از همه چی

امیر + ۱۳۹۹/۳/۱، ۱۸:۱۷

۱-

اینکه استاد هنرت بگه که کاردستی درست کنیم و با گواش سنگ نقاشی کنیم ، کار خوبیه یعنی به سنت میخوره؟ حداقل یک اریگامی چیزی.

استاد ترم قبلمون عکاسی رو یاد میداد و واقعا خدا خیرش بده این استاد فعلا هیچی :(


۲-

علاوه بر خانواده خودم دو تا شخصیت دیگه هم داریم که باهاشون ارتباط خیلی زیادی دارم . دو تا دختر یکی 7 ساله و یکی دیگه 5 ساله :)) 

این مسئولیت خطیر به عهده من افتاد که بیام با 5 ساله کار کنم مصاحبه دبستانش قبول بشه . حالا کار میکردیم یک کتابی رو که تمرین داشت . تمرینش این بود یک قطعه از تصویر + خود تصویر رو نشون داده بود و گفته بود که این قطعه مربوط به کجای تصویر هست و اشتباه حلش میکرد . میگفتم

-شکلش اینطوریه . نگاه کن

بعد که نگاه کرد ازش میپرسم خب حالا جواب رو پیدا کن . دستش رو میذاشت رو یک چیزی که اشتباه بود.

من : نگاه این شکلش این مدلی . یک گردی داره که داخلش سیاهه . این رو کجای تصویر میتونی ببینی ؟

دوباره دستش رو گذاشت روی همون indecision و نکته مهم تر که هیچی از اون دایره سیاه هم نداشتindecision

من : خب دیگه چی ؟ پیدا نمیکنی چیز دیگه ای؟

دستش رو برداشت دوباره گذاشت روی همون indecision

من : شاید یک چیز دیگه باشه ها مطمئنی ؟

دوباره دستش رو برداشت و دوباره گذاشت روی اون indecision

من : خب ، بهم بگو که چرا این رو انتخاب میکنی ؟

اون : همینطوری شانسی

و من crying

یعنی باید دوباره همه مراحل رو توضیح بدم

یاد این بازی های ده سال پیش کامپیوتر میفتم که تا مرحله آخر میری برق قطع میشه بازی میپره و دوباره باید از مرحله اول شروع کنی :|

خلاصه که امروز مصاحبه داشت و باید ببینم که نتیجه کارهام چطور بوده . امیدوارم خوب باشه .

ولی توضیح دادن برای یک بچه 5 ساله چه قدر سختهsad


۳-کلی کار عقب مونده دارم و همه اش به خاطر حال بد این چند روزم بوده. یک چند روزی هست که دارم ریکاوری میشم .

اخبار رو هم گذاشتم کنار دوباره ( این دو ماه پیگیر آمار بودم ) و همین خیلی به خوب شدن حالم کمک کرد.


۴-رفته بودم سبزی بخرم و طبق معمول ریحون و تره و گشنیز. خریدم و اومدم خونه .

من : گشنیز خریدم ( با ذوق و شوق )

مامان پلاستیک سبزی ها رو دید 

من : البته شاید جعفری باشه ولی خب احتمال زیاد گشنیزه.

مامانfrown

من smiley

مامانindecision

من : چی شده ؟

مامان : بادرنج گرفتیangry

قشنگ نابود شدم :دی


۵- یکی از بچه های کلاس فیلم  PLATFORM 2019 رو پیشنهاد کرد برای دیدن . 

لطفا نگاه نکنین . چندشتون میشه همه چی هست داخلش و نمیخوام توضیح بدم .

انیمیشین ONWARD2020 هم به لطف این دو تا دختر که معرفی کردم ، دیدم . 

KNIVESOUT هم علی رغم تعریف های زیادی که ازش شده بود خوشم نیومد .


۶- یکی دیگه از دوستان هم سریال کره ای mr.sunshine رو معرفی کرده بود و برای اولین بار میخواستم یک سریال خارجی رو از طریق دانلود تماشا کنم . فقط میتونم بگم که خیلی خوب بود. همه چیش خوب بود. ولی ذهنیتم نسبت به ژاپنی ها تغییر کرد. از فیلم یاماتو که اونقدر قشنگ شجاعت به خرج میدادن و لحظات احساساتی رو رقم زدن و نه به اینجا که انقدر خشن و بودن و کلا مسیر کُره رو تغییر دادن . 

جالبه که هر کشوری سعی داره خودش رو مظلوم نشون بده !

اتفاقا نقاشى هاى خفنى روى سنگ انجام میشه و سرگرمیه باحالیه :) 

من واقعا صبوریتون رو در صحبت با بچه ها تحسین میکنم من یک بار به بچه یه چیزی بگم گوش نده نابودش می کنم 

بادرنج !؟ اولین باره میشنوم این اسمو :/

 Platform به نظرم واقعا فیلم فوق العاده و گنگی بود درسته یه جاهاییش حال به هم زن بود اما اونجوری نبود که مانع دیدن ادامه ی فیلم بشه 

درواقع خفنیت فیلم به صحنه های حال به هم زنش ارجحیت داشت

۱ خرداد ۹۹
پاسخ
آره خب ، درسته ولی من نقاشیم تعریفی نداره و فکر کنم 3 4 بار بیشتر با گواش کار نکردم.

