مقاله و کلاس مجازی :دی

امیر + ۱۳۹۹/۲/۲۲، ۲۲:۰۵

سلام :)

 

مقاله رو دادم خدمت استاد بماند که کلی بدبختی کشیدم . من بد بخت کلی جورنال و مقاله خوندم و ترجمه کردم بعد دیدم که دوستان اکثرا از سه تا دکمه crl , v ,c استفاده میکردن . منظورم کپی پیسته.

 

 

از اینها بگذریم اسم همگروهیم رو اشتباه نوشتم داخلش خخخ اگه این مقاله انتشار پیدا کنه طفلک تلاش هاش به باد میره چون اسمش در واقع نیست داخل مقاله .

 

حدود 40 صفحه شد :دی

 

بعدازظهر هم کلاس مجازی بود همین استادمون که مقاله گفته بود ، به من و یک چند نفر دیگه گفت که نظرات همکلاسی ها رو ارزیابی کنیم. من هم به صورت جدی داشتم ویس ها رو گوش میکردم . البته بگم که خیلی سختی کشیدم . موضوع از این قراره من یک جایی قرار داشتم که نمیتونستم خیلی خوب بشنوم که چند تا دلیل داره .

1-نظرات همکلاسی هام در قالب ویس بود و مجبور بودم گوش کنم دیگه پلی میزدم و گوش میکردم صدا رو گذاشتم رو درجه 90 و باز هم صداشون از ته چاه در می اومد ://

2-بابام داشت با تلفن صحبت میکرد. معمولا صحبت کردن بابام جوریه که طرف مشکل ناشنوایی داشته باز هم میشنوه بابام چی میگه.

3-مامانم داشت غذای سرخ کردنی درست میکرد و صدای جلز و ولز روغن ها شنیده میشد ( میدونین که دیگه چه قدر صداش شدت داره!) .

 

با این وضع کلی سوتی دادم و کلی هم چرت و پرت گفتم و در آخر هم داخل گروه کلاس یک دعوای کوچولویی شکل گرفت :

- چرا به نظر من اعتراض الکی میکنی 

استدلال خیلی بدی آوردم براش

من : مرد حسابی 1/2 مگ ویس فرستادی بالاخره باید یک عیبی ازش میگرفتم دیگه اینترنتم رو الکی حروم نکرده باشم 

...

البته در آخر آشتی کردیم و همه چی به خوبی و خوشی تموم شد .

😂😂😂

حالا درمورد چی هست مقاله

۲۲ ارديبهشت ۹۹
پاسخ


الگوهای نوین تدریس برای آموزش محتوا در درس علوم تجربی

۲۲ ارديبهشت ۹۹

کمرم :/

۲۲ ارديبهشت ۹۹
پاسخ
😂😂

از من بهت نصیحت اگه کسی بهت پیشنهاد مقاله نویسی بهت داد قبول نکنی 

البته شوخی کردم. پروسه باحالیه اما رسما پدرت درمیاد 
۲۲ ارديبهشت ۹۹

و خدا هنزفرى را افرید :)

عمیقا امیدوارم از مقالتون استفاده بشه چون بیش از اندازه سیستم اموزشى ما نیاز داره به اصلاح :) 

 

۲۲ ارديبهشت ۹۹
پاسخ
یادم رفت داخل متن اشاره کنم هندزفری ندارم !
هعیی... جوش مقاله مهم نیست این سیستم درست بشه 
و چه قدر ضربه خوردیم از این سیستم :((
۲۳ ارديبهشت ۹۹

سلام 

جدا از ادبیات و تاریخ و... اتفاقا از علوم تجربی خیلی خوشم میاد. سیستم رو بیخیال. بعداز گذران این دوره ، خودت باید بخوانی و علمت ببری بالا. مثلا این سوالات را در دوران تحصیل جواب میدی ولی بعدش معلوم نیست بیادت بماند یا نه . اسیدهای چرب ضروری بدن را بگو ؟ چرا ضروری هستند ؟ دلیل ضروری بودنشان؟( سه اسید چرب ، بدن باید از تغذیه آنان را کسب کند ) هورمون رشد از پروتئین تشکیل شده ؟ ( بله ،از  ۱۹۱ آمینو اسید تشکیل شده ) و... 

همچنین بعدا که بخوای کار کنی معلوم نیست که باید چکار کنی. 

موفق باشی 

۲۳ ارديبهشت ۹۹
پاسخ
سلام.

بسیار عالی :) 
چشم :) در حال خوندن هستم البته :) اتفاقا مشتاق تر هم شدم که ادامه بدم کار رو .
درسته یکسری سوالات هستن که خیلی به ما کمک نمیکنن و صرفا جنبه تئوری دارن و به درد آیندمون نمیخورن. 

