رشته هاشون آشنایی ندارم . سال پیش یک بلاگری به نام آقای برادر پستی شبیه همین گذاشته بودن ( که من داخل منو این کار رو کردم ) و خب کار قشنگی بود گفتم این کار رو بکنم ه به نفع خودم و بقیه باشه .
ممنون .
۹ مرداد ۹۸
با زمان ما فرق کرده واسه همین حرفی ندارم:))
۱۰ مرداد ۹۸
پاسخ
واقعن ؟!
که اینطور
به هر حال ممنون :))
۱۰ مرداد ۹۸
سلام.
این کانال تلگرام داره همه‌ی رشته‌ها رو معرفی می‌کنه…
konkortherapy
۱۰ مرداد ۹۸
پاسخ
سلام .
ممنون
۱۵ مرداد ۹۸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">