درهم برهم نوشت

امیر + ۱۳۹۹/۴/۲۵، ۲۲:۴۲

سلام‌:)

 

امتحانا تموم شد رسیدیم به قسمت داغون نتایج امتحانا . اول هم بگم که انقدر من رفتم گلستان ، سعدی نرفته (بی مزه هم خودتی) والا . خب جون بکن نمره رو بذار دیگه . سخته برات ؟‌ ما که باید ماه رمضون ساعت ۴ بعد از ظهر برای کلاست حاضری میزدیم و یک دقیقه دیر میشد کل یک جلسه پر چی؟😐

ممکنه از خودتون بپرسین چرا سر یک دونه غیبت دارم اینطوری حرص میخورم . لازم به توضیح است که اون قدیم ندیم ها که کرونا نبود و اوایل ترم بود ، من یک جلسه نرفتم و تقریبا ۷۵ درصد کلاس هم غایب شدن . این استاده هم که از این همه غایب جا خورده بود ، برای غایبین سه تا غیبت زد  و سه تا غیبت مساوی است با حذف واحد درسی 😐

 

میخواستم درباره نمرات بگم. اول اینکه درس ورزش یا باکلاس ترش رو بگم تربیت بدنی ، اعتراضی که بهش کردم و گفتم :

-جون هر کی دوست داری بهم یک نمره ای بده

این آقا لطف کرد و در جواب گفت :

-با سلام بررسی شد .و با توجه به شرایط موجود کرونایی  بابت فعالیت مرتب ارفاق گردید .

و من در اون لحظه :

😍😍😍😍

اصلا حال کردم باهاش :)

یک اعتراض هم به اون یکی استاد دیگه کردم و همه جا براش فرستادم متن اعتراضم رو. 

سین کرد و جواب نداد😐  حقم رو خورد :(

اما در کل به ریسکش می ارزید. اگه اضافه میکرد که خیلی بهتر میشد. 

 

 

این وضعیت نمراتم هست . درس ۳ واحدی که ۱۸ شدم ، همون درسی بود که اعتراض کردم و جواب نداد . میخوام برای درس اولی از بالا که ۱۸ شدم هم یک پیام بفرستم و ازش ارفاق بگیرم چون اون موقعی که امتحان دادم مریض بودم (حدود یک ماه پیش). و درس دوم هم که ۱۹.۲ شدم هم ۰.۲ کم داده بهم. میخوام به ایشون هم اعتراض بزنم.لامصب ۵ واحده برای خودش.البته احتمال این هم وجود داره که استادا سین کنن و جواب ندن 😑

اون درسی هم که نمره ای براش نیومده نمیدونم مشکلش چیه . احتمالا دوباره سامانه بعضی از نمرات رو ثبت نکرده 😐🤦🏻‍♂️ البته امتحانش رو دادم و نمره اش برام ثبت شده که ۲۰ بود . البته فکر کنم کل کلاس ۲۰ شدن :)) انقدر که ساده بود

 

درسته نمره برای پاس شدن کافیه ، اما کلا اینجا فرق داره . نمره یک ملاکه برای طی کردن مراحل سخت تر . 

اما در کل  رقابت رو به یک نفر بدجوری باختم:(((( 

یکی از همکلاسی هام بود که نمیخواستم ازش پایین تر بشم که شدم.

 


 

به فرموده برادرم ، ویندوز سیستمم رو عوض نمودم و کلی هم خوشگلش کردم . اومد در کنارش برام لینوکس ۲۰۲۰ رو هم نصب کرد . چون خودش عاشق لینوکس هست  مدام میومد امکاناتش رو بررسی میکرد و ذوق مرگ میشد 😑

اون اول که ویندوز رو نصب میکنی ، حس یک آدم با کلاس خارجی بهت دست میده تا وقتی که محتاج به یک کرک یا پچ برای ادامه کار ویندوزت بشی و بقیه نرم افزار ها هم همینطور .

خلاصه اینکه ویندوز رو عوض کردم و لحظه ای که فکر میکردم همه چی درست شده :

 

Quickly Solve - Your PC Ran into a Problem and Needs to Restart

 

😑😑😑😑😑


راستی چون گوشیم از این ایموجی ها(😑😂🤦🏻‍♂️😐) نداره و کلا هم با گوشی پست نمیذارم ، مجبورم بیام وبلاگ های مختلف و اون ایموجی رو کپی کنم و یکجا داخل پنل خودم ذخیرشون کنم 

خلاصه راضی باشین :)

سلام :)

چه نمرات خوبی :)) 

موفق باشید .

بدون ایموجی هم خوبه! :) ولی هرطور صلاح می‌دونین.

۲۵ تیر ۹۹
پاسخ
سلام :)

متشکرم .
همچنین شما.

ایموجی حس رو بهتر منتقل میکنه . اما در کل ترکیبی کار میکنم :)
۲۵ تیر ۹۹

۲۰؟

۱۹؟

تو دانشگاه؟!

