امتحانات مجازی (قسمت آخر)

امیر + ۱۳۹۹/۴/۱۳، ۰۰:۱۵

سلام :)

 

یک دونه امتحان مونده ولی این یکی فرمالیته هست و لازم هم نیست شرکت کنیم . اما من شرکت میکنم که نمره بهتری بتونم بگیرم :)

 

فردا هم یک امتحان داشتیم (فرض کنین صبح روز جمعه باید پاشیم امتحان بدیم اصلا درک نمیکنن 😑😑) . منبع امتحان هم ویسای استاد گرامی بود ، حدود دو ماه هر هفته هم دو روز حدوه ۱۰ الی ۲۰ تا ویس ۲ دقیقه ای میذاشت و منم فقط حاضری میزدم و میرفتم و گوش هم نکرده بودم . خلاصه اینکه دغدغه ما بود که چیکار بکنیم . چند نفر با هم دیگه فکر کردیم که چه بخونیم برای امتحان و به نتیجه ای نرسیدیم .... تا اینکه یک نفر یک وبلاگ از بلاگفا رو آورد برامون ، داخلش ویسای خود استادمون بود که یک نفری همه اونها رو تایپ کرده بود 😂(انصافا خدا خیرش بده ).خلاصه نشستیم خوندیم و... تا همین چند ساعت قبل استاد اعلام کرد که امتحان نداریم😐 یک امتحان هم درست و حسابی نشستیم خوندیم اون هم لغو شد😐.حدود یک ماه قبل هم یک عکس فرستاد برامون ، داخلش چند تا سوال بود و گفت امتحانه 😐 ما هم یک ساعت داخل گروه ۳۰ نفره دنبال جوابا بودیم 😂. انصافا هم همکاریمون خوب بود ولی آخر فهمیدیم که نصف جوابا اشتباه دراومده 🤦🏻‍♂️😂

 

 

این هم یک استاد دیگه . خودم رو برای حداقل دو نمره کشتم 😐

 

 

میگفت راهنمایی ها داخل سایتش هست . من که هیچی پیدا نکردم 😐. خب مرد مومن ، یک آدرس دقیقی چیزی ... بعد انتظار داره که طبق راهنمایی ها سوال طرح کنیم . انصافا سوالامون هم خوب بود. شاید همینطوری میگفته. نمیدونم.

تازه این رو هم بگم که کروم بهم اخطار داد که سایتش امن نیست 😐😂

 

تربیت بدنی گفته ویدیو از شنا کردن و پرشتون بگیرین بفرستین 😐

با کلی خواهش و التماس از داداشم خواستم حدود ۱۰ دقیقه بیاد از من فیلم بگیره . با چه بدبختی ویدیو گرفتم . اول که شنا بود تو اون حالت اولیه بودم ، بعد داداشم از استایلم ایراد میگرفت ، وقتی حالتم درست شد ، دو دقیقه رو همون حالت سخت بودم و منتظر بودم فیلم رو آماده کنه 🤦🏻‍♂️ و بعدش رفتم. از تعدادش هم نگم براتون دیگه 😂. کلا دستام خم و راست میشد و بدنم کلا بالا میموند 😂. برای پرش ، باید ۳۰ ثانیه  پرش انجام میدادیم .  پرش ها رو بار اول رفتم ،داداشم گفت دوباره برم ، میگم چرا ؟ جواب داد :‌ فیلم نگرفتم 😐  دوباره با یک بدبختی رفتم. 

 

تا حدودی رسمی تابستونم شروع شد و یک برنامه درست و حسابی باید بچینم . کلی چیز میز باید یاد بگیرم :)

 

+ روی این لینک هم کلیک کنید ببینید چی میاد. فقط توصیه اکید دارم این موقع شب ، صدا رو قطع کنین بی زحمت :)

 

 

عیدتون مبارک :)

سلاام

عید و همچنین تابستونتون مبارک

دم اساتیدتون گرم نسبتا😁چون امتحان نمیگیرن و بخصکص اون دانشجویی ک تایپ کرده همه رو دستش طلا

منم یه استاد دارم واسه دو تا درس ک جمعا ۶ واحده (یکیش ۴واحد یکی ۲ واحد) ویدیو فرستادن من ندیدم بیشترشو و بلدم نیستم و نمیدونم چ خاکی بریزم :"( 

 

خلاصه که مبارک

داداشتونم خیلی خوب بود😂😂😂😂قشنگ زجرتون داده وقتی شما پریدین و فیلم نگرفته😂😂😂

 

خدا عزیزانتون رو حفظ کنه براتون :))

 

 

+من که هنوز امتحانام شروع نشده ولی چه حس خوبی داشت پستتون! بوی تابستون و آزادی میداد و عمیقا آرامش پیدا کردم و بیخیال نتایج منتظر تابستونم :)))))

۱۳ تیر ۹۹
پاسخ
سلام :)

ممنونم :) عید رو به شما هم تبریک میگم .

سه تا از استادامون امتحان نگرفتن . یکی دیگه هم همینی بود که عکس فرستادم . 
واقعا دست اون دانشجو رو باید بوسید . دمش گرم :)
از اون آدمایی که جزوه مینویسن بگیرین . توی هر کلاسی باید باشه از این آدما. کلاسای دیگه هم هستن ، از اون کلاسا هم میتونین بگیرین چون ویدیو هاتون مشترکه . مگه اینکه شانستون استادتون فقط با شما داشته باشه😐

ممنونم :)
داستان ها داریم با این بشر🤦🏻‍♂️😂


ممنونم . همچنین . 


