ذهن پر مشغله

امیر + ۱۳۹۹/۳/۲۵، ۲۱:۵۸

این روز ها ذهنم بیش از حد با خودش کلنجار میره .

 

انگار همه چی براش مهم شده . 

 

کار و شغل

درآمد

درس های دانشگاه

تحقیق ها و تکالیف دانشگاه

شروع امتحانات اون هم به صورت مجازی🤦🏻‍♂️

حس پوچی دارم از اینکه هیچ کاری نمیکنم

ذهنم درگیر آینده هست . نمیتونم از آینده چشم بردارم .

ساکت تر از همیشه ام ، تنها ، درون خود

از این دغدغه ها مشکلی ندارم.

اینکه براشون اقدامی نمیکنم من رو آزار میده . 

 

اینجا تبدیل به مکانی شده که از دست دغدغه هام فرار کنم :(

حتی بستنش هم راهکار چاره سازی نبود :(

آره دقیقا همینجوریه👌🏻

۲۵ خرداد ۹۹
پاسخ
متاسفانه :(
۲۵ خرداد ۹۹

سلام

درک میکنم

منم وضعم داغونه

یه خط عین آدم نمیتونم درس بخونم

انگار میخوام کوه بکنم موقع خوندنشون :( 

تو فکر انصرافم

ولی اینجوری شغل گیر نمیارم

خلاصه که مغز هممون انگار داره میترکه

اه

۲۵ خرداد ۹۹
پاسخ
سلام.

فکر کنم اثرات زیاد خونه موندنه .هممون خیلی به فضای مجازی و اینترنت عادت کردیم :(
دیگه باید از یک جایی شروع کرد.

در رابطه با انصراف هیچ نظری ندارم .

:(
۲۶ خرداد ۹۹

حالا خداروشکر که فرهنگیان هستی و اکثر چیزا تضمین شدست و دغدغه خیلی چیزا رو نداری..

۲۵ خرداد ۹۹
پاسخ
شاید مهم ترینش سربازی و کار تضمین شده هست که همینها هم خودش خیلییییییییی از دغدغه هام رو کم میکنه!
۲۶ خرداد ۹۹

👍👍👍

۲۶ خرداد ۹۹
پاسخ
ممنون از حضورتون :)
۲۶ خرداد ۹۹

آرهههههه خوش بحالتتتتت

۲۶ خرداد ۹۹
پاسخ
:)
۲۶ خرداد ۹۹

تجربه من میگه توی میدون فقط به اولیش بچسب ... وقت فکر کردن قبل و بعد عمله ... الان فقط دل سرد کنه

 

خدا قوت امیرجان ، انشالله نتیجه ای که باید رو بگیری 

و البته میگیری ... حقتو از دنیا بگیر

حق گرفتنیه

۲۶ خرداد ۹۹
پاسخ
صحیح :)

انشاالله .
خیلی ممنون.

بله !
۲۶ خرداد ۹۹

به نظرم با کسی که حوزه تربیت معلم رو موفق گذرونده حرف بزن یا حتی تو اینترنت بخونید ک راه مشخص تر شه

و اینکه واسه درس هم اقدام کن ی برنامه بریزید و سعی کنید اجراش کنید

شروع اول سخته اما کم کم راه میفتین

۲۶ خرداد ۹۹
پاسخ
یک چیزایی خوندم . مثلا ایجاد یک وبسایت و اونجا محصولات آموزشی ام رو بفروشم مثلا طرح درس و ... ایده خوبیه و نیاز به یک علم وردپرس هست که البته خیلی مهم نیست.

بله . از صبح یک تغییر در کارهام دادم و نشستم و تا حدودی خوندم . 
خیلی ممنون :)
۲۶ خرداد ۹۹

امان از امتحان‌های مجازی -_-

۲۷ خرداد ۹۹
پاسخ
هعی 
خدا بخیر کنه !
۲۷ خرداد ۹۹

سلام 

ببین ، من امروز از در دانشگاه فرهنگیان رد شدم و گفتم کاش بجای درس خواندن در جای دیگری ، کسی بود بهم میگفت کنار خانت بشین که دانشگاه هست. من اصلا هیچوقت به تربیت معلم فکر نکردم. با وجودیکه مادرم اتفاقا فارغ التحصیل همین دانشگاه فرهنگیان البته در شهر و استان خودش بوده ( اهواز ) . خوب! بعد از فارغ التحصیل شدن بالاخره استخدام شده و الان حقوق بازنشستگی ولو اندکی داره،. شما لیسانس بگیری بعدش سرباز معلم می شوی و بعد استخدام دولتی! الان هم فکر کنم کمک خرج میگیری ، حالا اظهار نظر قطعی نمی کنم. 

آقا امیر ، فقط اینرا بگویم که سربازی کردن با دیپلم سخته! پس بچسب به همین شرایط.

درس خواندن و ارشد شدن بدون شغل و درآمد ، حقارته. 

پس ادامه بده. 

محصولات هم کسی نمیخره. زیاد روی سایت حساب باز نکن. بچسب به همین فرهنگیان و یک دبیر خوب بشو. 

کار نریخته ، کسی هم ضامن نمیشه ، پدر و مادرت هم تا حدی برات قدم برمی دارند ( شاید هم برندارند و بگویند : برو خودت در بیار ، هجده سالت رد شده، اصلا درین خانه هم قاچاقی هستی وگرنه خرجت و سقف بالا سرت! پای خودته. ) 

این مجازی هم تمام میشه و اگر موفق بیایی بیرون ، میشه خاطره خوبی برای تعریف کردن! ولی... 

 

آقا امیر 

شما کاری بغیر از اتمام درس نداری. والسلام و نامه تمام 

 

کاری نمی توانی بکنی. مثلا چه اقدامی ؟ انسان در حصار زمان و مکانه! 

 

همچنین دغدغه‌های خودت را با چیزهایی دیگر ، بیشتر نکن. همین فرهنگیان را ادامه بده داداش من ، تاج سر. 

 

این فقط نظر شخصی بود. 

 

ببخشید اگر لحن نوشتنم کلهم تنده. دیگه هرکسی یکجوریه. تازه الان خوب شدم، و لهجم برگشته! فکر کنم یکچیزی بین رسمی و خودمونی می نویسم. 

 

۲۸ خرداد ۹۹
پاسخ
سلام.

البته الان استخدام رسمی هستم :) 

دقیقا اطرافیانم همین رو میگن حتی اون افرادی که الان پشت کنکور موندن و ...

البته خانواده حمایتم کردن و خواهند کرد.

بله بله کاملا درسته !

نه تند نبود اتفاقا . دقیقا. الان مرز بین خودمونی و رسمی هستین :)

+ببخشید که یک مقدار دیر جواب دادم
۲۸ خرداد ۹۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">