در مخیلم نمی گنجه

 

۲۵ تیر ۹۹
پاسخ
عجیبه ؟؟!!
امتحان مجازی ، اپن بوک 
همین دو عبارت فکر کنم گویای شرایط هست :)
😂
۲۵ تیر ۹۹

وا اخه تربیت بدنی واسه چی😐مگه میخوای معلم ورزش بشی😂😐

از اونجایی که تراز نمرات دانشگاه دستم نیست نمیتونم چیزی بگم ولی به نظرم باید نمرهات خوبن نه؟😐

 

مبارک باشه😅

 

من که راضی نیستم😂😂🌹

۲۵ تیر ۹۹
پاسخ
تربیت بدنی رو که همه دارن . هر رشته ای هم میخوای باشی. 

این رو به یک نفر نشون بدی ممکنه هر چی از دهنش دربیاد بهت بگه 😂. از نظر اون شخص فقط باید پاس بشی و تمام 

ممنونم 😅😅

😅🌹
۲۵ تیر ۹۹

عه😐

عههه😐پس خوبه افرین😑😅

😂😊🌹

۲۵ تیر ۹۹
پاسخ
ورزش مگه دوست نداری؟

بله :)

:))
۲۵ تیر ۹۹

ن :/

:))

۲۵ تیر ۹۹
پاسخ
o___O

اولین نفری هستی که میبینم همچین چیزی گفته :)
۲۵ تیر ۹۹

عالیییی کیف کردم :)))

کیف نه ها کییییف 😀

استاد برتر به شما میگن 😎

برید سمت کارای خارجی 😀

 

۲۵ تیر ۹۹
پاسخ
متشکرم :)
انشاالله شروع میکنم :)
ولی اون نفر دیگه دو سه تا درسش ۱۹ ۱۸ شده بقیه رو ۲۰ شده :||

هندونه گرون شده میذارین زیر بغلم 😀
۲۵ تیر ۹۹

بعله خاصم دیگه😎😂

۲۵ تیر ۹۹
پاسخ
:)
۲۶ تیر ۹۹

من نمراتم همه ۱۶ شد!

 

۲۵ تیر ۹۹
پاسخ
شما درس محاسباتی داشتین و سخت تر بوده لابد !
۲۶ تیر ۹۹

سلام. خسته نباشی. 

من دو تا امتحان ریاضی دو و فیزیک دو تموم شد. فردا، پیشرفته برنامه نویسی دارم.

به قدری خسته ام که انگاری چهار سال کامپیوتر رو گذرندم.  بد ترمی یود. خیلی 

مال ما نمرات رو 9 ساعت بعد از پایان ازمون میزنن این اساتید. نمی دونم چرا اینقدر عجله دارن. اینقدر هم بیکارن،. برای هر کدوم از ما،. یک سوال طرح کردن. یعنی فکر کردنش هم سخته.

 

6 تا دیگه مونده. 🤦‍♂️😢😢

۲۶ تیر ۹۹
پاسخ
سلام :)
ممنونم . شما هم همینطور :)

فکر کنم جزء دروس عمومی تون هست . 
مجازی برای کسایی که با سیستم کار دارن خیلی سخته . چون بیشتر پروژه هست و پروژه های سنگین . همون پروژه ها خیلی خسته میکنه :(
خوبه که . الان اینی که نمره ش ثبت نشده برام ، حدود دو هفته از امتحانش گذشته و نمره نداده هنوز :|
ولی اینکه برای هر نفر یک سوال طرح کردن دیگه خیلی نامردیه :///


اووووووه چه زیاد :/
۲۶ تیر ۹۹

دم شما گرم با این درخشان ها😂😑

۲۶ تیر ۹۹
پاسخ
ممنون😅🌹
۲۶ تیر ۹۹

سلامبرای منم نمره خیلی مهمه. گاهی سر ۲۵ صدم هم حرص میخورم اما یه همکلاسی دارم ک خیلی بهم میگه انقد فکر نمره نباش.... فکر این باش ک درسایی ک میخونی کجای پازل بندگیتو پر میکنه. همیشه م نمره هاش از من بهتر میشه و من حرص میخورم! هم از اینکه کسی ازم بالاتره و هم از اینکه نمیتونم از شر حب نمره خلاص شم!!

 

ان شاءالله خدا علم واقعی رو به قلب همون الهام کنه ک از این حب نمره هم خلاص بشیم  :)

 

یک نکته در مورد ایموجی، اگر از ویندوز ۱۰ استفاده میکنید، هر جایی که هستید و اونجا ادیتور داره، از میانبر ویندوز + نقطه (.) استفاده کنید تا صفحه ی ایموجی ها براتون باز شه. این امکان خود ِ ویندوز ۱۰ عه

امیدوارم به کارتون بیاد

 

ان شاءالله همیشه موفق باشید.

۲۶ تیر ۹۹
پاسخ
سلام .

دقیقا منم همینطوریم و همین فردی که باهاش رقابت داشتم میگفت :‌«فقط باید پاس بشی و تمام»
حقیقتش منم خوشم نمیاد اینجور رقابتها کسی ازم بالاتر باشه. 