متشکرم :)
۲۳ ارديبهشت ۹۹

همه ی بابا ها همینجوری تلفن حرف میزنن

😂 مخصوصا اگه تو خواب باشی

۲۳ ارديبهشت ۹۹
پاسخ
جدی ؟ 😂


اون طرف مقابل هم که با بابام صحبت میکرد تموم نمیکرد ://

موقع خواب هم تجربه داشتم :/
۲۳ ارديبهشت ۹۹

😆😆😆😅 بدبخت دوستتون !

 

+ امشب دعا یادتون نره :)

موفق باشید 😎

۲۳ ارديبهشت ۹۹
پاسخ
:دی

+چشم :)
متشکرم
۲۴ ارديبهشت ۹۹

شما دانشجو معلمین ؟ با توجه به موضوع مقالتون این سوال رو می‌پرسم :)) 

۱ خرداد ۹۹
پاسخ
بله بله . 

آموزش ابتدایی :)
۱ خرداد ۹۹

چقدر خوب :)) 

موفق باشید ! 

۱ خرداد ۹۹
پاسخ
:)
متشکرم ازتون
۱ خرداد ۹۹

واسه اینترنت 0-0 

 

خخخخخخخخخ مثل منو خواهرم اولش در حد زدن دعوا میکنیم بعدش با یه کلمه اشتی 0-0

خخخخخخخخخخ

مقاله نوشتن هم کار سختیه 0-0 مگه نه 0-0

۴ تیر ۰۰
پاسخ

😂😂😂

آره خیلی سخته. دیروز هم یکی تموم کردیم برای مقاله
۵ تیر ۰۰

اموزش ابتدایی واقعا جذاب و دوست داشتنیه و دوست دارم همینو هم بیارم ولی میدونم نمیشه 0-0

۵ تیر ۰۰
پاسخ
آره خیلی خوبه :)
می‌شین شما هم :)
۵ تیر ۰۰

خخخخخخخخ

ععه همینجوری ادامه بدین موفق باشین خخخخخخخخ

 

اره 

هی چه شدنی (استیکر گریهههههههه)

۵ تیر ۰۰
پاسخ
😂😂😂

چطور مگه؟‌کنکور دارین شما هم ؟
۷ تیر ۰۰

خخخخخخخخ

 

بلی 0-0 دهم و دوازدهم تاریخاشونه 0-0

..............

۷ تیر ۰۰
پاسخ

پس موفق باشین :)
۷ تیر ۰۰

سلام 

ممنون ولی اخه چجوریی 

از استرس مردم 0-0

 

شما هم تو امتحاناتون و بقیه چیزا موفق باشین و حالتون هم هر چه زودتر خوب خوب بشه ^^

۸ تیر ۰۰
پاسخ
سلام

استرس نداره دیگه. یک امتحانه :) همین
۹ تیر ۰۰

سلام 

 

اوهووووووووم اگه نداره پس این چیه 0-0 خخخخخخخخخخخخخخ 

فردا دارم نمیدونم که کی اینو میخونید 

دعاااااا کنین که حداقل استرسو نداشته باشم 0-0 

ممنون

۹ تیر ۰۰
پاسخ
سلام

استرسی نداره واقعا. یک آزمون معمولی هست مثل بقیه آزمون ها . فقط فرقش اینه که این آخرین آزمون هست همین :)

موفق می‌شین :)
۹ تیر ۰۰

سلام 

 

ممنونم  به خاطر این انژی مثبتی که میدین 

ممنون 

ممنون 

^^

الان برم تا فردا یه چیزایی بخونم 0-0 

۹ تیر ۰۰
پاسخ
سلام

خواهش می‌کنم

امیدوارم خوب بوده باشه :)
۱۰ تیر ۰۰

سلام 

 

خواهش متقابل ^^

 

بدک نبود وللی حسم میگه  که به احتمال 99.5 درصد یکی درمیون همه رو منفی زدم 0-0

خخخخخخخ

تو اختصاصیا فشارم افتاد 0-0

۱۰ تیر ۰۰
پاسخ
سلام

مهم اینه که کنکور تموم شد :))

استرس داشتین ؟ 😐 چرا؟
۱۰ تیر ۰۰

سلام 

اره ولی شنبه یه کنکور دیگه هم دارم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ 

 

نهه زیاد نداشتم فک کنم انژی م رفت هر چی داشتم که برا عمومی گذاشتم 0-0 فک نکنم از استرس بوده 

شایدم بوده 0-0 نمیدونم شاید هم نبوده 0-0 خخخخخخخخخ 

ولی در کل افتاده بود اون هم ناجوور 0-0 چیزی نمونده بود همون جا رو برگه ها دار فانی رو وداع بگم که چند دونه کسمس خوردم سروپا شدم 0-0

