کلاس مجازی 2

امیر + ۱۳۹۹/۲/۲، ۲۰:۰۰

خب خب خب smiley

 

از هنر گرفته تا تربیت بدنی دیگه همشون گروه گذاشتن :دی

جای شکرش باقیه که توی تلگرام گروه گذاشتن وگرنه گوشی من هیچکدوم از پیام رسان ها رو ساپورت نمیکنه حتی واتسآپ :دی

 

دیشب و امروز خیلی خیلی سرم شلوغ بوده به طوری که دیروز یک برنامه نوشتم ( انصافا کار سختی بود) 

و امروز هم سه تا طرح درس با یک دونه فرم آزمایش و همچنین یک ویدیو باید برای استادم میفرستادم .

دو تا کلاس مجازی هم داشتیم که دیشبی خیلی استرس زا بود چون میپرسید و میگفت باید فایل صوتی بفرستیم منم چون با لپ تاپ میرم وارد تلگرام میشم امکان ویس فرستادن رو نداشتم دیگه اسم من رو گفت برای جواب دادن . پی ام دادم نمیتونم ویس بفرستم و اونم میگفت باید دنبال راه حل باشی دیگه indecision

نظر خواهی پست قبلی هم برای اون برنامه میخواستم که تموم شد.

 

بعد از کلی چونه و بهونه قبول کرد که تایپ کنم البته این هم کار سختی بود اما دیگه در تف دادن به خصوص تایپ کردن خیلی ماهر شدم ( یکی از دلایل موفقیتم در این زمینه رو مدیون وبلاگ نویسی ام :دی)

 

امروز صبح ساعت 8 ( این استاد حقش واقعا چند تا فحشه . مرد حسابی ساعت 8 صبح !!) هم یکی دیگه از اساتید بود که نیومد ، ما رو نیم ساعت الاف کرد . 

 

+ فقط اون لحظه که با زیرشلواری برای استادت ویدیو میفرستی :دی

میگم زیرشلواری منظورم شلوار ورزشیه :دی( اسمش رو دقیق نمیدونم ) 

 

++ خیلی ممنون از کسانی که در نظرخواهی شرکت کردن واقعا خیلی کمک کردین smiley

 

+++ این همه شکلک درست کردین لااقل یک شکلک خنده هم میذاشتین frown

 

++++ نرم افزار hand break یک نرم افزار خیلی خوب برای کاهش حجم ویدیو هاتون هست. البته یک کوچولو پیچیده هست اما خوبه . یعنی حجم رو به طور چشمگیری کاهش میده . 

بخشی از آموزشش هم اینجا میتونید ببینید.

 15 گیگ فضای رایگان آپلود فایل و آپلود عکس

 

https://98share.com/

۲ ارديبهشت ۹۹

سلام

میشه از شبیه ساز اندروید استفاده کنی

۲ ارديبهشت ۹۹
پاسخ
سلام.
با ویندوز فون هم میشه از شبیه ساز اندروید استفاده کرد ؟
۲ ارديبهشت ۹۹

نمیدونم 

من با ویندوز 10 معمولی pc استفاده کردم

۳ ارديبهشت ۹۹
پاسخ
واقعا؟
خوبه پس :)
۳ ارديبهشت ۹۹

کلاس های مجاز هم دردسری ان واسه خودشون 

از سایت ما هم دیدن کنین 

https://vantours.ir/

۸ ارديبهشت ۹۹
پاسخ
بله البته .
چشم :)
۸ ارديبهشت ۹۹

والا ما هم با این کلاسای انلاین درگیریم 

*بغض میکند* میفهمم چی میگی 

سه ساعت از وقتمو گذاشتم واسه هنر ..اخه دلامصب من اگه همین سه ساعتو واسه ریاضی گذاشته بودم وضعم الان این نبود😭 اخرشم خانوم برگشته میگه دوباره بکش:/ 😭😭😭😭

(بازم من پرحرفی کردم...ببخشید دیگه:)

 

 

۱۰ ارديبهشت ۹۹
پاسخ
فقط امیدوارم زودتر مدارس و دانشگاه ها باز بشن از مجازی خسته شدم.


خداروشکر ما هنر چیزی بهمون چیزی نگفته وگرنه میگفت یک اریگامی درست کنیم !!!
۱۰ ارديبهشت ۹۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">