چالش رأی گیری برترین وبلاگ‌های بیان

امیر + ۱۳۹۹/۵/۸، ۲۰:۰۵

سلام 

امیدوارم حال همگی خوب باشه :)

 

-یک چالشی برگزار شده به اسمِ «برترین وبلاگ های بیان» که در اون رأی گیری انجام میشه و همه‌ی کاربران بیان با ارسال کامنت هاشون که هر کدومشون یک رأی محسوب میشه به هر چه بهتر شدن نتیجه این چالش کمک میکنند.

 

-همه‌ی شرایط و نکاتِ مهم ،داخل اون چالش گفته شده لطفا اون رو بخونین.

 

-از همه کاربرانِ بیان خواهشمندم که در این رأی گیری شرکت کنن و این چالش رو تبلیغ کنن . 

 

-رأی دادن دو روز دیگه یعنی جمعه که عید هست شروع میشه و تا عید بعدی که ۹ روز بعدشه تموم میشه . 

 

-دو روز هم تا زمان رأی دادن وقت گذاشته شده که همه کاربران بیان وب خودشون رو تبلیغ کنن که بتونن منتخب بشن .

 

-دیگه نحوه تبلیغ کردن و خلاقیتش با خودتون . مثلا وعده بدین . (نماینده ها رو دیدین که چجوری وعده میدن)

اینا چند تا نمونه وعده هست:

۱-اگه من رأی بیارم ۱۰ تا چالش برگزار میکنم تا فضای بیان بانشاط تر بشه

۲-اگه من رأی بیارم همتون رو یک شام با پروتکل های بهداشتی داخل خونمون دعوت میکنم

۳-اگه من رأی بیارم قول میدم که مدیریت بیان رو به دست بگیرم و فضای اینجا رو گل و بلبل کنم 😂

۴-اگه من رأی بیارم با مسئولان بیان صحبت میکنم تا فضای بیان بهتر بشه

۵-خبرهای خوبی در راه است

۶-انقلابی در بیان

۷-ارائه قالب های شیک و جذاب به شرط منتخب شدن 

...

البته من آدم با مزه ای نیستم برای همین نتونستم موارد خنده دار بگم ولی دیگه کاربران خوش ذوق و باحال بیان هستن.

 

 

-کامنت هم میدین باید طبق قاعده‌ای که گفته شده انجام بدین که اینجا هم میگم:

(عنوانِ وبلاگ+آدرس وبلاگ+ آقا/خانم + نام کاربری نویسنده+موضوع وبلاگ)

-ممکنه بپرسین موضوع وبلاگ چیه اون آخر نوشته شده . موضوع وبلاگ معادل ژانر در فیلم های سینمایی هست . که موضوع های پیشنهادی رو هم گفته شده . یک چند تا شرط دیگه هم داره که حتما باید مطالعه بکنین.

موضوعات طوری طرح شدن که تقریبا همه‌ی وبلاگ‌ها رو پوشش بده.

 

اما خب تبلیغ خودم :

وای به حالتون به من رأی ندین😂😂😂

رأی ندادن به من = بلاک و آنفالو 😂

 

شوخی کردم به هر وبلاگی دوست داشتین رأی بدین و تعارف نداشته باشین. رأی شما به هیچ وجه افشا نخواهد شد (خیالتون راحت باشه :) )

 

 

خود چالش و نکاتش (لینک)

 

 

منتظرم بترکونین :)

 

این چالش با کمک چند نفر درست شده میتونم بگم که یک کار تیمی بوده و دمشون هم گرم :)

 

 

 

این هشتک رو هم لطفا آخر تبلیغتون بذارین

#بیان ـ را ـ بهتر ـ کنیم

 

نکته خیلی مهم ۱: این چالش دو مرحله داره و این قسمت مرحله اولش هست و وبلاگ های منتخب مشخص میشه و در مرحله بعد از بین وبلاگ های مختلف به روش دیگه دوباره رأی گیری میشه که بهترین وبلاگ ها مشخص میشن.