صبور بودم واقعا ؟ آخرش دیگه داشتم کم می آوردم جلوش 😂

😂😂😂😂 یک سه چهار سالی هست که من آشنا هستم با بادرنج ولی اصلا شکلش رو نمیتونم تشخیص بدم فقط ریحون و تره.

در فوق العاده بودنش شکی نیست . در گنگ بودنش هم . نقدهاش رو میخوندم هیچکس نتونست بفهمه آخرش چی میشه ؟ اون بچه آخر که نشون داده بود توهمه یا نه و یا سرنوشت اون آقایه که نقش منجی داشت چی شد ؟ آیا مثل اون پیرمرده روحش بود یا نه راستش رو بخواین این اولین فیلمی بود که دیدم انقدر حال به هم زن باشه و تجربه نداشتم.
البته بگم که دنیای واقعی هم همینقدر حال به هم زن و تلخ هست در واقع داشت واقعیت زندگیمون رو نشون میداد. من یک روز داشتم به فیلم فکر میکردم . پر از استعاره های معنا دار بود و وقتی با زندگی خودم مقایسه کردم متوجه شدم که خودم هم همینطوری ام.
۱ خرداد ۹۹

سلام :)

احتمالا شانسِ اون دختر کوچولو خوب نبوده وگرنه دستش رو می‌ذاشت رو عکس درست :).خیلی بامزه بود :))

اون سنگ رو خودتون نقاشی کردین  ؟ قشنگ شده ، اون گل خیلی ظریف و خوب دراومده :) .

۱ خرداد ۹۹
پاسخ
سلام.

😅

نه متاسفانه ولی میخوام به عنوان منبع شبیه همین نقاشی کنمش.
عکس رو گذاشتم اگه کسی متوجه نشد منظورم از سنگ و گواش و نقاشی چیه ، متوجه بشه :)
۱ خرداد ۹۹

هنوز این قضیه بادرنج هست خخخخخ عالیهههه 

 

 وای بچه های فسقلی ادمو دیونه میکنن البته کاراشون جالبه آدم خنده اش میگیره 😀

 

صبرتون رو تحسین می‌کنم 😎

 

فیلم نگاه نمیکنم واقعا من چرا اینجوریم 🙄😶

دیگه چه خبر از کلاس مجازی ؟😐

 

 

۱ خرداد ۹۹
پاسخ
بله:دی

داستانی داشتم اون روز با این دختر

ممنون :)

خب من هم بعضی روزها نگاه میکنم . هر روز وقت نمیکنم. الان چند تا فیلم دانلود کردم ولی فعلا هیچکدوم رو نگاه نکردم . یک ماهه که هنوز نگاهشون نکردم.

خداروشکر دیگه خبری نیست :)
۱ خرداد ۹۹

همون همه چی ! ولی سعی کن بجای همه چی نوشته ها عمق بگیرن .... مثل یه داستان با یه نخ تسبیح محسوس

۱ خرداد ۹۹
پاسخ
متوجه نشدم منظورتون رو .

اگه منظورتون متن هست که من نویسنده خوبی نیستم سعی کردم به شکل محاوره ای بنویسم اگه بخوام متنم عمق داشته باشه که نمیتونم ممکنه برای خواننده خیلی خوشایند نباشه. البته نمیدونم منظورتون از عمق چیه :) یا شاید هم انسجام.

اگر عنوان منظورتونه که در انتخاب عنوان هم خیلی خوب نیستم.

اگر امکانش هست بیشتر توضیح بدین تا بتونم اشکالم رو رفع بکنم.
۲ خرداد ۹۹

درست گفتین ... انسجام ، کلمه درست تریه

 

راستش عمق و انسجام به ارایه های ادبی یا عمق مضامین رو نگفتم

 

منظورم اینه همین لحن قشنگ خودمونی محاوره ای مثل یه داستان از یه جایی شروع بشه و به یه جایی ختم بشه و یه چیزو برسونه که نوشته ها برامون محسوس اش کرده 

 

من این توان رو میبینم ... انشالله بالفعل اش کنید :)

 

پ.ن: البته من کوچیک تر از اینم بخوام انتقاد کنم ، بزارید به پای پیشنهاد دوستانه

۲ خرداد ۹۹
پاسخ
داخل این پست چند تا مورد رو من نوشتم و با یک خط جداشون کردم که بگم موضوع جدید اینه .

