جنازه :دی + معرفی فیلم و انیمیشن

امیر + ۱۳۹۸/۱۰/۸، ۲۲:۰۱

فردا قراره امتحان دوی 540 متر بدم و من هم ماشالله تند :دی

 

متاسفانه فیزیک بدنم طوری هست که نمیتونم تند بدوم نه اینکه چاق باشم ولی در کل اونقدرها نمیتونم تند بدوم ، در هر حال این احتمال وجود داره که رکورد بیشترین زمان ثبت شده در تاریخ جهان و در دوی 540 متر رو از آن خود بکنم و البته جهانی بشم :دی

 

 

+انیمیشن bao رو حتما حتما نگاه کنین کلا 7 دقیقه هست :) واقعا احساسات مادر رو به  خوبی نشون میده و کارهایی که ما باهاشون میکنیم . انیمیشن silent هست ولی بهتره با اون موسیقی خاص خودش باشه. شخصا از صدای نوزادی که گریه میکنه واقعا خوشم میاد و کلا یک جوری میشم . واقعا باحاله :)

+--  .... ( این قسمت یکی از آرزوهام هست.

++داخل آپارات هست میتونید دانلود کنید.

Image result for bao

 

خیلی وقته فیلم هم معرفی نکردم. فیلم نگاه میکنم اما وقت نمیشه که معرفی بکنم .

 

 

Image result for five feet apart

 

5 پا فاصله . از نظر من یکی از بهترین فیلمهای سال 2019 هست که یک حالت عاشقانه و دراماتیک داره . علاوه بر اینکه علمی هست و شما رو با یک بیماری آشنا میکنه .

این فیلم روی سبک زندگی ام هم تاثری گذاشته و باعث شده که در برنامه ریزی یکسری الگو هایی داشته باشم و  منظم تر بشم

 منتظر فیلمهای بعدی باشین :)

منم فایو فیت اپارت واقعا روم تاثیر گذاشت

شخصیت استلا، ویل، پو همه‌شون...

تودو لیست هم درست کردم مثل استلا تازه :)

۹ دی ۹۸
پاسخ
خیلی خوب بود. با شخصیت هاش واقعا همذات پنداری میکردم و احساساتشون رو کامل درک میکردم و رفتارهاشون که اکثرا روی من خیلی تاثیر گذاشتن.

هر چند وقت میرم فیلم رو نگاه میکنم اون قسمت هایی که به نظرم برام جذاب تره .
۹ دی ۹۸

من باب پست بالا بگم که یادمه زمان مدرسه که امتحان دو و اینا داشتیم

دقیق یادم نیس چند دور باید میدویدیم

ولی من از همون دور اول استارت میزدم!!!😂😂😂

منم الان بهش فکر میکنم خسته میشم

فکر کن چندین دور یه نفس بدویی!

اونم با تمام سرعت!

فقط وقتی تموم شد حسه مردن داشتم!😂😂😅

۱۰ دی ۹۸
پاسخ
چجوری استارت میزدین ؟
استارت بزنین دور اول کلا کم میارین و به دور دوم نمیرسین :دی
الان من اصلا نمیدونم چجوری تونستم اون سه دو رو بدوم خیلی تصورش برام سخته :دی
تازه جای ما که آلودگی هوا هست و ....
۱۰ دی ۹۸

خب ببین یه کوچولو

مثلا در حد یک سوم دور اول

آروم میرفتم

و بعدش...😂😂

اصن خودمم نمیدونم چطوری😂😂

یه چیز عجیبی اصن

ولی خب تا پایان دور ها رسیدم و زنده موندم💪😁

۱۱ دی ۹۸
پاسخ
خیلی سخته :دی
من دور دوم از نصفه به بعدش استارت زدم تا دور سوم نصفه اش رفتم بعدش کم آوردم .

کلا تصورش سخته.
رسیدن که مهم نیست حس بعدش مهمه 
حس مردن :دی
۱۱ دی ۹۸

پنج قدم فاصله؟! من یکی رو دآغون کرد هیچوقت سکانس آخرش یادم نمی ره.

اون انیمیشن رو ندیدم ولی به نظر قشنگ و احساسی می یاد. با توجه به توضیحت احتمالا بعداً نگاهش می کنم (: .

 

۱۴ دی ۹۸
پاسخ
بله من اون قسمت رو نگاه میکنم هر چند وقت یکبار.

احساسی هست ولی شاید نه اونقدر زیاد.
در کل 7 دقیقه هست و خیلی وقت نمیبره.

۱۴ دی ۹۸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">