روزانه نوشت

امیر + ۱۳۹۹/۳/۲۲، ۰۰:۲۵

سلام :))

امیدوارم حال همگی خوب باشه . در ادامه پست قبلی که مریض شده بودم الان حالم خیلی خیلی خوب شده :) ممنونم از همتون . فقط اینکه مامانم از من گرفته :( البته که تا حدودی زیادی درمان شده و با این حال همچنان بی حاله . توی این وضعیت مریضی مجبور بودم برای کلاسای مجازی کارها رو انجام بدم . میدونین که اساتید باور نمیکنن من مریضم :|| صد تا قسم بخوری ، دستت رو بذاری رو قرآن ، خودت رو هم بکشی باز هم قبول نمیکنن . 

 

جا داره بگم که صد لعن و نفرین بر اون کسی که ایده آزمون مجازی و کلاس مجازی و ... رو داد یکی از مزخرف ترین ایده های ممکن برای ادامه تحصیل بود . استاده ساعت 4:30 بعد از ظهر میاد کلاس میذاره انتظار داره همه بیدار باشن . خب مرد حسابی !! ساعت 4:30 بعد از ظهر کی کلاس میذاره ؟ یا یکی دیگه موقع ماه رمضون ساعت 8 صبح کلاس گذاشته بود :|| حرفی ندارم واقعا. 

 

در رابطه با آزمون مجازی هم بگم که ماشالله اساتید دارن قشنگ کار میکشن . یکی از این اساتید که اصلا قیافه اش رو در این ترم ندیدم یک جزوه به عنوان منبع امتحانی برامون گذاشته حالا جزوه اش رو دانلود میکنم و تعداد صفحه ها :

102 صفحه 

واکنش من :indecision

یعنی انتظار داره ما 102 صفحه، اون هم در قالب پی دی اف برای امتحانش بخونیم ؟

از تربیت بدنی هم بگم که امتحانمون ، گرفتنِ ویدیو از خودمون در حال شنای سوئدی هست. همینجا هم بگم که من یک دونه هم نمیتونم برم 😂 منتظر پیشنهاداتتون برای ماست مالی این بخش هستم :)

 

از اخبار وبلاگی هم این چالشی که برگزار شده . البته بیشتر بهش میخوره پویش باشه تا چالش . در ارتباط با جنگل های زاگرس که دچار آتیش سوزی شده. 

 

پیشنهاد فیلم سینمایی هم دارم :)

اسم : our last men in the phillipin ( بازماندگانمان در کشور فیلیپین در سال 1898)

سال تولید : 2016

کشور: اسپانیا

                      1898, Our Last Men in the Philippines - Wikipedia

یک فیلم اسپانیایی ، از داستان فیلم هم هیچی نمیگم چون قطعا لو میره :)

+فقط سیبیل های فرد جلویی :)))

 

 

راستی بگم که وب رو چند روز آینده میبندم ( ایام امتحانات رسیده :|| ) و کلا فعالیتم تا یک مدتی چه در وبلاگ خودم و چه در وبلاگ بقیه به صفر میرسه :) 

پیشاپیش عذرخواهم.

سلام آقا امیر :)

خخخ آزمون مجازی دارین😄

 فیلم بگیرین و کات کنید به همین سادگی :)))

ایشالا که موفق باشید در امتحانات 😊

۲۲ خرداد ۹۹
پاسخ
سلام.


تصویر خودم که باید باشه :)
خیلی ممنون :)
۲۲ خرداد ۹۹

و اینکه بازم پست بذارید :)

به امید سلامتی همه :)))

۲۲ خرداد ۹۹
پاسخ
چشم :)

امیدوارم :)
۲۲ خرداد ۹۹

زمان رو متوقف و هی الکی همون حرکت رو تکرار کنید اگه زمان داره شنا زدن منظورمه یه جور استراحت به خودتون بدین !

۲۲ خرداد ۹۹
پاسخ
متوجه نشدم :(

یعنی زمانهای مختلف از خودم فیلم بگیرم و به همدیگه وصلشون کنم ؟ این یکم عجیب نمیشه ؟
۲۲ خرداد ۹۹

البته مجازی آنلاین خیلی خوبه..

وقتی آفلاین باشه ادم پشت گوش میندازه من نظرم اینه اون استادی ک انلاین میزاره واقعا استاده ولی افلاین گذاشتن اصلا خوب نیس هرچند ک میگن از تلگراممون بپرسید سوالاتون رو اما وقتی انلاین باشه خیلی بهتر میشه یاد گرفت و رفع اشکال کرد اما متاسفانه اساتید ب خودشون زحمت نمیدن😐

ولی در کل اموزش مجازی چیز بی خودیه

۲۲ خرداد ۹۹
پاسخ
آخه مشکل اینه که فرایند آموزش به درستی انجام نمیشه و تکالیفی که داده میشه باید متناسب با کیفیت آموزش باشه . اینطوری که این اساتید دارن درس میدن که به درد خودشون هم نمیخوره و اون تکالیفی که میدن واقعا آدم رو خسته و آزرده میکنه .
همون مقاله نویسی خودش گویای همه چی هست !!
و اینکه اگه انقدر قراره ما مسئولیت پذیر باشیم و انجام بدیم ، اونها هم باید به سوالای ما جواب بدن . مثلا من اومدم و از استادم خواستم که یک توضیح برای مقاله بده که میخوام توی تابستون بنویسم ، نگاه کرد و جواب نداد:|
در این حددددد!!
۲۲ خرداد ۹۹

سلام به سلامتی ایشالا مامانت هم زود خوب میشه

بویایی چشاییت که نرفته؟

در اون موارد هم که تجربه ای ندارم بهت انتقال بدم :/

از این سیبیلا دوس داری؟ :)

 

+زود برگردیا موفق باشی😊🌹

۲۲ خرداد ۹۹
پاسخ
سلام :)
انشاالله . خیلی ممنونم :)

من نه ولی اون پسره مذکور در پست قبل الان نه بویایی داره و نه چشایی ( داداشمه ) .البته که به گفته دکتر کرونا داشته نمیدونم ازش گرفتم یا نه .

