پسرِ ... :| + برای کنکوری ها

امیر + ۱۳۹۹/۳/۱۷، ۱۶:۲۲

اول از همه میخوام که این سوال رو جواب بدین :

 

به نظر شما پسر بالغی که از بیرون میاد و دستاش رو نمیشوره و به همه جا دست میزنه و ماسک هم نداره چیه ؟

 

۱- شاخ (از نظر بقیه)

 

۲- دچار بیماری خود شاخ پنداری

 

۳- بوووووووووووووق 

 

۴- گزینه ۲ و ۳

 

خیلی ممنون اگه شرکت میکنین.

تقریبا ۴ روز هست درگیر یک بیماری عفونی شدید ( شبه کرونا )‌ شدم و الان هم دارم دوران نقاهت بیماری رو میگذرونم و از همین پسرِ ...... (.....جواب نظرسنجی هست) هم گرفتم . اولش با سرفه های شدید شروع شد و بعدش هم سردرد و تب و لرز در آخر هم بی حالی .شاید کرونا بوده ولی بعید میدونم چون زمانش خیلی کم بود. فقط امیدوارم مامانم نگیره که بدبخت میشم :( 

با دو تا آمپول تونستم وضعم رو بهتر ( و نه خوب ) کنم .کسی که میخواست آمپول بزنه ،آمپول اولی رو زد هیچی؛ دومی رو میخواست بزنه گفت :

-به آمپول نگاه نکن . 

هر کی این جمله رو بشنوه طبیعتا ترسش بیشتر میشه !! ای بابا.

تا یک مدتی هم فقط خاموش میخونم وبلاگ ها رو .

 

 

+بخش برای کنکوری ها رو هم میتونین در منو ببینین مخصوص امتحان نهایی برای دانش آموزهای نظام جدید البته یکم دیر شد چون مریض بودم.

چهار ://

 

الان بهترین ؟! 

۱۷ خرداد ۹۹
پاسخ
ممنون


بله خدارو شکر خیلی ممنون
۱۷ خرداد ۹۹

4 😂😑

اخ اخ |:

۱۷ خرداد ۹۹
پاسخ
ممنون 

:(
۱۷ خرداد ۹۹

ایشالا خوب میشی داداشم گلم🌹🌹

۱۷ خرداد ۹۹
پاسخ
ممنون رهام جان 😃
۱۷ خرداد ۹۹

ای بابا اینا چشوووونههه

ایشالا که زود خوب میشیی و به کسی منتقلش نمیکنی

۱۷ خرداد ۹۹
پاسخ
نمیدانم  واقعا .

ممنونم:)
۱۷ خرداد ۹۹

چهار به اضافه گزینه پنج که میشه یه فرد دیوانه !

خوبین آقا امیر ؟؟؟؟

آب نمک غرغر کنید !!!!!

استرس 😌

موفق باشید :))))))))))

۱۷ خرداد ۹۹
پاسخ
😂
الان بهترم ممنون :)

چشم 😃
استرس که ندارم فقط نگران مامانم هستم .
ممنونم
۱۷ خرداد ۹۹

الان بهتر شدید؟

۱۷ خرداد ۹۹
پاسخ
بله بهترم خدارو شکر
ممنون
۱۷ خرداد ۹۹

والا 😒😂

خدا رو شکر :)

 

نگران نباشین چیزی نیست اون استرس هم برای آمپول بود !

از فکرش بیان بیرون :)) چیزی نیست که خدا رو شکر خوب شدین .