انشاالله :)

میزنم چیزی نمیاره .حالا تلاشم رو میکنم انشاالله که درست بشه :)
ولی نمیدونستم ویندوز ۱۰ ایموجی داره :) 
خیلی ممنون. 

ممنونم
و همچنین شما :)
۲۶ تیر ۹۹

سلام به به بچه درسخون افرینن گل کاشیدی البته نتیجه تلاشاته امیدوارم موفق باشی🤗😊

۲۶ تیر ۹۹
پاسخ
سلام  :)

ممنونم :)
۲۶ تیر ۹۹

ایول بابا :)

۲۶ تیر ۹۹
پاسخ
حالا اونقدرها هم خوب نیست دیگه 
شرمنده میفرمایید😅🌹
۲۶ تیر ۹۹

سلااام

باریییی کلللل لاااااا ه

۲۶ تیر ۹۹
پاسخ
سلااااام ‌:)

:)
۲۷ تیر ۹۹

به به :)))

خیلی عالیه^_^

با همین قدرت مسیر رو پیش برین

مطمئنم یه معلم نمونه میشین(:

فقط فرض کنید چالش نمرات دانشگاه تو بیان گذاشته شه : دی

۲۶ تیر ۹۹
پاسخ
:)

ممنونم :)

فکر خوبیه 
😂😂😂
۲۷ تیر ۹۹

به بههه. خسته نباشید، چقدر عالیه. *_*

ان‌شا‌ء‌الله ترم بعد خیلی خیلی بهتر می‌شید.

۱. ترم پیش هم که اپن بوک و اینا نبود معدل‌تون خوب شد، شکست نفسی نکنید.

۲. من قطعا تربیت بدنی رو میفتم … :دی

۳. منم ورزش رو دوست ندارم، درسته که ورزشکارم یه جورایی، ولی متنفررررم ازش! :/

۴. لینوکس چیه؟ چقدر اطلاعاتم در زمینه‌ی تکنولوژی بالاست واقعا. :دی

۲۷ تیر ۹۹
پاسخ
ممنونم‌:)
انشاالله 


۱- شما لطف دارین:))))))
۲- شما اگه ویدیو هایی که برای استادم فرستادم رو ببینین خندتون میگیره یک دونه شنا هم نتونستم برم😂
۳-عجبا!! درس به این خوبی:)
۴-یک جور سیستم عامله مثل ویندوز یا اندروید . ubunto هم فکر کنم اسم دیگه اش هست. من خودم اطلاعاتم زیاد نیست ایناها رو دیگه داداشم یاد داره :)
۲۷ تیر ۹۹

خدا ازت راضی باشه :)))

۲۷ تیر ۹۹
پاسخ
😅😅😅😅😅
بابت چی؟
۲۷ تیر ۹۹

آفرین خدایی 👏👏👏 

اصلا نمراتتو دیدم از خودم خجالت کشیدم😂😂 

حالا استاد یکی‌از درسای ما عشقی نمره داده به همه تازه وقتیم که تغییرشون دار برای بعضیا رو کم کرد 😐 برای منم نه صدم اضافه کرد 😂😂 

من که احتمالا حالا حالاها تربیت بدنی بر نمیدارم 

۲۹ تیر ۹۹
پاسخ
ممنون 🌹
😂😂

به نظرم همون اول قال قضیه رو بکنین بهتره . 
۲۹ تیر ۹۹

سلام 

به الله که خوب گرفتی. بنده همیشه روی نوزده و نیم تا ۲۰ در جنگ بودم ولی برخی واحدها را مثل خودت با بی انصافی استاد و روزگار و حسادت روبرو می شدم. 

در کل خوبه ، تازه بیشتر از خوب 

وقتی که بزرگتری میگه ، ولش کن ، اعتراض رو ول کن گوش که نمیدید! از روی تجربه بهت گفتم بیخیال اعتراض به نمره باش. اصلا اهمیت نمیدند تازه احتمال داره به تیش قبایشان بر بخورد. اصلا بگذریم .

 

راضی باشیم ؟ 

شما راحت باش ، باعث سربلندی خودت و خانوادت باش ، ما راضی راضی هستیم. 

۲۹ تیر ۹۹
پاسخ
سلام :)

ممنونم :))
شما هم خیلی خوب بودین پس :))) 
متاسفانه بله استادا اونقدر که باید و شاید خوب نیستن .
ممنونم.
بله خب درست گفتید ، ولی تیری در تاریکی . یکیش که نمره داد :)

مشکل ایموجی ها حل شد 😊
دیگه لازم نیست کپیشون کنم😅
ممنونم :)
۳۰ تیر ۹۹

سعیمو میکنم😂

۳۰ تیر ۹۹
پاسخ
😂
:)
۳۰ تیر ۹۹

سلام...

یه پا اعتراض الدوله اید شما :()

 

۳ مرداد ۹۹
پاسخ
سلام
😅😅
۴ مرداد ۹۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">