بعد از دو هفته...

امیر + ۱۳۹۸/۸/۲۱، ۲۱:۳۷

سلام. 

 

اینکه بگم نبودم دروغ گفتم خاموش دنبال میکردم وبها رو و کلا نمیتونستم از اینترنت و فضای مجازی دور باشم و اون هم برای خودش دلیل داره .

 

ولی سعی کردم که به نت اومدنم رو کمتر کنم . کارها هم خداروشکر بهتر و سریعتر پیش رفته و یکسری پیشرفتهای ریزی داشته ام. 

 

از فلسفه و هر چی که مربوط به فلسفه میشه متنفرم ! 

 

+قراره نحوه آموزش اعداد سه رقمی به بچه های کلاس دوم رو به تقریبا 60 نفر توضیح بدم داخل کلاس که از چه متدهایی استفاده کنن و متاسفانه فعلا چیزی به ذهنم نمیرسه که چیکار کنم :(

++با اینکه از فلسفه متنفرم ولی کتاب مردی در تبعید ابدی رو دوست دارم قشنگه

+++ریزش موهام خیلی شدید شده و نمیدونم دیگه میتونم چیکار کنم !

 

پیشرفت‌های ریزت رو تبریک می‌گم!

۲۱ آبان ۹۸
پاسخ
متشکرم :)
۲۱ آبان ۹۸

اره این بیان مارو بدجور معتاددکرده

۲۲ آبان ۹۸
پاسخ
بعععله
۲۲ آبان ۹۸

منم به شدت معتاد بیان شدمممممم

تو میتونییی

یه مدت کچل کن

۲۲ آبان ۹۸
پاسخ
این اعتیاد رو باید کم کنید :)

دارم تلاشم رو میکنم .

این یکی رو شرمنده ام اگه کچل کنم وسط کله ام عین یک بیابون میشه که روم نمیشه برم بیرون با اون وضع :(
۲۲ آبان ۹۸

بابا فصل سرماس از کلاه استفاده میکنی

من که دخترم میخواستم موهامو با ماشین بزنم مامانم نذاش !

به فکر موهااتباش داره میریزه

دکتر برو احتمالا بت میگ کلسیم بدنت کمه یا استرست شدیده نمیدونم

۲۲ آبان ۹۸
پاسخ
کلا از بچگی حس خوبی با کچل کردن نداشتم .
دکتر نرفتم هنوز باید برم ببینم چی میگه . استرس که نه کلسیم شاید .
۲۳ آبان ۹۸

بچه ها کلتو می کنن :)

۲۳ آبان ۹۸
پاسخ
اون که قطعا خخخ
۲۴ آبان ۹۸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">