10 کاری که باید قبل از مرگم انجام بدم (اصلاح شد)

امیر + ۱۳۹۹/۱/۱۸، ۰۱:۰۳

به نام خدا

خیلی ساده مینویسم :دی

 

اولین کاری که میخوام انجام بدم اینه که همراه با مامانم بریم کربلا . آخه این آرزوی مامانمه و میخوام این آرزو رو برآورده کنم .(خودم هم خیلی دوست دارم برم ولی نه به اندازه مامانم :) ) + مکه هم نرفتم . امیدوارم هر چه زودتر روابط سرد بین دو کشور تغییر کنه و با خیال راحت همه بتونیم بریم حج رو به جا بیاریم.

 

دومین کار مربوط میشه به آموزش . آموزش مجازی رو میخوام برای دانش آموزا ( =بچه هام) درست کنم به وسیله یک اپلیکیشن که انشاالله زبان برنامه نویسی اش (flutter) رو یاد بگیرم قطعا حرفهای زیادی برای گفتن دارم . گرچه میدونم با این کار مورد لعن و نفرین دانش آموزا قرار میگیرم :دی چون توی تعطیلات و مجبورن با این نرم افزار سر و کله بزنن (مثلا همین دوران قرنطینه که آموزش مجازی کشور لنگ میزنه)

 

سومین هم ازدواج . البته الان نه . چون خیلی زوده . استادمون که روانشناسه میگفت تا وقتی بالغ نشدین (یعنی تا زمانی که دهنتون بوی شیر میده) دست به این کار نزنین چون هم زندگی خودتون رو نابود میکنین و هم زندگی شریکتون . (میدونم اکثرا این مورد رو گفتن چون خیلی امر حیاتی هست.) 

 

چهارمی هم اینه که صاحب فرزند(هایی) بشم و اگه این مورد نشد و خدایی نکرده مشکلی پیش اومد از پرورشگاه قطعا سرپرست یک کودک رو به عهده میگیرم( این رو هم میدونم که همینطور الکی به هر احدالناسی بچه نمیدن یک فرایند طولانی داره) و اینکه اون حسی که قراره دست های بچه ته تغاریم رو بگیرم و اون هم با پاهای کوچیکش خیلی تقلا میکنه که راه بره و تازه نوپا شده (حس دوست داشتنی :) )

 

پنجمی پدر یک یا دو و ... بچه نباشم من قراره برای چندین سال پدر چندین نفر دیگه هم باشم . دانش آموزایی که پدر ندارن یا پدر ناجوری دارن و ... البته اول داداش بزرگشون میشم (چون سنم خیلی کمه قطعا :دی) و بعدش میشم باباشون . 

 

مورد شیشم مرتبط میشه به کارهای گرافیکی . دوست دارم انیمیشنی بسازم که توی جشنواره های ملی که نه در خارج هم بدرخشه (یک نگاه به سیستم می اندازد با گرافیک 330 و رم 4 و از زندگی ناامید میشود به امید سیستمی بهتر و با کیفیت تر****) البته که این کار ها نیاز به یک تیم داره و ایران هم ماشالله همه تک رو هستن :/// البته منظورم از همه خودم هم هستم چون توی تیم اصلا خوب کار نمیکنم و همیشه خرابکاری میکنم و به نوعی میشم ترمز تیم یا گروه و برای همین این کارها رو قبول نمیکنم :(

 

از اینجا به بعدش خنک میشه :

 

اما هفتم بتونم برای دین و کشورم مایه افتخار باشم و دست خیلی ها رو بگیرم برای اینکه بتونن خدمتی هر چند کوچیک ارائه بدن (در زمینه انیمیشن و طراحی و ...) هیچ وقت یادم نمیره اون آقا چجوری باهام برخورد کرد. نمیخوام مثل اون باشم.

 

( دیگه ته کشیدم یکی بهم برسونه این سه تا هم تموم شه :دی) 

 

آها هشتمی دوست ندارم طوری بمیرم که کسی از دستم ناراحت یا دلخور باشه . میدونم یک روزی بعضی کینه ها درست میشه و به این ایمان دارم . گاها اشتباه قضاوت شدم اما هیچ ضرری بهم نزده و با این حال اگه کسی از دستم ناراحت باشه این زندگی خیلی برام خوشایند نمیشه.

 

نهمی میخوام بازیساز معروفی هم بشم :دی ( بنده به شدت کمال گرا تشریف دارم :دی) البته واقعا موردی نداشتم که بگم و این رو همینجا گفتم البته نمیدونم میشه یا نه دعا کنین که بشه .

 

بالاخره ده ! که خصوصیه و شخصیه.شرمنده ام . 

 

**** حداقل سیستم خوب برای یک انیماتور گرافیک 1080 ti gtx و رم 16 یک مقایسه ای انجام بدین و دلیل خداحافظی و محو شدن من در افق ( البته الان که شبه ) رو درک کنین !!

 

+  خیلی خیلی ممنون که دعوتم کردین :)))

 

++ کسی رو ندارم بگم که دعوت کنم . آقا رهام کنکور دارن و نمیخوام از درسشون بیفتن و یک عده دیگه هم رفتن از وب و یک عده دیگه هم که زودتر از بنده در چالش شرکت کردن و فقط یک نفر هستن که میشناسم و ایشون هم آقا اشکان ارشادی هستن و اگه مایل بودن شرکت کنن . خوشحال میشیم :) و همینطور خانوم دلآشفت هم دعوتن 

 

+++ بحث قضای روزه و نماز کلا یک بحث جداست و کاملا بدیهیه اگه این مورد رو بذاریم جای هشت میتونم بگم تکمیل شده با این حال نمیخواستم مطالب تکراری باشه.

 

++++ بعضی جاها هم مشخصه که از قدرت تف دادن استفاده کردم که ترم اول بسیار بسیار کارآمد بود.

 

راستش دوست ندارم اینجا بشه ویترین مدل هام اما این یکی رو هم ببینین دومین کارمه . البته از روی آموزش درستش کردم.(ادامه مطلب)

 

 

 

سلام

چه برنامه های خوب و جالبی

ایشالله بهش برسی

۱۸ فروردين ۹۹
پاسخ
سلام :)

به برنامه های شما که نمیرسه :)

خیلی ممنون .
۱۸ فروردين ۹۹

با 3d maxه؟

من یک زمانی خونه باهاش میساختم

 

یک کامپیوتر خوب گرفتی

یکی هم خدا قسمت من کنه

که وسط فتوشاپ هی نپره بیرون

۱۹ فروردين ۹۹
پاسخ
نه . این با بلندره ( blender) البته با تری دی مکس هم میشه درستش کرد ولی بلندر ساده تره و همینطور رایگانه و نیاز به پچ و کرک نیست.
پس معلومه شما هم در مدلسازی خوب هستین :) طراحی خونه سخته . 

مگه رمتون چند گیگه ؟
نسخه 2020 حداقل رمی که میخواد 2 گیگه. 
۱۹ فروردين ۹۹

لایک دیگه نمی‌دونم چی بگم 😎

۱۹ فروردين ۹۹
پاسخ
متشکرم :)
۱۹ فروردين ۹۹

به به :)

چ قدر حس خوب داشت این پستتون.

مورد10؟😅🤔😶

امیدوارم ب تک تک ارزو هاتون برسید

مرسی بابت دعوت😇

۲۵ فروردين ۹۹
پاسخ
:))

مورد 10 خب ناراحت کننده بود اول گفتم بعد تصمیم گرفتم پاکش کنم. 
خیلی ممنون و همچنین
خواهش میکنم :)
۲۵ فروردين ۹۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">