" نامه ای به گذشته "

امیر + ۱۳۹۸/۷/۱۷، ۰۹:۱۸

سلام :)

 

اول از آقا محمد رضا و آقا سید جواد ، خواستم تشکر کنم که دعوتم کردید و اینکه من هم مشغله داشتم و هم اینکه نمیدونستم باید چی بنویسم ( همین الانش هم نمیدونم :دی ) 

 

حدود یک ماه بود که کسی چالش نگذاشته بود که اون هم به مناسبت روز وبلاگ نویسی بود . 

و اینکه این اولین چالشی هست که دارم شرکت میکنم در طی سه سال وبلاگ نویسی :)

 

 

 

 

 

سلام .

حالت خوبه ؟ امیدوارم که خوب باشی . میدونم که الان 8 سالت هست و داری میری به کلاس سوم . کلاس همون خانومه که خیلی زشته و همه از قیافه اش میترسن !!

همین الان هم ازش خوشم نمیاد با اینکه ایشون من رو خیلی دوست داشت ! راستی یادم رفت خودم رو بهت معرفی بکنم . امیدوارم تا الان این نامه رو پرت نکرده باشی جایی و بری دنبال کارِت . میدونم چون مامان بهت گفته که با غریبه ها صحبت نکنی و ارتباط نداشته باشی. من خود تو هستم البته ورژن 10 سال آینده ات .خب حالا غریبه نیستیم ، من همون امیر گوگولی هستم که 18 سالش شده . تعجب کردی؟! این همون سنی بود که همیشه آرزوش رو داشتی و میخواستی بهش برسی . اما میدونی آرزوی من چیه ؟ دقیقا برعکس تو . میخوام هم سن تو بشم  و دوباره زندگی کنم . راستی میدونی که آرزوی داشتی که معلم بشی و از همون اول حقوق بگیری ؟ باید بهت بگم که الان من معلم شدم ولی اینکه از اول بهت حقوق میدن الکی هست . باید کلی کار انجام بدی و امضا کنی که بالاخره بعد چند ماه بهت حقوق بدن خواهشا به فکر حقوق ماه اولت نباش که کلی برنامه ریزی میکنی و آخرش هم هیچی. حرف از امضا شد ، همین الانش هم من امضا بلد نیستم . فقط یکی بابا رو دارم کپی میزنم برای خودم laugh

نمیدونم از چی بگم ، از کجا شروع کنم ، از مدرسه و تحصیلت بگم ؟ خب ، نمیدونم هر چیزی که دوست داشتی رو انجام بده خیلی هم ساکت نباش سر کلاس و شیطونک بازی هم دربیار خدا ناراحت نمیشه !

امسال یعنی کلاس سوم برای دومین بار میری در یک تئاتری مذهبی نقش ایفا میکنی هر چند که خیلی حضور نداری . خواهشی که ازت دارم اینه که تئاتر رو ادامه بدی حداقل در استان خودت و میدونم موفق میشی . 

صدات عالی میشه . پیشنهاد میکنم صداپیشگی رو هم کار کنی در این زمینه هم به نظرم استعدادش رو داری .

نگران خطت نباش . نمیگم خوش خط میشی اما برای یک پسر خطت خوب میشه با اینکه یک دونه کلاس هم نمیری .

کلاس زبان هم هر چی زودتر شروع کردی به نفعته .

در رابطه با تلویزیون بگم ، اگه جومونگ و یانگوم رو امسال ندیدی اشکال نداره ، تا همین الان تلویزیون هر کدوم رو سالی دوبار نشون میده که قشنگ خط به خط دیالوگهاش رو حفظ بشی. تا دلت بخواد سریال کره ای دوبله میشه که همشون جزئیاتشون یکی هست . 

سریال ستایش هم دو سال دیگه تلویزیون نشون میده فصل اولش رو نگاه کن ولی فصل ( های ) بعدیش رو نگاه نکن بذار همونطوری بمونن . اینطوری برای خودشون ( شخصیت ها ) بهتره . 

