روزانه نوشت

امیر + ۱۳۹۹/۴/۳۱، ۲۳:۲۰

برای این مدل نوشتن هم باید یک اسم مخصوص خودم ابداع بنمایم :)

 

۱-پست قبلی مشکل ایموجی رو گفته بودم ، درست شد . با سیستم هم میشه ایموجی گذاشت اگه سیستم ویندوز ۱۰ داشته باشه. اما چجوری؟

الف)کافیه اون قسمتی که میخواید تایپ کنین رو کلیک کنین که حالت نوشتن فعال بشه

ب)ویندوز و ; رو بگیرین و نگه دارین.

ج) تصویر ایموجی ها میاد

البته ایشون بهم راهنمایی کرده بودن 

یک بار امتحان کنم ببینم درسته؟!

😑

خب مثل اینکه درسته :دی

البته از این ها هم استفاده میکنم (منظورم :) اینه یا :( یا :| اسمشون رو نمیدونم چی میگن)

دیگه اون لیست مالکیت معنویتون رو پر نمیکنم 😅

 

۲- بهمن ماه دو تا کتاب از کتابخونه حرم گرفته بودم برای یک تحقیقی که یکی از درسامون باید انجام میدادم که این کرونا اومد و ... تا الان هم گویا کتابخونه حرم بسته بوده ولی دیشب اس ام اس داد که کتاب رو برگردونم موندم چه کنم 😞

 

۳-با داداشم نشستیم stronghold به صورت شبکه بازی کردیم به ظاهر با همدیگه دوستیم ولی در باطن سایه همدیگه رو با تیر میزنیم 😂 هی تو کشور همدیگه آتیش سوزی به پا میکردیم 🤣🤣

کیا با این بازی که گفتم خاطره دارن ؟

 

Buy Stronghold Crusader HD Steam Key Game

 

جای بازی های استراتژی مثل  generals zero hour و age of empires این روزها خیلی خالیه. با اینکه این بازی ها مال نسل من نیست ولی کلی باهاشون خاطره داشتم 😔

یک پست از بازی هایی که کردم میخوام بذارم :) احتمالا پست بعدی خواهد بود :)

 

۴- بازی pes2021 ارائه نمیشه :( میخوان موتور بازیسازیش رو عوض کنن و برای ۲۰۲۲ بترکونن . امیدوارم این دفعه از فیفا بزنه جلو . چون تا اونجایی که میدونم موتور بازی سازی که میخوان باهاش بازیه رو بسازن خیلی خوب و قویه (  unreal engine 5  )

 

۵- میگم سرگرمی غیر از فیلم و کتاب هست ؟ 🤔 موندم برای تفریح داخل خونه چیکار کنم  . از بیکاری میرم  آشپزی میکنم 😐😂

بیرون هم که نمیرم . چون وسواس گرفتم شدید . به هر چی دست میزنم که احتمال بدم آلوده باشه دستام رو میشورم 😑

 

۶-قرار بود شام املت بخوریم . بعد مامانم میخواست غذا رو درست کنه . بنده هم یک مدت فرایند آشپزی رو زیرنظر نداشتم . وقتی رفتم آشپزخونه دیدم بابا داره غذا درست میکنه. منم برای اینکه از وقوع یک فاجعه انسانی دیگه جلوگیری کرده باشم ادامه آشپزی رو به عهده گرفتم 😂 بابام آشپزیش نه خوبه و نه بد (در کل قابل قبوله) مشکل من با سیره . بابام علاقه زیادی به سیر و پیاز داره و از همینها داخل همه غذاها میریزه . البته من ابدا مشکلی با این قضیه ندارم . یعنی دیدم افرادی که املت درست میکنن که داخلش سیر و پیاز هست  . اما مشکل املت بابای من اینه که عوض اینکه املت با سیر درست کنه ، سیر با املت درست میکنه 😂 بخوام واضح تر بگم بابام هر چی سیر دستش میاد سیر میریزه داخل املت ، و  ممکنه فقط از چیزی که میخوریم مزه سیر بیاد زیر دندونمون و اون تیزی که بعید میدونم کسی جز بابام دوست داشته باشه 😐😂

 

۷- از آشپزی خودم گفتم . بنده در حد یک تخم مرغ و نیمرو بیشتر بلد نیستم و اوج خلاقیتم اینه که تخم مرغ رو در کل سطح ماهیتابه پخش کنم 🤦🏻‍♂️😅 و گرچه سه ساله دارم روی املت درست کردن کار میکنم اما همچنان وقتی املت رو درست میکنم یا گوجه پخته شده درست کردم یا تخم مرغ و بد تر از اون اینکه ۹۰ درصد مواقع غذا میسوزه🤣

 