البته این پست جنبه پز دادن هم داشت چون تموم شد ولی خب امتحانا هم تموم میشن دیگه . منم دو هفته پیش منتظر همچین روزی بودم :)
ممنونم
۱۳ تیر ۹۹

عیدوتون مبارک باشه. همیشه شاد باشید و موفق 

 

اوه. چه تربیت بدنی سخته. خوب شد برنداشتم. 😂 

۱۳ تیر ۹۹
پاسخ
خیلی ممنونم . سلامت باشین :)


عید شما هم مبارک باشه :)

قطعا تربیت بدنی  حضوری اش بهتره 😂😂
۱۳ تیر ۹۹

سلام متن تون خیلی جالب و قشنگ بود خسته نباشید 

شما که دانشجو هستی ولی من دبیرستان هستم و این گرفتاری ها رو دارم یه مشاور داریم هر روز کا دلش میخواست امتنان و کلاس میذاشت و در طول سال هم کلی اذیتمون کردن😑

۱۳ تیر ۹۹
پاسخ
سلام :)

ممنونم :)

مشاور بوده ؟ دمش گرم بابا . مشاور مدرسه ما نقش هویج مدرسه مون رو ایفا میکرد.
البته این مشاورتون خیلی بیش از حد داره در امور دخالت میکنه :|
۱۳ تیر ۹۹

سلام 

 

خداروشکر که تمام شد. حالا بعدها خاطرات تعریف میکنی. 

 

مشتاق شدم بدانم ، داداش بزرگتره یا شما؟ 

 

جان خودت ، بنویس لینک چیه؟ حجم نداریم ، من فکر کردم فیلمهای بپر بپر و شنا رفتن را گذاشتی ؟ آخ اگر می گذاشتی! دیدنی بود و مطمئنا همه‌ی بچه‌های بیان می ریختند اینجا تا ببینند. 

خداوکیلی بهت حق می دهم. منهم بودم بدم می آمد ازم فیلم گرفته بشه، و این بپر بپره ، سخنرانی و.... نیست که! تازه در سخنرانی هم خیلی ها نمی توانند. 

عید امام ثامن شما هم مبارک. 

۱۳ تیر ۹۹
پاسخ
سلام :)

بله بله . خاطراتی ثبت شد بس به یاد ماندنی.

بله . بزرگتره :)

😁😅
ببخشید . آخه خط بعدش گفتم عیدتون مبارک و در یک + این رو قرار دادم . 
نه اونها رو که دیگه نمیذارم 😂
بذارم همه بهم میخندن :) خودم دیدم خجالت کشیدم :)
برای سخنرانی هم گفتین ، هر هفته باید یک ویدیو از خودمون میگرفتیم برای توضیح یک درسی . اون هم خیلی سخت بود :( 

ممنونم :) عید شما هم مبارک باشه :)

۱۳ تیر ۹۹

خواهش میکنم 

مرسی ^_^

والا تو کل دانشکده فقط یک کلاس مالی ورودی ما وجود داره

این درسا هم تخصصیه رشتمون هست و خودمون فقط داریم

دوستان خیلی منت میذارن

خلاصه که خدا رحم کنه بهم😁😅خخخ

 

خداروشکر که تابستونتون رسید

در پناه خدا 

یا علی ع مدد😊🌸

۱۳ تیر ۹۹
پاسخ
:))

اوپس . بد شد 
دیگه با چاخان و خریدن نازشون این کار رو باید انجام داد. اینطوری هم میشه از چند نفر بگیرین هاااااااا.
مثلا از یکی بگیرین  و بگین ، من ویدیوی ۱ رو ندیدم میفرستی برام نوشته اش رو ؟
و... 
این بین هم خودتون دو تا ویدیو هم نگاه کنین.


:))
علی (ع) کمک حال هممون باشه انشاالله :)
۱۳ تیر ۹۹

بسیار عالی. موفق باشید

۱۳ تیر ۹۹
پاسخ
ممنونم :)
۱۳ تیر ۹۹

ای وای چه ماجرایی داشتی با این تربیت بدنی 😂😂😂😂😂 

۱۶ تیر ۹۹
پاسخ
😂😂
۱۶ تیر ۹۹

 با کمی تاخیر تبریک میگم پایان امتحانات رو😂 

۱۷ تیر ۹۹
پاسخ
خیلی ممنون 😅
۱۸ تیر ۹۹

سلام :)

از همین الان میگم که تمام ذوق و شوقم برای دانشگاه پرید :|

مجازیم که شده امسال از شانس ما :||||

 

۱۸ تیر ۹۹
پاسخ
سلام :)

حالا برید دانشگاه اونجا کلاسای مجازیش هم فانه فقط امتحاناش یکم بده :/
ولی از تیکه و کنایه های ترم بالایی ها در امان میمونین
۱۸ تیر ۹۹

خدا آخر عاقبت ما رو با این آموزش مجازی بخیر کنه ...

۱۹ تیر ۹۹
پاسخ
همه بگن

الهی آمین 
:)
۱۹ تیر ۹۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">