۱۷ خرداد ۹۹
پاسخ
:)

آها خب اون آمپول رو خیلی بد گفت 😂

دیگه بهش فکر نمیکنم :)

ممنونم.
۱۸ خرداد ۹۹

امیدوارم خدا همیشه بهت سلامت بده امیر عزیز :)

۱۹ خرداد ۹۹
پاسخ
ممنونم :)

منم امیدوارم برای همه مردم توی کره زمین 
۱۹ خرداد ۹۹

۳ :|

۱۹ خرداد ۹۹
پاسخ
پس اون بیماری رو نداره خوبه :)
خیلی ممنون از شرکتتون :)
۱۹ خرداد ۹۹

سلام

انشا... که کرونا نباشه 

به خودتون هم تلقین نکنید 

سعی کنید خیلی نزدیک خانواده‌ نشید 

شاید کرونا بوده ولی از نوع ضعیف که سیستم ایمنی بدنتون بالا بوده تونسته مقاومت کنه ولی شاید افراد خانواده  سیستم ایمنی بدنشون پایین باشه به همین خاطر میگم نزدیکشون نشید

نمیدونمم آخه هیچ کدوم از گزینه ها جوابی که من میخواستم بدم نیست  =/

 

۱۹ خرداد ۹۹
پاسخ
سلام «)

ولی کرونا بوده 😂
خانواده هم تقریبا گرفتن ولی از بقیه جامعه قطعا تا یک مدت دوری میکنم :)
همانطور که فرمودین نوع ضعیفش بوده 😃

خب من خیلی مودبانه گفتم گزینه ها رو وگرنه بیشتر هم میشد گفت.
اگه جوابتون قابل گفتن هست بفرمایین :)
۱۹ خرداد ۹۹

انشا.. که مشکلی پیش نیاد

بله درسته ولی من چیزی که میخواستم خدمتتون عرض کنم حرفی نبود که نشه گفت

من‌ پیش خودم گفتم شاید اصلا کرونا برای اون شخص مهم نبوده باشه 🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️

۲۰ خرداد ۹۹
پاسخ

ممنونم :)

بله خب این احتمال هم وجود داره.

۲۰ خرداد ۹۹

گزینه همش باهم😕

۲۰ خرداد ۹۹
پاسخ
ممنون از شرکتتون در نظرخواهی:)
۲۰ خرداد ۹۹

سلام 

ای داد ، که دیر متوجه شدم. الان انشاءالله بهتر شده باشی. 

 

والا من از بوق و شاخ سر درنمیارم ولی کلا آدم مزخرفی هست که حقوق دیگران را رعایت نمی‌کند. اینها همان ها هستند که گویند: دیگی که برای من نجوشد ، سر سگ داخلش! قلقل بجوشد. 

 

با آرزوی سلامتی برای شما 

۲۰ خرداد ۹۹
پاسخ
سلام :)

ممنونم آقا اشکان :))



شاخ که تقریبا میشه یک ۳ الی ۴ سالی هست که میشنوم و همون معنی خفن میده . شاخ مجازی هم میگن یعنی یک نفر خیلی خودش رو خفن میگیره یا قیافه خفنی داره و اینجور مایه ها.

بوق هم اگه تلویزیون یک نفر حرف زشتی میزنه و تلویزیون اون رو سانسور میکنه متوجه میشید. به این هم میگیم بوق.

دقیقا مصداق همین انسانهایی هستن که گفتید.

خیلی ممنون .
و برای کل جهان .
۲۰ خرداد ۹۹

خدا بد نده . بهتری اخوی ؟

 

گزینه 4 رو با تحیت وافره بهش ابلاغ کنید که تا عمر داره جاش بسوزه ... والا !

۲۰ خرداد ۹۹
پاسخ
بله :) عالیم الان :)))

چشم
😂😂😂😂
۲۰ خرداد ۹۹

سلام 

امیدوارم بهتر شده باشی.

بعدا اعلام وضعیتی بکن. ببینیم حالت چطوره؟ 

دوست مرا یاد کند به هل پوکی! 

 

ببخشید که بیشتر از دستم بر نمیاد. 

۲۱ خرداد ۹۹
پاسخ
سلام :))

خیلی ممنون آقا اشکان . الان  که خوبم :)

دست شما درد نکنه :))

این چه حرفیه آخه :)
۲۱ خرداد ۹۹

سه:)

۲۶ خرداد ۹۹
پاسخ
به نظرم همون هم لیاقتشه.

۲۶ خرداد ۹۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">