قدر مدرسه رو بدونید.

امیر + ۱۳۹۹/۳/۱۴، ۰۰:۱۴

استادمون گفته بود عکستون رو بذارین داخل پروفایلتون .

من هم گشتم داخل گوشی ام . هیچی نبود.به یکی از دوستای صمیمی دبیرستانم گفتم عکس اگه از من داره بفرسته.

هر چی عکس که من داخلش بودم فرستاد 

یهو دلم برای مدرسه تنگ شد :(

 

چه قدر خاطره که دیگه زنده نمیشن 

لعنتی!

چه قدر زود گذشت :(

میخوام برگردم مدرسه :(

 

+ یک دونه عکس انتخاب کردم که داخلش خودم و چند تا از دوستام هستن . حالا همه بچه های دانشگاه این افراد داخل عکس رو میشناسن و دربارشون سوال میپرسن :|

 

++ شاید یک چند روزی نباشم .

واقعا؟؟؟

با اعتماد به سقف کامل دوهزار و سیصد و شیش تا عکس فقط از خودم دارم تو گوشیم :))))

۱۴ خرداد ۹۹
پاسخ
چه همه !!
البته گوشیم دوربین سلفی نداره یکی از عمده دلایل عکس نداشتنم همینه
۱۴ خرداد ۹۹

سلام 

دیگه بزرگ شدی. 

آره ، افسوس و دریغای ایام ماضیه را همه داریم. اتفاقا من نیز دو روز پیش می گفتم کاش دوران دانشگاه بودم و... 

عیب نداره. 

البته دوران مدرسه برای من اصلا آش دهان سوزی نیست ولی دانشگاه چرا ، خاطراتی دارم. 

نمیدانم از سربازی خوشت میاد یا نه؟ ولی من با مکافات گذراندمش. 

 

موفق باشی. 

۱۴ خرداد ۹۹
پاسخ
سلام:)

هعییییی.

مدرسه هم من خیلی بهم خوش نگذشت یعنی آدمای خوبی داخلش نبودن ولی خب لذت های خودش رو داشت. توی دانشگاه انگار بزرگتری و نمیتونی اون شیطونی های گذشته رو انجام بدی.
سربازی من نرفتم و البته نمیرم ولی یک عده میگن خاطرات خوبی دارن باهاش. نمیدونم.

ممنونم :)
۱۴ خرداد ۹۹

وقتی مصل من هر شب خواب مدرسه ببینی و بدونی تا آخر عمرت دانش آموز میمونی دیگه حالت از مدرسه به هم میخوره

۱۴ خرداد ۹۹
پاسخ
😅

نه خداروشکر به اون درجه نرسیدم و امیدوارم نرسم :)
۱۴ خرداد ۹۹

اره دلتنگی داره واقعا..

در مورد خیلی چیزها تو دبیرستان

۱۴ خرداد ۹۹
پاسخ
بله دقیقا .
۱۴ خرداد ۹۹

امیر ینی یه عکس هم از خودت توی گوشیت نیست؟ -__-

خب کاش اینو زودتر میگفتی بیشتر قدرشو بدونم :/

۱۴ خرداد ۹۹
پاسخ
عکس تکی نه .عکس چند نفره یک سه چهار تایی دارم . 

مدرسه رو میگی ؟
آره خب یکم دیر شده :)

+البته عکس تکی ، 2 تا پیدا کردم ولی قیافه داغان 😅
۱۴ خرداد ۹۹

آهان

یکم چیه تموم شد رفت😭😭

 

😂😑😅

۱۴ خرداد ۹۹
پاسخ
😅
آخه یکسری از مدارکی که برای ثبت نام دانشگاه میخوای ، دست مدرسه هست یعنی باز هم میری مدرسه :)
۱۴ خرداد ۹۹

i hate school :/

۱۴ خرداد ۹۹
پاسخ
منم بعد مدرسه همچین حسی داشتم . همکلاسی هایی که دوستیشون تاریخ انقضا داشت . انگار همه میخواستن یکی دیگه رو له کنن و خودشون بیان بالا. با وجود همچین آدمایی منم بدم میاد . اما وقتی عکس دسته جمعی همکلاسی ها رو میبینم که با همدیگه گرفتیم و چجوری سال دهم با هم دیگه رفیق شدیم ، یک جوری شدم کلا دلم تنگ شد :(