دیگه اینکه مراقب همسایه هات باش چون تا اون موقع بعضی هاشون از کنارت میرن . قدر تموم فوتبالهایی که با بچه های محل و فامیل بازی میکنی هم بدون که بعد چند وقت کلا خبری از بازی نیست . 

اینکه هنوز هم خونه رو تو باید جارو کنی و سفره رو هم خودت باید پاک کنی و بعضی وقتها هم ظرفها رو تو باید بشوری و ...  ادامه داره . چون بچه آخری . 

راستی همه دهه هفتادی ها آدمهای بدی نیستن آدمای خوب و بامعرفت و باحال توشون فراوونه . ذهنیت خودت رو نسبت بهشون تغییر بده . 

و نکته آخر تا جایی که میتونی چیپس بخور پفک بخور چون گرون میشه ! نگاه کن خیییییییییلی گرون میشه . دوستان اشاره میکنن به بابات هم اصرار کن دلار بخرین که اون هم گرون میشه!! نگی نگفتم .

لطفا قدر خودت رو بدون چون تو زرنگ ترین هستی . تو از نظر  من بهترین هستی . هر تصمیمی که بگیری عالی هست چون میدونم که عاقلانه تصمیم میگیری.

 

فکر نکنم اونقدرها متن قشنگ و جذاب باشه. چون من برای هر موضوعی نمیتونم متن قشنگی بنویسم و اینکه نمیخواستم تم متن غمناک باشه :)

 

از اونجایی که جدیدا بیان بی روح و حالت شده ، همه کسانی که این چالش دعوت نشده ان یا نخواستن بنویسن رو دعوت میکنم به نوشتن یک چالش باحال و خفن که ثابت بشه بیان اونقدرها هم خشک نیست ( البته با اجازه از آقا سید جواد که چالش رو شروع کردن و گفته بودن پنج نفر رو دعوت کنیم ) :)

هر وقت هم چالش رو انجام دادین ، حتما به اینجا اطلاع رسانی بفرمایین :)

 

راستی امیر ، توی چمن پارکها هم نشین که مورد هجوم دفعیات پرنده ها و گنجشک ها قرار میگیری :دی این مورد رو هم جدی بگیر

۱۸ مهر ۹۸
پاسخ
باشه :دی
۱۸ مهر ۹۸

منم امضا ندارم و امضای مامانم رو جعل میکنم. :))

شما دهه هشتادی هستید؟ عاخی. :) کوچولو. :دی

دهه هفتادیا خیلی هم خوبن. *_*

من یادمه درست زمانی که هشت سالم بود، یانگوم رو میداد. شما حتما پخش مجددش رو دیدید.

 

۱۸ مهر ۹۸
پاسخ
خخخ
بله :) :دی
متاسفانه همکلاسی هام آدم های خوبی نبودن . 
فکر کنم شیش ساله بودم یانگوم رو نگاه میکردم( قبل از مدرسه ها ) با اعضای خانواده از شبکه سه اشتباه نکنم و مدام در اینترنت دنبال این بودیم که بعدش چی میشه . 
۱۸ مهر ۹۸

این قسمت جا موند...

واقعا خوشحال باشید که چیپس و پفک نخوردید. چین اینا. :/ ولی در مورد دلار موافقم. :))))

 

+ من توی چالش شرکت میکنم. هیچکی دعوتم نکرده. :دی

۱۸ مهر ۹۸
پاسخ
من با زیاد خوردنش هم مخالفم ولی ، من در اون برهه هیچی نخورده بودم :(دلار که بله کی هست که موافق نباشه :دی البته این قسمت ایده من نبود . ایده صاحب چالش بود :)

+ اول میخواستم اسم بگم گفتم شاید کسی  اسمش رو نگفته باشم ، ناراحت بشه و اینکه شما دارین برای زبانتون میخوندین و گفتم مزاحمتون نشم. 
و حواستون باشه مهلتش تا شنبه هست .
ولی در کل وقتی گفتم همه ، یعنی هر کسی که داره میخونه پس دعوتین :)
۱۸ مهر ۹۸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">