نکته خیلی مهم ۲:شروع زمان رأی گیری روز عید قربان هست و تا عید بعدی که (۱۸ مرداد) ادامه داره.

نکته خیلی مهم ۳: برای اینکه رأی گیری رسمی و دقیق تر بشه نیاز به تعداد ریاری رأی هست . پس لطفا تبلیغ کنین که رأی گیری جونداری بشه.

 

چالش جالبی اگه هر کمکی خواستی رو پسر ارشد زمستان میتونی حساب کنی ツ

۸ مرداد ۹۹
پاسخ
سلام :)

تبلیغ میکنین چالش رو ؟
و همچنین وب خودتون ؟

از جمعه هم که رأی گیری شروع میشه رأی هم بدین که دیگه واقعا ممنون میشم :)
۸ مرداد ۹۹

با کمال میل فردا در وبم پستی رو قرار خواهم داد.

۸ مرداد ۹۹
پاسخ
ممنونم🙏🏻🙏🏻
۸ مرداد ۹۹

چالش سنگین بود

یه صلوات عنایت کنید

من برم دوباره بخونم ببینم چی بود این چالش

۸ مرداد ۹۹
پاسخ
اسمش سنگین بود یا محتویاتش؟

اگه محتویاتش هست که باید بگم خیلی کم شده !
۸ مرداد ۹۹

محتویاتش ... به نظرم اونقدرام کار راحتی نیست برای کاربرا

۸ مرداد ۹۹
پاسخ
۱۰ تا وبلاگ رو معرفی میکنین دیگه :)
توضیحات هم تا اونجایی که چک شده شفافه
۹ مرداد ۹۹

قطعا وبلاگی که قدمتش بیشتره و نویسنده اش دوام و ثبات بیشتری توی نوشتن داشته ، به عنوان وبلاگ برتر انتخاب میشه ، موافقید ؟

۹ مرداد ۹۹
پاسخ
این رو هم قبول دارین که وبلاگی که طرفدارانش بیشتره دلیلش اینه که مطالب بیشتر و بهتری می‌ذاره ( البته نه هر وبلاگی)
همین

کلا سه الی چهار تا بلاگ من میشناسم و دنبال کردم که سابقشون خیییلی زیاده بقیه مال همین امسال و سال قبل هستن.
قطعا وبلاگ های بیشتری هم هستن ولی در کل اونقدر زیاد نیستن

ولی در کل ثبات و پایداری یکی از فاکتور های خوب برای وبلاگ های برتر هست اینطور نیست؟ :)
بعد این سوالتون با کامنت قبلیتون چه ارتباطی داره ؟

یک چیز دیگه هم بگم

حالا این چالش دومین باری هست که داره برگزار میشه و ممکنه مشکلات زیادی هم داشته باشه ولی یکی از اهداف ما این بود که بیان از سوت و کور بودنش دربیاد و یکم هیجان بره داخل خون بیان و کاربران به وجد بیان
هم اینکه الان کاربران نیمه قرنطینه هستن و وبلاگ هم یک راه برای گذراندن اوقات فراغت هست و این چالش هم برای بخشی از این اوقات تخصیص داده شده.
۹ مرداد ۹۹

ای جان :)💙

۹ مرداد ۹۹
پاسخ
😊💙
۹ مرداد ۹۹

اگه من رای نیارم تقلب شده

۹ مرداد ۹۹
پاسخ
😂😂😂
۹ مرداد ۹۹

کجا رای بدیم !؟

۹ مرداد ۹۹
پاسخ
اینجا (کلیک کنین)
۹ مرداد ۹۹

من فقط رای می دم : دی

 

پس اون وبلاگا که می خوان بهشون رای بدیم کجان ؟؟؟؟

۹ مرداد ۹۹
پاسخ
ممنون :)

اون وبلاگ ها رو شما تعیین میکنین . 
یعنی هر کاربر بیان منحصرا به حداکثر ۱۰ تا وبلاگی که فکر میکنه نویسنده های باکیفیتی هستن رأی میده.
۹ مرداد ۹۹

او وقت کجا کاندید شیم؟؟ کجا نامزد شیم؟

۹ مرداد ۹۹
پاسخ
همه کاربرها نامزد هستن . 
بقیه باید بهشون رأی بدن .

