تاریخ سازی در عرصه مجازی به زودی در سراسر کشور :دی

امیر + ۱۳۹۹/۴/۱، ۱۳:۴۱

با توجه به شروع شدن امتحانات ، اون هم به صورت مجازی و اکیپ های دوستانه ای که برای تقلب گروه زدن ، 

به زودی شاهد رشد محسوس علمی دانشجویان گرامی در زمینه نمرات هستیم 😂

از دیشب تا به الان تو دو سه تا گروه عضو شدم برای تقلب 🤦🏻‍♂️😂

 

احتمالا در آینده ای نه چندان دور ، در سراسر ایران لحظات تاریخی ثبت خواهد شد 😂

 

#ایرانی_جماعت_را_دست_کم_نگیریم

در حال حاضر فقط ما کنکوریای بدبختیم که داریم درس میخونیم !!!!

😭😭😣

۱ تیر ۹۹
پاسخ

15 صفحه a4 تحقیق دست نویس میخوام باید بنویسم و بدم به استادم اون هم به صورت حضوری تو کلینیکش که اون ور شهره (در این اوضاع کرونا)
منبعش هم اینه :
کلیک
علاوه بر این تا دیروز هم داشتم در مدت زمان چهار روز کتاب علوم اول دبستان رو تحلیل و بررسی میکردم (14 تا درس و سخنی با والدین و سخنی با معلمان + فهرست کتاب و جلد کتاب تازه قیمت کتاب رو هم باید تحلیل میکردیم .کتابش رو هم نداشتم عکس جلد پشتش رو به زور پیدا کردم تا بتونم قیمتش رو بفهمم :| ) 40 صفحه ورد شد همون نقد.
و اینکه در مدت دو روز برای کتاب انسان در اسلام نشستم برای هر درسش (8 تا درسه) حدود 10 تا سوال طرح کردم (صحیح غلط و تستی و جواب کوتاه و ... ) و اینطوری بود که مثلا صحیح غلطا همه با هم یک سوال حساب میشد نه هر کدوم یک سوال جداگانه !
این سه تا اتفاق در همین هفته ای که گذشت اتفاق افتاده
هفته های قبل رو هم که نگم از اون مقاله که اگرچه گروهی بود ولی خیلی کارهاش رو خودم انجام داد تا طرح درسا و فرستادن فیلم با حجم زیاد از گوشی به سیستم (کابلی که باهاش بشه با گوشی به سیستم وصل شد رو نداشتیم) و این کار رو هم هر هفته باید انجام میدادم و داخل گوشی هم نمیتونستم حجم فیلم رو کم کنم.

انقدر از ما ها کار کشیدن همین هفته که راضی بودم فقط بشینم برای کنکور درس بخونم :)
۱ تیر ۹۹

نون بازوی خودمون رو بخوریم بهتره :)))

۱ تیر ۹۹
پاسخ
اونکه قطعا. 
چون معلوم نیست ته این کارا چی میشه.
۱ تیر ۹۹

حالا که فکر میکنم میبینم چقدر کنکوری بودن خوبه و ما چقدر خوشبختیم :) 

۱ تیر ۹۹
پاسخ
:)
البته هر کس دغدغه هاش متفاوته :))
کنکوری بودن هم سختی های خودش رو داره :)
موفق باشین.
۱ تیر ۹۹

سلام امیر جان 

ببخشید هنوز کامنتت را جواب ندادم چون می خواهم کامل با شرحی از یک مورد دیگر برایت بنویسم که جالبه.

 

بله ، کاملا جالب توجه است.

امروز در رادیو می گفت که همه نالان هستند و خسته هستند. انشاءالله این کرونا و مجازی برای همیشه برود. 

امیر جان ، آقا امیر ، فعلا در میان بچه‌های بیان شما بهترین موقعیت دانشجویی را داری و خوشم میاد که از پستهای مفید دائما میخوانی. فقط سعی کن بخاطر بسپاری و بتوانی در جمعی صحبت کنی و بگویی. البته من بعدها اینها را بصورت کتاب منتشر می‌کنم و یا در نشریات علمی. 

 

دیدم بدون منت ، کامنتهای کامل میگذاری ، و همیشه یار و یاور هستی و اینطوری نیستی که اگر مطلبی با مذاقت خوش نیامد ، کلا دیگر مخاطب وب دوستت نباشی. 

منهم مخاطب پستهایت هستم. 

