چندراهی :(

امیر + ۱۳۹۸/۵/۴، ۱۷:۳۵

میخوای یک کاری رو انجام بدی ،

این یکی :نه اینکار رو نکن . مگه من بهت نگفته بودم راهش رو .

اون یکی : من دیگه راهش رو بهت گفتم .

اینِ اون یکی : پولتو الکی حروم نکن :/

 

 

خدا به خیر بگذرونه این چند روز و ماه رو . 

چه قدر دوران پر استرسی هست . دعا میکردم کنکور تموم شه .الان دعا میکنم این دوران تموم شه . 

+ سپردمش به خودت :) منظورم همه چیز بود . 

بسم الله :)

میگذره:)
۴ مرداد ۹۸
پاسخ
خواب دیدم دارم دوباره کنکور میدم اونم 98 ://
اما به قول شما این نیز بگذرد 
۴ مرداد ۹۸
چی شده دقیقا؟
۵ مرداد ۹۸
پاسخ

گفت و گو و بحث بین من و اعضای خانواده برای انجام کاری که یک مقدار هزینه بر هست و هر کدوم برای من یک نسخه متفاوت پیچیدن و من 😥

۵ مرداد ۹۸
خب براشون بگیم چه کاری هست و شاید واقعا ارزش پول صرف کردم نداشته باشه !
جنبه هاشو بررسی کنید .
۵ مرداد ۹۸
پاسخ
پول که خرج نکردم . آخه من الان خرجی ندارم که بخوام صرف این کار نکنم . 
به نتیجه گیری رسیدم :)
۶ مرداد ۹۸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">