فتوشاپ و مشکلات حل نشده...

امیر + ۱۳۹۹/۳/۱۰، ۱۶:۴۷

سلام.

 

 

بالاخره دست سرنوشت و البته خواسته های خودم من رو به این سمت روند که برم سمت نرم افزار های adobe 

اولیش که XD design بود برای طراحی سایت که متاسفانه به دلیل سیستم داغون من (!) همون اول کرش کرد.

دومی after effect بود برای کارهای موشن گرافیک که علی رغم داشتن نسخه 2015 باز هم کرش کرد (یعنی نسخه های 2019 و 2020 و 2018 رو هم دانلود کردم و امتحان کردم که رفتم 2015 رو نصب کردم)!!

سومی هم اگه سیستمم رو چشم نزنم فوتوشاپ نسخه 2018 رو با کلی تیک و delay اجرا میکنه :/

نمیدونم اگه وسط کار کرش نکنه که خیلی خوبه ولی مشکل اصلی ام از اینجا شروع میشه که لایسنس و کرک و پچ ندارم. در واقع سایتی که دانلود کردم نداشت تا اونجایی که من گشتم و اگه اینها نباشه تا هفت روز میتونم رایگان استفاده کنم و بعدش پولی میشه و همونطور که میدونین نمیشه همچین پولی رو پرداخت کرد. البته این رو هم بگم که کلا adobe ما رو تحریم کرده :| و کلا توی کشورهاش اسم ایران دیده نمیشه . 

یکی همین مشکل کرک هست و مشکل دیگه هم آموزشه. درسته که فتوشاپ یک نرم افزاری هست که تقریبا همه یک آشنایی نسبی باهاش دارن و کلی هم آموزش ریخته توی سایتها . اما یک منبع خیلی خوب میخوام که خیلی از موارد رو گفته باشه و ترجیحا ایرانی هم نباشه ( و اگر هم باشه سیستم صدا و کیفیت آموزشش خوب باشه نه اینکه صداش از ته چاه در بیاد و مجبور باشم صدا رو توی 100 بذارم :||| )

و باز از بین آموزش های خارجی هم بعضی هاش خوبه اون خوبهاش رو بگین که معمولا توی یوتیوب میذارن چون من آشنایی خیلی زیادی با فتوشاپ ندارم . در واقع هیچی آشنایی ندارم :دی

 

+ درسته آموزش های ایرانی رو میشه از طریق هندزفری و ... گوش داد که راحت بشه شنید و فهمید ولی از این طریق نمیتونم کار کنم ؛ دو تا دلیل داره ؛ یکی اینکه کلا از هندزفری و... هر چه که به گوش وصل بشه خوشم نمیاد دوم اینکه اصلا این ابزار رو ندارم .

 

ممنون میشم واقعا.

در این موارد که متاسفانه اطلاعاتی ندارم راهنماییت کنم😑

فقط خواستم بگم بار بار آخرت باشه اینجوری میزاری میری😐

۱۰ خرداد ۹۹
پاسخ
که اینطور :)

:دی
یک چیزی بگم ، این مدل رفتنام زیاده . وقتی که روی یک کاری متمرکز میشم مجبورم هر چی که حواسمو پرت میکنه رو تا یک مدتی محدود کنم و برم سراغ همون کار. الان اون کارم تموم شده :) ولی من هستم. اگه برم هم قبلش حتما خداحافظی میکنم :)
ممنونم از حضورت :)
۱۰ خرداد ۹۹

خیلی کار اشتباهی میکنی :/

خب یه مدت نیا اشکال نداره واسه چی قالبتو اینجوری میکنی آدم دلش میگیره

۱۰ خرداد ۹۹
پاسخ
باشه فقط به خاطر شما خوبه؟😃
۱۰ خرداد ۹۹

اصلا برنامه های سنگین رو دانلود نکنید 👊

یدونه adobe cc 2017 بخر رو سیستم های پایین هم نصب میشه

همشونم کرک داره

اگه تونستی مال پرنیان باشه خوبه

من خودم اینو دارم ، تو مدرسه رو کامپیوتر های داغون به راحتی نصب کردیم

عکس

 

۱۰ خرداد ۹۹
پاسخ
چشم .


خیلی ممنون 
۱۰ خرداد ۹۹

آفرین داداش گلم

۱۰ خرداد ۹۹
پاسخ
:)
۱۰ خرداد ۹۹

p30download.ir سایت خوبیه برا دانلود اینجور برنامه ها :)

۱۱ خرداد ۹۹
پاسخ
ممنونم 😃
۱۱ خرداد ۹۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">