۸-بحث املت شد . سوختگی غذام دلیل داره . یک اصولی داره املت که نمیدونم در جریان هستین یا نه . در واقع این رو از داداشم یاد گرفتم چون املتهاش واقعا عالیه . گوجه رو که ریز میکنین منتظر میشین تا له بشه و آبش کامل تبخیر بشه و وقتی تبخیر شد (اینجا گوجه های من میسوزه🤦‍♂️😂) همون موقع نمک رو به اندازه کافی میریزین + روغن و بعد یک مدت تخم مرغ رو میریزین . دقت کنین که تخم مرغ ها زیاد نباشه  چون طعم گوجه بیشتر حس بشه و املت هم اون رنگ قرمز گوجه رو داشته باشه که انصافا خیلی قشنگه. اینطوری اگه درست کنین املت یک طعم ترش به خودش میگیره که این طعم رو من خیلی دوست دارم 👌🏻 ولی خب انتظار این رو هم داشته باشین که سه سال پشت سر هم املتتون هم بسوزه 🤦🏻‍♂️😑😂

 

۹-فکر کنم اولین پستم بود که بعد مدتها حرفی از درس و امتحان نزدم :)

سلام :)

اون طعم ترش و خوب گوجه توی املت وقتی به اندازه‌ست بنظرم خوشمزست :)

منکه فعلا عرصه‌ی آشپزی رو ترک گفتمOo ولی شما ادامه بدین ان شاء الله یک املت خوب درست می‌کنین.

۳۱ تیر ۹۹
پاسخ
سلام :)

دقیقا  👌

من املت رو یاد بگیرم کلا کنار میکشم چون فهمیدم آشپزی کار من یکی نیست 😂
۱ مرداد ۹۹

من کتاب بهمن گرفتم هنوز پس ندادم! اسمس دادن هر وقت هواستی پس بده

 

 

۱ مرداد ۹۹
پاسخ
والا به من گفتن هر چه سریعتر اقدام فرمایید  :(
موندم چه کنم . 
۱ مرداد ۹۹

میخوای گوجه‌هات نسوزه روغن رو قبل از گوجه ها بریز و الا بعدش فایده نداره

من همیشه سر املت این مشکل سوختن رو داشتم و فهمیدم مشکلش اینه باید اول روغن بریزم

۱ مرداد ۹۹
پاسخ
روی مزه تاثیری نداره ؟‌ چون در حالت عادی اش هم از مامانم میپرسم میگه که باید اول گوجه بریزیم و بعد یک مدت روغن

۱ مرداد ۹۹

چه پست جذابی. حال و هوام عوض شد. قلعه و فیفا و املت. اونم ترش. به به.

 

هوقت اسم بازی قلعه میاد،. این جمله معروف میاد تو ذهنم

سرباز ویژه عرب 

کل تاکتیک من همین بود. 100 تا از اینا درست میکردم و با یک علی برکت الله ، عازم می شدیم. ( البته اون موقع دولت احمدی نژاد بود) 😂

Pes 2021 نمیاد ؟؟؟؟ من تریلرش رو چند روز پیش دیدما!!

کِی قسمت بشه، pes بیاد و با چلسی، 7 تا 8 تا به بقیه بزنیم. 😂

 

منم مشکل املت تو رو داشتم. ماهیتابم رو عوض کردم 😂😂😂

( یاد این پیام بازرگانی صدا سیما می افتم)

 

 

اقا خونه بمون. بهتر. بیرون خبری نیست.🤦‍♂️

۱ مرداد ۹۹
پاسخ
خداروشکر که خوشتان آمد :)

آقا ، چجوری wolf رو با اینا میکشتین؟ جالب شد برام . من که از اون سوارکارای تیرکمان باز عرب ۲۰۰ الی ۳۰۰ تا میساختم و حمله میکردم جلوی wolf کم میاوردم.مگه اینکه اون اول بازی برین بکشین . 


گفته شده که پی اس ۲۰۲۱ به صورت یک آپدیت ارائه میشه . البته گفته سایت (کلیک کنین) هست و ممکنه دقیق نباشه . یا این سایت
من سیتی و لیورپول بهتر نیستن ؟ :) البته من طرفدار این دو تا تیم نیستما .

دقیقا منم همچین حسی بهم داد 😂😂😂

چشم :)
۱ مرداد ۹۹

سلام 

آره منم این بازی رو انجام دادم خیلی خوب بود عالییی 😎😍😍😍😍

 

باید با شعله ملایم بپزین بعدم قرار نیست که گوجه طلایی بشه فقط تف و ذره ای بپزه چون بعدش با تخم مرغ قرار بپزه 

بین حالت پخته و نپخته یعنی یه ذره خیلی کم کم آب داره نگهش دارین بعد بقیه عملیات :)

۱ مرداد ۹۹
پاسخ
سلام.

