از هر دری سخنی

امیر + ۱۳۹۸/۱۰/۱۹، ۲۲:۵۲

یعنی یادم باشه داخل گروه حرفی از درس نزنم. گفتم من فقط نمونه سوال و مرور مونده که وضعم خوب بشه و واکنش بقیه :

 

 

 

- آقای ..... سوالات کنکور خارج از کشور سال1399 آیین زندگی رو هم زدی ؟ خخخخ

 

- نمونه سوال و مرور خخخ

 

و...

 

 


 

شنبه امتحانا شروع میشه و همه در حال خوندن و ناراحت بودن که چرا از اول ترم نخوندیم و ... عهد میبندیم که از ترم بعد هر روز درس بخونیم ولی مطمئنا همه باز هم شب امتحانی میشن :دی

 


امروز حالم خیلی بهتره. دیروز فاجعه هواپیما بود و یکی از هم دوره ای هام هم فوت کرده بود در 18 سالگی سر هیچی و کلا یک جوری بودم .

تسلیت میگم از طرف خودم.(فاجعه اتوبوس هم گویا بوده و من خیلی خبر ندارم.)


مشکلات همچنان پابرجاست ولی من دارم میان بُر میزنم. در واقع دارم راه های دیگه رو یاد میگیرم که قطعا در آینده ای نزدیک نتیجه اش رو میبینم.


ممنون از کامنت های دلگرم کننده پست قبل و اینکه گفتم حالم خوبه.

پیش به سوی زندگی 

 

Image result for life"

سلام. وبلاگ فوق العاده ای دارین. باعث افتخار و خوشحالی ماست که شما یکی از کاربران سایت http://UrlMe.ir  باشید.

در این سایت شما می توانید با کوتاه کردن لینک های خود و انتشار لینک های کوتاه شده ، به صورت ویژه و حرفه ای درآمد کسب کنید.

منتظر حضور شما هستیم.

آدرس ما :   https://urlme.ir/on/urlme

۱۹ دی ۹۸
پاسخ
سلام.
۱۹ دی ۹۸

من امتحانم داره تمام میشه

تز شما تازه شروع شده؟

۲۰ دی ۹۸
پاسخ
بله بله. امتحانات ما تا 2 بهمن ادامه  داره.  متاسفانه یک مقدار کارهام میفته عقب.
۲۰ دی ۹۸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">