۱۰ تیر ۰۰
پاسخ
سلام

کنکور زبان هم موفق باشین. اون که خیلی راحته به نظرم :)

خب یک چند تا خرما یا قند طبیعی می‌بردین اوکی می‌شد البته کشمش هم خوب بوده :)
خیلی فکر کردین نیاز به تغذیه داشتین حتما دیگه :)
۱۱ تیر ۰۰

سلام 

نمیدونم شاید 0-0 خخخخخخخخخخخ 

 

اوکی ولی من به خرما حساسیت دارم جوش میزنم 0-0 

 

خخخخخخخخخخخخخخ نهه زیاد فکر نکردم خخخخخخخخخخخخخخخ هم اره هم نه هر دوتاش قاطی شده بود (استرس و تغذیه 0-0 )

۱۱ تیر ۰۰
پاسخ
سلام

خب کلا یک چیزی که قند طبیعی باشه مثل عسل و ... من خودم کیک یزدی برده بودم 

بالاخره سلامتی از هر چیزی مهم‌تره مراقب خودتون باشین :)
۱۲ تیر ۰۰

سلام دوباره 


ببخشید کیبوردم داغونه سوتی نوشتم بی خیال باشید مثلا همین کشمش 0-0 

 

 

 

۱۱ تیر ۰۰
پاسخ
سلام

اشکالی نداره 😅

+ موفق باشین امروز که دارین آزمون زبان هم می دین :)
۱۲ تیر ۰۰

سلام 

اره خوبه ولی من کلا به چیزای شیرین مانند حساسیت دارم و جوش میزنم 0-0 

ممنون ^^

 

خخخخخخخخخخخخ باز هم ممنون خخخخ

واقعا ممنون دادم دینیش که عالی و عربی و فارسی هم نیمه عالی خخخخخخخ 

 

ولی یکی بغل دستم نشسته بود فقط از من میپرسید پا میشی یا نه 0-0 خووو اخه به تو چه ربطی داره 0-0والا بعدش من پا شدم اون هم شد 0-0

گیر عجب ادمی کرده بودم خخخخخخخ

۱۲ تیر ۰۰
پاسخ
ای بابا
شکلات چی؟ دیگه یک چیزی باید ببرین که قند داشته باشه...


خب مثل اینکه خوب بوده :) 
خداروشکر


بهش جواب نمی‌دادین خب ...
۱۲ تیر ۰۰

سلام 

خخخخخخخخ اره ای بابا 

این رو داشتم یکی رو اول جلسه که هنوز نشسته بودم میخوردم خخخخخخ یکی دیگه رو هم اخر جلسه خخخخخخخخخخ 

اره خدا رو شکر دینیش مثل اون کنکورم خوب بوده ^^

^^

مگه میشد چشاش به من بود چیکار میکنم حل میکنم یا نه 0-0 فقط منتظر یه اشاره بود که بلند شم 0-0 بعدش هم تا بیرون به دنبال من میومد 

فک کنم راه خروج رو نمیفهمید خخخخخخخخ 

ولی عجب دانشگاهی بود خیلی قشنگ بود دوستم که خدا خدا میکرد اینجا بیوفته خخخخخخخخخخخ 

۱۳ تیر ۰۰
پاسخ
سلام

پس خوب بوده :)


عجب 😐
چه آدمی بوده :|
🙂
۱۷ تیر ۰۰

سلام 

اره خوب بود ^^

 

خخخخخ اره 

خیلی هم رو مخ بود مراقب داره مارو نگاه میکنه باز داره با من حرف میزنه 0-0 چیزی نمونده بود برگه و .. رو از من بگیره 0-0 

۱۸ تیر ۰۰
پاسخ
سلام

خب به مراقب چیزی می‌گفتین یا جاتون رو عوض می کردین 
۱۸ تیر ۰۰

سلام 

 

مگه نمیدونید چابه جا شدن و تغییر مکان دادن تو کنکور ممنوعه 0-0 خخخخخخخخخ

۱۸ تیر ۰۰
پاسخ
سلام

خب قبلش می‌شداا نمی‌شد؟
۱۸ تیر ۰۰

سلام 

 

عوووم نمیدونم چون من هر جایی که میخوندم حتی مشاورم هم میگفت که اینکار ممنوعه 0-0 

مگه موقع شما نبود ممنوع 0-0 

۱۸ تیر ۰۰
پاسخ
سلام

عجب ! 

یادم نیست اصلا.
۱۹ تیر ۰۰
پاسخ
سلام

:)
۲۰ تیر ۰۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">