اما چجوری این موضوع های مختلف رو به هم دیگه ربطشون بدم ؟
مثلا اینطوری بگم که شنبه استادمون تکلیف گفته و اینها بوده و من خیلی ناراصیم و چند روز بعدش با این دختر داشتم تمرین میکردم که بتونه مصاحبه انجام بده و در طی این مدت که در خونه بودم نشستم فیلم نگاه کردم ...
درسته ؟

انشاالله :)

+اختیار دارین ، خیلی هم خوش حال میشم به من در این زمنیه کمک کنین چون احساس ضعف میکنم .

خیلی ممنون :)
۲ خرداد ۹۹

من قبلا چندان علاقه به نقاشی نداشتم

اما به نظرم ی دنیای جدیدیه خودش..

به دید تجربه هم که شده انجامش بدین و شاید اصلا همین کار باعث شد علاقه مند به نقاشی هم بشین.

مصاحبه دختر کوچولو چطور بود؟

۲ خرداد ۹۹
پاسخ
درسته.
چشم البته مجبورم انجامش بدم :دی

خودش که چیزی نمیگه یعنی چیزی یادش نمیاد از مصاحبه اش . اگه قبول بشه که خیلی خوبه :)
۲ خرداد ۹۹

بابا رو سنگ نقاشی کردن که انقد خوبه سن نمیخواد :)

۳ خرداد ۹۹
پاسخ
کاردستی چطور ؟ :)
۶ خرداد ۹۹

://

من میخوام برم سرکلاس فقط بپرسم و امتحان بگیرم و پدرشون رو دربیارم :/ اینکارا چیه :// اصا فرهنگیان نمیام :///

۴ خرداد ۹۹
پاسخ
خخخ

پس برو برق بخون مسئله های مدار برق رو حل کن 
۶ خرداد ۹۹

جالبه که هر کشوری سعی داره خودش رو مظلوم نشون بده !

واقعا همینه. وقتی فیلم های دو تا کشور متفاوت، و ترجیحا دشمن همدیگه، رو نگاه میکنم که همدیگه رو میکوبن، باعث تعجبم میشه واقعا.

 

مثلا یه فیلم آمریکایی بود درباره سربازای انتحاری ژاپنی، توی جنگ جهانی دوم. (اسم فیلم رو یادم نمیاد)از طرفی، انیمه مدفن کرم های شب در حال نشون دادن ویرانی هاییه که آمریکا بوجود آورده.

وصعیت عجیبیه "_"

۱۲ خرداد ۹۹
پاسخ
نمیشه گفت کی راست میگه این وسط.
مثلا یک فیلمی بود به اسم jojo rabbit که داخلش آلمانی ها و نازی ها رو خیلی خیلی مسخره میکرد اعصاب آدم خورد میشد واقعیت رو نمیدونم ولی بعید میدونم دیگه در این حد هم آلمانی ها..... باشن حتی اگر هم باشن.


فکر کنم ژاپنی ها به فیلمش اعتراض کردن پخش نشد با این حال نگاه نکردمش.
بله

ممنون از حضورتون.
۱۲ خرداد ۹۹

سلام 

دومی رو /شت خخخخخخخخخ

 

چهارمی هم که همه بچه کوچولو ها همینن بامزه و نمیدونم چیز 0-0 یعئنی قشنگ تو تک تک نورورن ها خاکستری مغزت راه میرن 0-0 صبرتون رو تحسین میکنم خخخخخخخخخخخخخخخخ

 

بادرنج خخخخخخخخ از این اشتباهات ظاهری زیادن دقتتونو ببرین بالا خخخخخخخخخخخخخخخ (شوخی کردم 0-0)

۴ تیر ۰۰
پاسخ
سلام

و البته هنوز هم در تشخیص سبزی مشکل دارم :)))

آره خیلی بامزه‌ان :)

هنوزم نمی‌تونم تشخیص بدم :)
۵ تیر ۰۰

سلام 

خخخخخخخخ

اره خیلی ملوسن 

منم 0-0 

۵ تیر ۰۰
پاسخ
سلام

بچه‌ها کلا نازن :)
۷ تیر ۰۰

سلام 

دقیقا  ^^ 

 

مخصوصا پسر بچه ها 0-0 خخخخخخخخخ 

۷ تیر ۰۰
پاسخ
سلام :)

جفتشون نازن :)
۷ تیر ۰۰

سلام 

 

اره دختر کوچولو ها شیرین زبونن و پسر ها هم نمیدونم چیزن 0-0 که جذاب و دوست داشتنی شون میکنن 

خخخ

^^ 

۸ تیر ۰۰
پاسخ
سلام

شیطونن :/
😂😂
۹ تیر ۰۰

سلام 

یس دقیقا 

خخخخخخخخخخخخخخخ

۹ تیر ۰۰
پاسخ
سلام

😂😂
۹ تیر ۰۰

سلام 

خخخخخخخخخخخ

۹ تیر ۰۰
پاسخ
سلام

:)
۱۰ تیر ۰۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">