 

من احساس می‌کنم که هوشت بالاست و نیازی به تقلب نداری. 

 

آره ، مخ ایرانی از همه لحاظ کار میکنه. 

 

حقیقت ، با وجود برخی از دلخوریها ولی مخ های ایرانی را دوست دارم و برایشان دعا می‌کنم.

 

این پستت گرچه در همین حال و هوای امتحان و مجازی بود ولی نکته جدید و قابل طرح داشت.

 

ممنون بابتش. 

 

جواب کامنتت را تا شب می دهم. 

 

موفق باشی. اتفاقا وبت را خیلی دوست دارم. 

۱ تیر ۹۹
پاسخ
سلام :))

نه مهم نیست :) شما هر وقت خواستین جواب بدین :)

بله واقعا اساتید گل کاشتن!
ولی واقعا امیدوارم این بیماری بره .
ممنون ولی من بهترین وضعیت رو ندارم :) به قول یکی از همین کابرای بیان «هیچکی بهترین نیست و همیشه یکی بهتر از خودت پیدا میشه» البته بنده هیچ ادعایی هم ندارم که وضعم خوبه :)
البته این مهارت سخنوری خیلی مهمه هنوز خوب نیستم داخلش.

اون که شما لطف دارین.خیلی ممنونم از شما :)
ولی این کار رو انجام نمیدم چون درست نیست.

مگه ممکنه کسی از هموطنش بدش بیاد ؟ بحث ملی میشه دیگه همه باید همه همدیگه رو دوست داشته باشن . 


:)

هر وقت دوست داشتید جواب بدین :)


ممنونم.
بنده هم وب شما رو :)
۱ تیر ۹۹

:))))

نکنید همچین

۱ تیر ۹۹
پاسخ
عضوم کردن :)
ولی همچین کاری نمیکنم.تجربه خیلی خیلی بدی هم از رسوندن دارم.
کلا هم نمیتونم از کسی بگیرم 
۱ تیر ۹۹

سلام 

منظور من این نبود که وضعیت مالی شما یا به هر نحوی بهتره. منظورم این بود که شما را اینگونه شناختم که در درس و توفیق فارغ التحصیلی و استخدام در مرحله خوبی قرار داری. و درس میخوانی و نیاز به تقلب نداری. از این لحاظ بهتری! یکی از بچه‌های بیان هم که نمی شناسم و شاید هم قبلا بوده و الان نیست. بله الان همه در وضعیت بدی قرار دارند. 

 

اینکه معلومه ، من بچه‌های ایران را همیشه دوست دارم ، خداروشکر شما هم مثل خودم هستید و جملت جالب بود. گاهی کامنتی مثل همان کامنت که مذهب و قومیتم را مورد حمله قرار می‌دهد ناراحتم میکنه یا مشابه همین ها. 

ولی گویند که : شنونده باید عاقل باشد. 

 

خیلی خوشحالم که دوستی مثل خودت یافتم. انشاءالله که پایدار باشیم. برایت آرزوی خوشبختی دارم. 

انشاءالله خبر فارغ التحصیلی و ازدواجت را بخوانم ، امتحان مجازی کسل کننده می گذره. اینهم تمام میشه و مهم زندگیت هست که بسازیش. 

مثلا امسال هیچکس عید نداشت ، کار نداشت ، درآمد نداشت ، اعصاب نداشت و.... این مجازی سخته ، قبول دارم. با گوشی یا لبتاپ خیلی سردرگمی میاره ، ولی تمامش کن. تا انشاءالله برای آبانماه دیگر این کرونا برود. 

 

در پناه خدا باشی. هروقت خواستی کامنت بگذار ، مهم بود زودی جواب میدم ولی مهم نبود مثل امروز میگذارم تا کامل جواب بدم چون دوست دارم کامل بخوانی. 

 

ممنون و تشکر 

۲ تیر ۹۹
پاسخ
سلام :)

حرف از وضع مالی که نزدم از اون لحاظ کلا هیچی:) کلی گفتم وضعیتم اونقدرها شاید خوب نباشه :).
خیلی ممنونم . اما خب با اینکه درس میخونم ولی شاید درس خون خوبی نباشم.

:)


خیلی ممنونم :)
برای شما هم من آرزوی خوشبختی دارم :)

بله خب ، تازه همین سیستم و گوشی هم خیلی برای چشم ها و بدن ضرر داره . 

:)
۲ تیر ۹۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">