این پست رو بخونین.
۹ مرداد ۹۹

سلام

از کجا میتونیم توی چالش شرکت کنیم؟؟؟

۹ مرداد ۹۹
پاسخ
سلام .

رأی گیری از فردا یعنی جمعه در اینجا شروع میشه
۹ مرداد ۹۹

سلام

با اجازه منم چالشو منتشر میکنم تو وبم . چجوری میشه شرکت کرد؟

۹ مرداد ۹۹
پاسخ
سلام و

ممنونم.
رأی گیری از فردا شروع میشه که همه‌ی کاربرهای بیان میتونن شرکت کنن.
رأی گیری در این قسمت وجود داره
۹ مرداد ۹۹

سلام ببخشید کجا باید رای بدیم ؟

۹ مرداد ۹۹
پاسخ
سلام 


رأی گیری فردا شروع میشه
۹ مرداد ۹۹

چالش خوبیه:)

فقط یه چیزی، میشه برای رای دادن و گفتن اسم اون شخص از پسوند های آقا و خانم استفاده نکنید و به جاش پسوند های بدون جنسیت رو به کار ببرید؟

چون جنسیت فقط محدود به زن و مرد نمیشه میگم، ممکنه مثل خود من نان باینری یا بای جندر داشته باشیم:)

۹ مرداد ۹۹
پاسخ
ممنونم :)

چشم .ذکر جنسیت برای احترام به مخاطبین و نویسنده های وبلاگ ها بوده و بس . اما برداشته میشه.
۹ مرداد ۹۹

به صدرا کون(پسوند احترام به خدا)رای میدم^^

۹ مرداد ۹۹
پاسخ
ٰرأی گیری فردا شروع میشه:)
۹ مرداد ۹۹

یعنی نیازی به ثبت نام نیست؟؟

۹ مرداد ۹۹
پاسخ
این قسمت رو بخونین که دیگه خیالتون راحت بشه
۹ مرداد ۹۹

عا واقعا ممنون ^^

۹ مرداد ۹۹
پاسخ
خواهش میکنم .
۹ مرداد ۹۹

نام کاربری رو نمیشه داد بهشون که ! مال من شمارمه 😐😂

۱۰ مرداد ۹۹
پاسخ
نام کاربری حذف شده  :)
لازم نیست اون رو بگید :)
۱۰ مرداد ۹۹

اکی مرسی 

 

۱۰ مرداد ۹۹
پاسخ
خواهش میکنم 💙:)
۱۰ مرداد ۹۹

نظرات رو برای رای دادن باید بصورت خصوصی بفرستیم ؟

۱۴ مرداد ۹۹
پاسخ
فرقی نداره :)
۱۴ مرداد ۹۹

تا الان هیشکی هیچ نظری نذاشته اونجا ، برای همین فکر کردم باید خصوصی بفرستیم

۱۴ مرداد ۹۹
پاسخ
خب نظرات تایید نمیشه برای همین نظری نمیبینین😊
۱۴ مرداد ۹۹

ببخشید من رای دادم اما توی وبلاگ هایی که به آنها رای داده اید اسم اون وبلاگ ها نیست

۱۹ مرداد ۹۹
پاسخ
سلام.

چک کردم . همه وبلاگ هایی که ذکر کرده بودید هستند و یا اینکه قبلا افرادی به اونها رأی دادن و از قبل وبلاگشون ثبت شده .
۱۹ مرداد ۹۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">