چالش نظرسنجی وبلاگ های برتر

امیر + ۱۳۹۹/۵/۷، ۱۵:۵۴

سلام :))

 

یک نظرسنجی(خواهی)امروز برگزار شده که حتما حتما شرکت کنین.

 

همونطور که میدونین بیان دو ساله که تو زمینه وبلاگ های برتر هیچ کاری نکرده و همین شاید خیلی در روند تعداد وبلاگ ها تاثیر داشته باشه. بعد از دو سال آقایون بیان اومدن و دیدن و گفتن که «عه! یک بیانی هم داشتیم نمیدونستیم» و یک سُک سُک کردن و دوباره رفتن.

انتظار داشتم به مناسبت روز قلم یک پستی چیزی بذارن که نذاشتن و به بلاگ  برچسب «رسانه متخصصان و اهل قلم» زدن.

در هر حال شاید تلنگری باشه برای اونها که بدونن هنوز افرادی هستن که دارن با عشق و دلشون مینویسن . اما در کل یک نفر باید اون بالا باشه و اینجا رو مدیریت کنه و امکانات اضافه کنه و کلا فضای بیان باحال تر بشه.

 

حالا از نظرخواهی اینجا بگم اونجا خیلی رسمی گفتم:

اگه راستش رو بگم ایده اش تقریبا از اواسط خرداد ماه اومد توی ذهنم تمام حالات مختلفی که توی ذهنم میومد رو بررسی کردم از مکان و زمان و نحوه برگزاری گرفته تا متن پست و قوانین و قواعدی که داخلش باید باشه البته ممکنه باز هم یکسری ایرادات داشته باشه چون این اولین چالشی هست که برگزار کردم و دست به قلمم هم اونقدرها خوب نیست ضمن اینکه این وسط ممکنه مشکلاتی به وجود بیاد. این بین ،چند نفر از کاربرای بیان واقعا خیلی کمک کردن (دمشونم گرم . از غلطهای املایی و نگارشی گرفته تا موانع احتمالی که ممکنه به وجود بیاد) در کل ،همه همکاری کردن خیلی ممنونم از همتون (اشاره دارم به هرزنامه ها و کامنت های خصوصی😐😂)

 

 

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">