سرماخوردگی ://

امیر + ۱۳۹۸/۵/۲، ۱۸:۰۸

اینقدر مواظب بودم که گرمازده نشم ، دچار سرماخوردگی شدم :///

در اوج گرما آدم سرما بخوره خیلی حرفهههه .
دیروز فکر کنم در اون 4 ساعتی که داشتیم فوتسال بازی میکردم در حد 5 دقیقه ( هر 45 دقیقه) میرفتیم آب سرد میخوردیم ، اونجا هم آب نبود متاسفانه . همش آب سرد کن داشت که .....
 
 
سلام
4 ساعت بازی! اوج گرما
هر یک ربع آب خوردن(اصلا سرد بودنش بیخیال)!
برو خدارو شکر کن راه میری
۲ مرداد ۹۸
پاسخ
سلام . خوش اومدین :)
از ساعت 6 بعد از ظهر تا ساعت 10 شب بود . 
داخل یک فضای باز بود ( پارک ) ولی زمین بازی داشت و مخصوص فوتسال بود . 
یک ربع نوشته بودم  ؟ :// اصلا حواسم نبود . بازه زمانیش بیشتر بود . 
۲ مرداد ۹۸
:))
۲ مرداد ۹۸
پاسخ
:)
۲ مرداد ۹۸
منم یک هفته کامل سرما خورده بودم :|
۲ مرداد ۹۸
پاسخ
پس حتما اینجور شرایط رو درک میکنین :(
۲ مرداد ۹۸
خسته نباشید!!! :| بیشتر مراقب باشید! ^_^ .
۳ مرداد ۹۸
پاسخ
اینش دیگه تقصیر من نیست که 4 ساعت پشت سر هم بازی میکردیم . به تیمهای حریف بگین که مدام میباختن و ما مجبور بودیم وایستیم وسط زمین . 
چشم :)

۳ مرداد ۹۸
خوب شدید؟
۴ مرداد ۹۸
پاسخ

بله بله دوران دوری از میادین رو به اتمام است و در حال ریکاوری هستم به زودی به میادین برمیگردم 😊

ممنون

۵ مرداد ۹۸
فک کنم دیگه تا الان خوب شدی :))
۶ مرداد ۹۸
پاسخ
نه هنوز صدام گرفته :دی
۶ مرداد ۹۸

خیلی جالب بود، وافعا دستت درد نکنه

فقط اگر هم که براتون زحمتی نیست به وبلاگ منم یه سر بزنید

سپاس از محبتتون

۸ مرداد ۹۸
پاسخ
:)
من با html  کار نمیکنم :) ولی سعی میکنم حتما به وب سایتتون سر بزنم 
متشکرم .
۸ مرداد ۹۸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">