جدی؟o___O
ایول :) بازی جنگی 

دقیقا این مورد که شعله باید ملایم باشه رو من یک سال هست که متوجهش شدم . 
امتحان میکنم . امیدوارم خوب دربیاد :)

۱ مرداد ۹۹

خب خداروشکر ک ایموجی ها کار کرد :) تو لپ تاپ ما با نقطه کار میکنه تو لپ تاپ شما با نقطه ویرگول :) کلا دکمه ی ویندوز خیلی میانبرهای جالب و کارآمدی داره. ترفندهای کیبوردی خیلی جذابن.

 

در مورد سرگرمی، بازی فکری رو پیشنهاد میکنم.

فیلم رو بیشتر از هفته ای یک بار پیشنهاد نمیکنم (شاید اینم زیاد باشه) چون باعث خرفت شدن مغز انسان میشه طبق تحقیقات روانشناسان :) میتونید کتاب صوتی گوش بدید یا نمایشنامه های رادیویی... و تصورش کنید و تصویر سازی کنید. یه تمرین خوب برای ذهنه.

 

رنگ آمیزی های بزرگسالان هن خیلی جذابه. تمرین تمرکزه و  آرامش

و نوشتن....

 

اگر دوست داشته باشید میتونید برای خودتون دفتر برنامه ریزی درست کنید. من تازگی با روش بولت ژورنال آشنا شدم، کتابش رو میخونم، یه جاهایی حرف از عرفانای کاذب میزنه، من خیلی با محتواش کاری ندارم بیشتر تکنیک هاش رو اجرا میکنم و الگو میگیرم ازش

خود بولت ژورنال خیلی سرگرم کننده س

 

ان شاءالله موفق باشید

۱ مرداد ۹۹
پاسخ
بله دست شما درد نکنه :) البته با نقطه هم میشه :)
این میانبر ها داخل نرم افزار ها خیلی کاربرد داره و خودم خیلی تجربه کردم.

مثلا چه بازی ای؟ شطرنج آنلاین خوبه ؟ :) یک سایت خارجی هست .
پیشنهاد خیلی خوبیه :)


ممنون از شما . 
من نوشتنم به هیچ وجه خوب نیست.


این روش رو توی فیلم ۵ پا فاصله دیدم :)
این عرفانای کاذب هست متاسفانه :(((


ممنونم.همچنین:)
۱ مرداد ۹۹

نه... منظورم این بود که از تکنولوژی فاضله بگیرید و بازی های فکری تخته ای و کارتی و .... رو بصورت فیزیکی امتحان کنید. یکی از تفریحات جدی خانوادگی ماست. بازی هایی هستند که حتی یک نفره ن 

مثل انواع معماها و پازل ها و .....

اگر بتونید خانوادتون رو هم بکشید پای بازی خیلی تو تحکیم و صمیمیت روابط کمک میکنه

اگر خواستید بازی هایی ک خودمون خیلی ازش لذت میبریم رو بهتون معرفی میکنم. شایدم مطلبی در موردش توی وبلاگم بذارم :)

 

نوشتن رو هم دارید تمرین میکنید دیگه ... به مرور ختما به امید خدا پیشرفت میکنید. اگر علاقه ی جدی به نویسندگی دارید میتونید کلاس های آنلاین نویسندگی رو هم امتحان کنید. یا تمرینای مختلف برای خودتون تو وبلاگ بذارید...

اگرم نویسندگی خیلی براتون جدی نیست و میخواهید تفریحی بنویسید همین ک می‌نویسید خوبه. مهم نیست چجوری.

۲ مرداد ۹۹
پاسخ
به نظر خوبه :) 
درسته شطرنج و منچ و ... اینا ها رو نداریم ولی پانتومیم و اسم فامیل و ... اینا ها میشه . 

حتما بذارین :)‌در این ایام نیمه قرنطینه ای باید جذاب باشه

تمرین ؟ منظورتون همین وبلاگ نویسی هست ؟ اینجا دارم به زبون خودمونی مینویسم برای همین فکر نکنم تمرین حساب بشه.

۲ مرداد ۹۹

یادش به خیر قلعه... 

کیه که این بازی رو یادش نباشه؟ :)

اونجایی که خلیفه بعد از پیروزی سجده میکرد من خیلی ذوق می‌کردم!

توی حریفا من یکیشون رو خیلی دوست داشتم: سلطان! یه آدم خپل احمق بود که همش سنگ‌قلٌاب‌دار میذاشت.

قلعه ۲ هم بازی کردید؟ :)

۹ مرداد ۹۹
پاسخ
یکی از بهترین بازی های استراتژی :)

صلاح الدین بود فکر کنم 🧐

rat از اون ضعیف تر بود 😂
بهترین نفرشون همون ریچارد بود خیلی دوست وفاداری بود.

نه متاسفانه . ولی قلعه ۴ رو بازی کردم . سبک بازی های total war‌ رو داشت و خیلی عالی بود

راستی ممنون بابت معرفی چالش :)
۹ مرداد ۹۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">