ممنون 😂😂

آخ آخ چه جورم. کلا رو سیبیل حساسم 😂😂

+باشه :) ممنونم :) همچنین :)
۲۲ خرداد ۹۹

سلام

خداروشکر که خوبی

ایشالله موفق باشی

۲۲ خرداد ۹۹
پاسخ
سلام :)

خیلی ممنونم از شما :)
۲۲ خرداد ۹۹

سلام 

من احساس کردم که پسره خیلی بهت نزدیکه. داداش عزیزه. یادته قبلا در مورد کتابهام چی گفتم ؟ بقیش به قول خودتان بوووووق. 

در همه‌ی خانه ها ازین مسائل پیش میاد. گاهی اوقات حتی وخامت اوضاع خیلی شدیده. 

 

ببین سکوت ، دلیل بر ضعف نیست. کوتاه آمدن دلیل بر ضعف نیست. . اصلا ناراحت نباش ، دعوای بین اعضای خانواده بخصوص خواهرا و برادرا نباید به کینه ورزی بکشه. آدم از روی بزرگواری گاهی حتی می ایستد و ضرب و شتم می بیند. هرچند این بزرگواری هم حدی داره و...

 

وقتی آن نظر نوشتم ، پشیمان شدم. چون احساس کردم اونی که میاد دستهایش نمی شوره پس یکی از اعضای خانواده هست. و من نباید در موردش به بیان مثل می پرداختم. 

 

آخ. مادر هم گرفته. یعنی درین شرایط همه در معرض خطرند. انشاءالله هیچی نمیشه. کرونا را خیلی‌ها مثل یک سرما خوردگی ، رد می‌کنند. ویروس سرما رو هست پس خوردن بستنی و یخمک و آب یخ مجاز نیست ولی به حرف پزشکت بکن. چای می خورید؟ چای داغ بخور ، البته بازهم بنظر پزشکت عمل بکن. 

دیدی ، بعلت اینکه فردا کسی نگه ، شما گفتی. آدم مجبوره بگه حرف پزشکت بکن. 

 

هرچند احتمال داره، آن فرد کلا ناآرام باشه و هیچ موردی را رعایت نکنه ولی درین مدت بگیریدش زبان! 

 

اینرا قشنگ توجه کن : 

با زبان خوش ، حتی می توان ، مار را از سوراخ بیرون کشید. 

 

انشاءالله که خودت و مادرت هیچی نمیشه. من که از ته قلب سلامتتان را خواهانم. خیلی رعایت کنید و مراقبت. 

 

معلومه سبیل دوست داری. ما جوانان که نه، ولی کردا هم اکثرا سبیل های بلند میگذارند. حقیقت بهشان هم میاد. 

 

حجم ندارم ، ولی حتما داخل ذهنم می ماند تا یکروزی ببینمش. خوبه ، یعنی خوبه که شما فیلم شناسی ، بعدا ازت میشه پرسید. 

 

مراقب مادر باش ، بعد مراقب خودت. 

 

انشاءالله که او هم خوب می شود.

 

هرجا لازم بود ، ستاره بزن ، یعنی سان کن. بعضی جاها که لازم دیدی. 

 

خیلی ممنونم ازین نوشتت. دوباره خبر بده. چون آدم فکرش ناراحته. 

 

۲۲ خرداد ۹۹
پاسخ
سلام :)

آره خب این دعوا ها پیش میاد ولی سریع رفع شد :)
خیلی ممنونم :)

چشم مراقب مامانم هستم.
باز هم ممنون
سانسور که نمیخواد ولی کلا بلد نیستم سانسور کنم :)
ببخشید اگه پنل بسته شد . 
الان هم حالم خوبه :)))
۲۵ خرداد ۹۹

سلام

همان جایی که نظرات جواب می دهی ، عکس سطل آشغال و قلم هست. قلم را بزن ، خودش توضیح داده چکار بکنی. هرقسمت حذف بزنی ، ستاره دار میشه ، خودش توضیح داده.

عکس دست هم برای بلاک کردنه ، ولی من خودم بشخصه کسی را بلاک نمیکنم.

 

عضلات پشت بازو و پشت و سرشانت قوی بشه ، شنا میتوانی بری ، البته شنا بیشتر برای ساخت عضلات سینه هست

روی عضله اشکی یعنی عضله بالای زانو رو با باند کشی ببند ، کمکت میکنه. شنای خانمها ، زانو روی زمینه ولی مذکرها نه ، زانو باید روی هوا باشد

 

انشاءالله موفق باشی ، استاد ورزش هم دانه به دانه نگاه نمیکنه ، مگه خیلی سخت گیر باشه

 

خداروشکر که حالتان خوبه

.

موفق باشی.

۲۵ خرداد ۹۹
پاسخ
سلام :)
آها پس اون ضربدر ها از اونجا میاد :)
خیلی ممنون. منم کسی رو بلاک نکردم.


راستش عضلات من اونقدر قوی نیستن برای همین نمیتونم یک دونه هم برم. بارفیکس هم به همین شکل.
خیلی ممنون.

امیدوارم که سخت گیر نباشه . البته دستش توی نمره دادن خوب بوده :)


متشکرم :)

و همچنین شما.
۲۶ خرداد ۹۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">