شما الان در مرحله کنکور هستین و طبیعیه . یکی دو سال بگذره ، احتمالا متوجه میشین منظورم رو :)
۱۴ خرداد ۹۹

من توی دبیرستان روزای سختیو گذروندم مخصوصا سال دوازدهمم و الان ک یک ساله مدرسه نمیرم خداروشکر میکنم که از اون مرحله گذشتم

نه دیگه میخوام اون معلما رو ببینم نه اون هم کلاسیا و نه هرچیزی که به اون مدرسه ربط داشت تنها سال خوبم همون دهم و یازدهم بود از اواخر یازدهم تاا اخرین روز مدرسه به بدترین شکل ممکن گذش

۱۴ خرداد ۹۹
پاسخ
خب پس بذارین من یک دردنامه بذارم :) 

از همکلاسی ها که دلم پر بود . رفتار یک عده ای واقعا برام توهین آمیز بود . جایگاهی نداشتم داخل کلاس و برای همین بهم توهین میشد. داخل خونه کلی به خاطر این قضیه گریه میکردم . ولی بعدش رشد شخصیتی داشتم و تونستم خودم رو کنترل کنم و بعد یک مدت دیگه رفتار هیچ کس برام مهم نبود.

از معلم بگم ؟ تابستون سال قبل کنکورم من نمره ام از همه بیشتر میشد . حتی از اونی که رتبه اش شد 200 منطقه. اما هیچکدوم از معلما بهم هیچچچچچچچچچچی محل نمیذاشتن عوضش به چند نفر محل میدادن که سوگلی مدیر و خودشون بودن :/ یکیشون 800 ایثارگران شد و اون یکی دیگه هم 190000 این یکی هم شد 200(وقتی رتبه اش رو شنیدم فقط حال کردم و داشتم میخندیدم).حتی بعد کنکور که نتیجه ها اومد بهم سلام نکردن و رشته ام بپرسن ...
تصمیم گرفتم که خودم معلم بشم هیچ وقت مثل اونها نشم با همه بچه ها مهربون باشم.

از مرض و بیماری بگم :
دیسک گردن
دیسک کمر
اسپاسم عضله دست چپم که عملا نمیتونستم بنویسم دیگه ( یک زمانی تمرین میکردم که با دست راستم بنویسم توی وبلاگ قبلیم که حذف کرده بودم گذاشته بودم)
گلوبوس (لقمه عصبی)
افسردگی (همین باعث شد یک بخش مهمی از تابستون رو از دست بدم)
بهار هم که حساسیت چشم هام هست.
میدونستین من کنکور رو با نفخ و دیسک کمر داشتم جواب میدادم و به خاطر این که دچار شکم درد شدید نشم هیچی نخوردم (غیر از یک شربت آبلیمو وگرنه کیک نمیتونستم بخورم)
اصلا بعضی شبها واقعا فکر میکردم دارم میمیرم !!


دختردایی ام هم وضعیت این شکلی داشته و خداروشکر الان دندون میخونه

بدتر از من و ایشون ، پسر دایی ام بود که کلا دو ماه آخر کنکور که سرنوشت سازه رو از دست داد.

همه یکسری بدبختی هایی داشتن :)
من این شکلی بودم دلم تنگ شده :)) 
البته وضعیت شما رو نمیدونم ممکنه بدتر هم باشه.
۱۴ خرداد ۹۹

وضعیت تو دیگه واقعا خیلی حاد بوده بابا

منم با دوتا از دوستام که تا قبلش از بچگی باهم دوست بودیم ب مشکل برخوردیم و اونا تمام سعیشونو کردن که محیط رو برای من جهنم کنن

تهدید معلما بود که منو میندازن

حرفای مدیر و معاون بود

منم افسردگی گرفتم و یه سری مشکلات داشتم ولی اعتراف میکنم فک نکنم ب سختی تو بوده باشه

و خب فعلا ک دل تنگ نشدم خداروشکر ولی خدارو چ دیدی شاید دلمون برای روزای خوبی که داشتیم تنگ شد

۱۴ خرداد ۹۹
پاسخ
😅😅😅😅

کنکور کلا آدم ها رو عوض میکنه :|

من از لحاظ جسمی خیلی بدبخت بودم ولی با بقیه تا حدودی تونستم کنار بیام 
البته نسبت به شما که مقایسه میکنم میبینم که مال شما سخت تر بوده (غیر از وضعیت جسمانی).

