بدترین حس الان : تحقیر بزرگ (فوتبالی)

امیر + ۱۳۹۹/۵/۲۵، ۱۴:۲۹

اینکه خودت طرفدار دو آتیشه‌ی تیم بارسلونا باشی و از اون طرف داداشت طرفدار دو آتیشه‌ی بایرن‌مونیخ باشه قطعا بدترین حس ممکن رو ایجاد میکنه.

آخرین رقابت رسمی دو تیم مربوط به چند سال قبل که همین لیگ قهرمانان بود در اون مسابقه بارسلونا برد و من چه قدر سر همون بردن ، با داداشم کل‌کل میکردم.

بعدِ چند سال، دیشب دوباره دوئل این دو تیم رو شاهد بودم اما تحقیرآمیزترین نتیجه‌ی ممکن رخ داد

معلوم نیست بازیِ بعدی چه زمانی هست ولی قطعا تا چند سال نمیتونم با داداشم سرِ بهترین تیم کل‌کل کنم. 

 

 

تو عمرم دو تا بازی رو به امید صعود و البته به صورت زنده نشستم نگاه کردم که جفتشون تقریبا همچین نتیجه‌ای داشت.

 

یکی همین بازی دیشب

و یکی دیگه هم بازی العین - استقلال که ۶ به ۱ تموم شد.

 

کلا بهتره بازی‌ها رو نگاه نکنم :/

جدای این بحثِ تیم ها ، بازی فوق العاده ای بود!

حتی من که کم پیش میاد فوتبال ببینم ، کلی هیجان زده شدم و اصلا نگم دیگه😅

+سرمربی بارسلونا اخراج شد🚶🏼‍♀️

۲۵ مرداد ۹۹
پاسخ
بله دیگه ۳۴ تا موقعیت داشتیم داخل بازی باید هم جذاب باشه :)

+مدیریت باید عوض بشه . این یکی بره باز یک مربی از همین تیمای اسپانیایی مثل سویا و سوسیه‌داد میارن :|
۲۵ مرداد ۹۹

پس تقصیر تو بود:دی

۲۵ مرداد ۹۹
پاسخ
من دیگه فوتبال نگاه نمیکنم 😂😂
۲۵ مرداد ۹۹

وای دیشب خیلی جذاب بود بازی

 

داداشم رفت آب بخوره گل زدن

دوباره رفت دست شویی گل زدن

ولی خیلی جذاب بود مخصوصا گل به خودیشون

خخخ

۲۵ مرداد ۹۹
پاسخ
بله :)

😐😂

سر اون گل به خودی کلی خندیدم :)
۲۵ مرداد ۹۹

منم کاملا اتفاقی تلوزیونو روشن کردم و دیدم فوتباله!!    سالی یه بار به زور فوتبال میبینم ..  در ذهنم طرفداران دو تیم رو تصور میکردم که الان چه حالی میتونند باشند

۲۵ مرداد ۹۹
پاسخ
حال الان من😔😔
۲۵ مرداد ۹۹

بارسلونا دیگه سوراخ سوراخ شد

یه چند وقتی بود بالا دستی هاش مشکل پیدا کرده بودن

۲۵ مرداد ۹۹
پاسخ
بارسلونا باید دوباره پوست‌اندازی کنه 
که البته نمیکنه :(
۲۵ مرداد ۹۹

موافقم

۲۵ مرداد ۹۹
پاسخ
:)
۲۵ مرداد ۹۹

در انتخاب هات دقت کن امیرجان😂

هنوزم دیر نشده😂😂

۲۵ مرداد ۹۹
پاسخ
به خاطر استقلال هم که شده بازی بعدی رو نگاه نمیکنم 😂😂
استقلال و بارسا رو ول کنم بیام طرفدار قرمز و vaReal madrid بشم آخه ؟ :)


+جوابم اصلا شد :)
۲۵ مرداد ۹۹

واوو برو توی دوتا لیگا یه نگاهی به بالای جدول بنداز و یه نگاه هم به تیم زیرش بعد ادعا کن😂

۲۵ مرداد ۹۹
پاسخ
برای پرسپولیس به زودی یک پست میذارم :)))

ولی لالیگا انصافا نامردی بود . هر بازی یک پنالتی 😕
میگم اگه راه گلزنی رئال مادرید پنالتی گرفتنه سال دیگه حتما مهدی طارمی رو بگیره چون پنالتی‌گیریش خیلی خوبه 😐😂
۲۵ مرداد ۹۹

نه بابا قائدی رو بگیره

البته داورای اونجا مثل اینجا کثیف و بی شرف نیستن که روی هوا پنالتی بگیرن :)

 

+امیرجان شما در مورد تیم خودت و موفقیت هاش پست بزار کار به عشق ما نداشته باش که بدجور خط قرمزمونه و روش حساسیم :)

۲۵ مرداد ۹۹
پاسخ
:)))))
سلطان علی‌پور هم هستاااا متخصص دایو :))

ولی داوری‌های لالیگا خیلی مشکوک بود. 

+باشه :)
پستی که میخواستم بذارم طنز بود و صرفا جنبه‌ی شوخی داشت ولی ممکنه بعضی از دوستای پرسپولیسی خوششون نیاد . برای اینکه کینه‌ای پیش نیاد بین هیچکسی، نمیذارم :)
۲۵ مرداد ۹۹

8 به 2 ؟

واقعا از بارسلونا واقعا بعید بود..

