دو تا چالش :)

امیر + ۱۳۹۸/۱۲/۲۹، ۱۵:۰۳

توی این 8 الی 9 ماهی که فعالیت داشتم (قبلش فعالیتم به مدت یک سال صفر بود)

 

این ماه آخری از همه ماه ها بیان شلوغ تر و به نوعی باحال تر شده بود و دلیلش هم مشخصه :

کرونا :|

با این حال این روزهای بیان چالش در چالش شده !!! 

 

منم دعوت شدم و خیلی ممنون که دعوت کردین(خیلی ها دعوت کرده بودن گفتن که همه دعوتین اونها رو من حساب کردم و خیلی ممنون ) اما با اجازتون توی دو تا چالش شرکت میکنم .

یکی 8 لبخند 98

و یکی دیگه هم 

برنامه هایی که قراره برای سال بعد داشته باشیم.

 

از لبخند شروع میکنم. 

1- دیدن کارنامه کنکور درصد بالای زیست که داشتم برای خودم دور افتخار میزدم :دی (آخه درصدام همیشه پایین بوده)

2-قبول شدن توی فرهنگیان با وجود افتضاحی که داخل مصاحبه به بار آوردم (خیلی بیش از حد صادقانه صبحت میکردم)

3-انسجام بیشتری که با اعضای خانواده تونستم به دست بیارم (این خیلی مهم بود)

4-زمانی که با دوستام داشتیم pes2020 بازی میکردیم به صورت دو به دو و من و یکی دیگه با هم تونستیم کل بازی ها رو ببریم (خیلی خوب بود :) 
)

5-وقتی که اولین حقوقم رو گرفتم و یک فرد رسمی شناخته شدم.

6-وقتی که توی یکی از درسهای دانشگاه بنده با اختلاف سه نمره بهترین نمره رو گرفتم :دی (فقط بعدش مورد عنایت همکلاسی های عزیز در فضای مجازی قرار گرفتم :دی)

7-معدل الف شدم :))

8-اینکه تونستم یک راه ارتباطی با افراد خارجی پیدا کنم (برای کارم مهمه)

9-کاری هست که خودم درستش کردم حالا شااااید گفتم :دی

 

البته که من بیشتر از اینها نیاز داشتم که بنویسم ولی به همین ها بسنده کردم و نهمی رو هم به زودی میگم :))

 

خب بریم سراغ چالش(یا بازی وبلاگی) دوم :)

 

میرسیم به دومی که قراره چه برنامه هایی برای سال آینده داشته باشیم . 

 

میخوام داخل درسهای خودم خیلی خیلی موفق باشم و بتونم معدل الف که هیچ نفر اول بشم. 

 

سطح زبان انگلیسی خودم رو به هر طریقی افزایش بدم و بتونم مقاله ها رو راحت بخونم و مطالب ارزشمندتری کسب کنم.

یک زبان دیگه هم میخوام یاد بگیرم .احتمالا زبان آلمانی هست و برای این انتخابم هم هدف دارم چون آلمان یک کشور با سیاستی هست و احتمال زیاد در آینده با زبان انگلیسی رقابت خواهد کرد.

 

مقاله های مختلف رو بخونم در ارتباط با علوم تربیتی و کتاب های بیشتری جمع کنم اعم از جامعه شناسی و علوم تربیتی و روان شناسی :)

 

در زمینه تکنولوژی پیشرفت خیلی خوبی داشته باشم و بتونم برای بچه ها برنامه های باکیفیت درست کنم اعم از کارهای گرافیکی و بازیسازی .

 

معنویات خودم رو ارتقا بدم هنوز خیلی کم هستم و روی این مورد خیلی باید تاکید کنم :)

 

دیگه اینکه ورزش هم بکنم.

ان شاالله که اوضاع برمیگرده به روال قبلی اش :)

 

 

اما کسایی که دعوتن.

دو تا شرط داره :

1- کسایی که دارن این بازی وبلاگی رو میخونن و الان هم دارن شرط رو میخونن :)

2- اینکه اسمشون شامل این حروف باشه .

 

Image result for حروف الفبا

 

:)))

دیگه نمیدونم چجوری بگم همتون دعوتین :///

همه دعوتین دیگه نگنین نگفتم :))

 

این ویدیو هم داشته باشین برای چالش (بازی وبلاگی) من .... ام .

دوبله مربی مراکش بعد از باخت مقابل ایران در جام جهانی اون بازی یک بازیکن مراکش گل به خودی زده بود.

ببینید

بازُم مِشَّد خودِمان :دی

 

دیگه چی ؟ نامه ای به بیان به نظرم که بیان نیاز به تغییر نداره !!! همینقدرش هم من راضی ام. 

شخصیت کارتونی هم زیاد تو ذهنمه فقط نمیدونستم کدوم یکی رو بگم.

 

+بازی وبلاگی خودش تشکیل شده از یک کلمه خارجی دیگه هست (وبلاگ) شاید چالش بهتر بود. 

چه لبخند های نابی

چه برنامه های خوبی :))

موفق باشی انشالله

۲۹ اسفند ۹۸
پاسخ
متشکر م از شما :) 

خیلی خیلی ممنون
انشاالله و همچنین آرزوی موفقیت برای شما .

این پست یکی مونده به آخرمه آخری مونده هنوز :)
۲۹ اسفند ۹۸

سال خوبی داشته باشی😌❤

۲۹ اسفند ۹۸
پاسخ
خیلی خیلی ممنون :)
۱ فروردين ۹۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">