افسردگی هم به خاطر همین بیماری ها بود چون روند خوبم رو قطع کردن و کلا ناامید شدم.

:)
در هر حال هر چه قدر هم از مدرسه متنفر باشین هنوز هم برای یک الی دو مورد باید برین مدرسه 😅
آرزوی موفقیت دارم براتون.
۱۴ خرداد ۹۹

سلام

من‌ مطمئنم هیچ وقت دلم برای مدرسه تنگ نمیشه دارم لحظه شماری میکنم سال دیگه هم بره و تموم بشه

جوری نیست که بگین حتما تنبل بوده که از درس بدش بیاد نه اصلا اتفاقا معدلم تا نهم ١٩ بود از نهم به بعد ١٧و ١٨. 

واقعا امسال بهترین دوران تحصیلم بود چون معلما رو ندیدم من از درس بدم نمیاد ار معلما بدم میاد  

اون استرسی که برای گرفتن کارنامه داشتم معده درد و... 

الانم دوست دارم همه ی عکسایی که با دوستای مدرسه ام گرفتمو پاک کنم 😒

ببخشید پرحرفی کردم موفق باشین 

۱۴ خرداد ۹۹
پاسخ
سلام :)

خب اگه انقدر بدتون میاد میتونین مدرسه نرید و داخل خونه درس بخونین (البته نمیدونم برای آینده تحصیلیتون خوبه و نتیجه خوبی میگیرید یا نه باید خودتون تصمیم بگیرید و با بقیه مشورت کنین )
کسی که از مدرسه بدش میاد دلیل نمیشه که نمراتش کم بوده باشه :)
حس شما رو نسبت به معلما درک میکنم کم بهم ظلم نشده . 

به نظرم نگه دارین عکسا رو چون بالاخره یک روزی خاطره میشه و به حال الان من نیفتین که به زور عکس پیدا میکنم از مدرسمون .

ممنون :)
۱۴ خرداد ۹۹

ولی من اصلا مدرسه رو دوس ندارم و خدا خدا میکردم تموم شه.

 

 

تو گوشیه منم به جا عکس از خودم همش از دختر خاله کوچیکمه در انواعه زستاا😅

۱۴ خرداد ۹۹
پاسخ
مثل اینکه الان فقط من با مدرسه حال میکنم😅
مدرسه ، آخه تو چیکار کردی با ماااا؟

:)
۱۴ خرداد ۹۹

منم به مدرسه ارادت خاصی دارم، مخصوصاً دیبرستان ولی خب الآن که دیگه نمیرم و فکر میکنم به اندازهٔ کافی آثارم به جا مونده تو مدرسه از بس از در و دیوارش بالا میرفتم:)⁦🤦🏻‍♀️⁩

۱۴ خرداد ۹۹
پاسخ
😂😂

همینطوری خوبه دیگه کلی خاطره ثبت میشه . 
البته من بچه خوبی بودم :)


۱۴ خرداد ۹۹

منم خیلی وقت‌ها دلم برای مدرسه تنگ می‌شه :) بخصوص دبیرستان :)) 

۱۵ خرداد ۹۹
پاسخ
بله دقیقا سنی هست که شیطنت های خودمون و بقیه زیاد میشه و برای همین کلی لذت بخشه :)
۱۵ خرداد ۹۹

والا من اصلا دلم برا مدرسه تنگ نشده برا دوستامم ک هنوز در ارتباطیم و میبینمشون اونایی ک باهم خیلی صمیمی بودیم

😃😄😄

عه وا عکس نداشتی از خودت عجیب بودددا😊

موفق باشی

۱۵ خرداد ۹۹
پاسخ
منم فعلا توی تلگرام با دوستام حرف میزنم تا بعد ببینیم چه میشود. اتفاقا خیلی خوبه این مدل ارتباط با دوستای دبیرستان.

آره خب :)
خیلی ممنونم :)
۱۶ خرداد ۹۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">