:|

 

۲۵ مرداد ۹۹
پاسخ
دیگه تیمی که سرمربی و مدیر ورزشی درست و حسابی نداشته باشه بیشتر از این هم انتظار نمیره.

۲۵ مرداد ۹۹

تبریک بگم یا تسلیت😂😁

۲۵ مرداد ۹۹
پاسخ
منظورتون از تبریک به داداشم بود ؟

تسلیت بگین بی زحمت 😂😂
از صبح کله‌ام رو خورده و همه چی رو به عدد ۸ربط میده🤦🏻‍♂️😐😂
۲۵ مرداد ۹۹

وااااااای سوراخارو نیگا :/ 😂😂😂


😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

 

حاجی حاجی دلم درد گرفت 😂😂

منه بیچاره چقدر سر بایرن مونیخ مسخره شرم 😢😢
 

از همینجا به تمام بارسلونایی ها:

 

دماغ سوخته خریداااااااااااررییییییییییییییییییم (با صدای بلند گوی نون خشکی)

۲۵ مرداد ۹۹
پاسخ


خوبه خوبه :)

خودتون رو خالی کنین😂😂😂

معلوم نیست چه قدر این بارسا سوزونده همه رو 😂😂

+بهت نمیخورد فوتبالی باشی 🤐


۲۵ مرداد ۹۹

واقعا حیف شد که باختیم ولی خیلی خیلی بد باختیم این خیلی عذابم میده

تو دیگه باید با چشمان بسته فوتبال ببینی😅😅

۲۵ مرداد ۹۹
پاسخ
بالاخره یک عدد بارسایی پیدا شد :)
دقیقا. ترجیح میدم که تیم کامبک بخوره تا اینطوری تحقیر بشه :(
😅😅😆😆
این فقط دو مورد بود. کلی مورد دیگه بود که نگفتم ، اگه همشون رو ذکر میکردم ، میگفتین کلا برق خونه رو قطع کنم تا فوتبال نبینم😂
۲۵ مرداد ۹۹

ب داداشتون تبریک میگم😄

اتفاقا ی عکس دیدم صفحه کلید موبایل بود جای هشت لوگوی بارسا گذاشته بود😂😂😂

۲۵ مرداد ۹۹
پاسخ
😨

هعی خدا :)
سال دیگه برمیگردیم و یک هشتی نشون میدیم تو ذهن همه باشه😏
۲۵ مرداد ۹۹

بله...😂😂😂حتتتتتما

۲۵ مرداد ۹۹
پاسخ
این خط این هم نشون 

ببینین کِی گفتم :)
فعلا یک موعد نزدیک‌تر هست و اون هم دربیه :)
۲۵ مرداد ۹۹

بله اون ک جای خودش...

شما کدوم وری ای

۲۵ مرداد ۹۹
پاسخ
داخل متن تقریبا اشاره کردم رقیبتون :)
آبی :)
۲۵ مرداد ۹۹

بهتره ادامه ندم😐شب خوش👍

۲۵ مرداد ۹۹
پاسخ
داخل یکی از پستهاتون گفته بودین پرسپولیسی هستین :)
شب شما هم خوش :)
۲۵ مرداد ۹۹

بله داخل پست بیرون پست بیرون وب حضوری مجازی هر جوووره

افتخار میکنم و بلند میگم ک پرسپولیسیم

۲۶ مرداد ۹۹
پاسخ
ایول :)

جدای از نتیجه امیدوارم بازی جذابی باشه
۲۶ مرداد ۹۹

ایشالا لذت ببرن همه فوتبالیا

۲۶ مرداد ۹۹
پاسخ
ایشالا 
۲۶ مرداد ۹۹

درکت میکنم. هیج جوره نمیشه کل کرد دیگه. ولی بارسا خیلی وقته ضعیف شده. هم از لحاظ مدیریتی هم از لحاظ قدرت خرید داور

دیگه اون داورسلونا سابق نیست 😂

 

 

۲۶ مرداد ۹۹
پاسخ
قدرت داوری که به رئال نمیرسه 😂

آقا شما مگه طرفدار چلسی نبودین؟ هر دو تیم از بایرن زخم خوردن :(

۲۶ مرداد ۹۹

چرا من اهل فوتبال نیستم؟!!

۲۷ مرداد ۹۹
پاسخ
عجیب هم نیستا !

غیر فوتبالی کم نداریم :)
۲۷ مرداد ۹۹

امشب به امید اینکه بایرن مونیخ بازی رو پر گل ببره بازی رو ببینید حتما پاریس سن ژرمن برنده میشه

۲ شهریور ۹۹
پاسخ
😂😂
هر کاری میکنم که داداشم ضایع بشه
۲ شهریور ۹۹

باز گویا شما ضایع شدید:)

۴ شهریور ۹۹
پاسخ
بله متاسفانه😔🤦🏻‍♂️

:)
۴ شهریور ۹۹

نچ نچ نچ ... استقلالی ای ؟

 

مشکل تو بازی نگاه کردن نیست ... انتخاب تیمه برادر من !

 

آخه استقلال ؟ آخه بارسلونا ؟ هعیییییی

 

حیف جوونیت نکرده

۱۶ شهریور ۹۹
پاسخ
😂😂

عجب!!


۱۶ شهریور ۹۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">