چالش : اگه یه روز

امیر + ۱۳۹۹/۷/۵، ۱۴:۵۷

سلام :)

چالش رو آقامحمد (نَقل‌بلاگِ سابق)  شروع کردن که دمشون هم گرم خیلی عالیه :)

لینک شروع چالش (کلیک کنید)

اگه بخوام توضیح بدم که چالش از چه قراره ، بهتره متن ایشون رو اینجا بذارم :

 

توضیح خاصی که نیاز نداره، فقط کافیه بگید اگه فلان وبلاگ‌نویس رو ببینید چی بهش می گید؟ تعداد مشخصی هم مد نظر نیست و هرکس هرچندتا که دوست داره بیان کنه.

 

آقای بنده خدا ، همونطور که گفتم قلمتون رو خیلی دوست دارم . واقعا خیلی خوب مینویسین .

خانم نسترن ، بهتون سلام میکنم و با مدرسه و آموزش‌های مجازی تنهاتون میذارم :) امیدوارم سال تحصیلی خوبی داشته باشین :)

آقا علیرضا آهنی ، از مصادیق جمله‌ی معروفِ «فلفل نبین چه ریزه ، بشکن ببین چه تیزه!» هستی. ایول پسر . همینطوری کدنویسی رو ادامه بده :))

خانوم ماجده ، انشاالله که امسال میترکونین :)

آقا حمیدرضا (رفیق نیمه راه)، حقیقتا اولش یک مقدار بهت حسودی میکردم . هر وبلاگی میرفتم میدیدم یکی از کامنتاش مال تو بود :)‌الان فهمیدم که چه قدر پسرِ گلی هستی . امیدوارم تو هم بترکونی :)‌ میدونم دلت برای وبلاگت تنگ میشه.

آقای   jesse blueman    ، پسر استقلالی :) هنوز هم اون روزشمار کنکورِت رو یادم نمیره . چه قدر استرس‌زا بود :/

آقا اشکان :) ، اطلاعات علمی شما رو خیلی دوست میدارم . ای کاش ما هم انقدر میتونستیم اطلاعات داشته باشیم .

خانمِ ماه بانو ، من هنوز گیرِ اون گربه سمت چپی هستم ، خیلی مردمک چشمش گنده هست!

خانم سپید ، با اینکه پرسپولیسی هستین و طرفدار تیم رقیب ، ولی خیلی دوست دارم پرسپولیس هم بیاد بالا و افتخاری کسب کنه :)

آقا آپولو (آپولو نگار) ، امیدوارم وبلاگتون رونق بگیره و بیشتر و بیشتر بنویسین :)

خانم freebird ، آغاز چالش‌های کلاسهای مجازی رو بهتون تبریک میگم :)

آقا جواد رو هم ببینم چندین شبانه روز در رابطه با فیلمهای مختلف صحبت میکنیم که کدوم یکی بهتره :) امیدوارم باز هم بنویسین :)

آقای اریحا ، صداتون رو خیلی دوست دارم و باز هم دوست دارم که از صداتون مستفیض بشیم :)

آقا محمد (نقل بلاگِ سابق) ، از اینکه اون پویش رو راه انداختین و باعث شد تا بتونم به وبلاگتون دسترسی داشته باشم واقعا ممنونم :)

آقا عرفان (دنیای کامپیوتر) ، اولش فکر کردم همون عرفان قالب سازی ، ولی بعدش متوجه شدم نه کاملا در اشتباه بودم و فکر کنم بقیه هم همین مشکل رو داشتن. 

پسر زمستان ، من یک معذرت خواهی بدهکارم چون اول فکر میکردم که سنتون کم باشه ولی الان دیدم که بزرگتر  از منم هستین و اگه خیلی صمیمی باهاتون صحبت میکردم واقعا عذرخواهم . به کارتون یعنی کدنویسی ادامه بدین و امیدوارم موفق باشین :))))

لحظه‌نویس ، اشعارتون رو خیلی دوست دارم . واقعا زیبا می‌سرایین :) حقیقتا بعضی وقتا چیزی ندارم که بگم و براتون کامنت کنم .

خانوم فاطمه (وبلاگ فاطمه الف) ، ویدئوی این پست رو دانلود کردم و هر چند وقت یکبار نگاه میکنم و کلی میخندم 🤣 و البته باهاتون ابراز همدردی میکنم.

آقای علیرضا ، امیدوارم مسیر درست‌ رو پیدا کنی . همین :)

آقای سربه‌راه (سر به هوای قدیم) ، ای کاش به من بیخیالی رو هم یاد میدادین :) و اینکه چجوری یک ضرب رانندگیِ افسر قبول بشم ://

خانم لی‌لی‌وش مسرور ، امیدوارم که شما هم به اون چیزی که میخواین برسین .

آقا امیررضا کامیار عزیز ، نمیدونم بیمارستان میرین یا نه ولی مراقب خودتون باشین.کارهای گرافیکیتون رو هم خیلی دوست دارم :)))

آقای علیزاده (وبلاگِ گل زیبا) ، امیدوارم یک روز همدیگه رو ببینیم‌ :) راستی یک گیاه داریم تنه‌اش شکسته چه کنیم ؟! 😶

خانوم آبان ، اول اینکه موفق باشین و مسیر درست رو امیدوارم پیدا کنین :) دوم اینکه استقلالی هستین و امیدوارم استقلال به همین زودیا بتونه خیلی چیزا رو ثابت کنه :))) سوم هم اینکه عکاس خیلی ماهری هستین و خیلی دوست دارم از عکساتون در وبلاگتون بذارین.

خانوم nobody ، به ما هم گربه‌داری یاد بدین . البته یک بچه گربه رو نزدیک بود اهلی کنم :)

خانوم دلاشفت ، حل کردن معادلات سخت شیمی هم خیلی شیرینه . خوش به حالتون :)

خانوم آرامم و خانوم صنما ، نمیدونم الان بیمارستان میرین یا نه ، ولی امیدوارم حالتون خوب باشه و خیلی هم مراقب باشین . 

آقا علیرضا (وبلاگ یاکریم) ، در عصرِ ترکِ نت چه میکنی :) منتظرم اربعین بیاد و شما هم بنویسی از این چند روزی که نبودی :)

فکر کنم آقای edi ، امیدوارم کنکور رو به خوبی و خوشی تموم کنین سگ در سگ 😉

آقای محمدحسین (هنرنامه) ، همین الان دیدم که وبلاگتون رو غیرفعال کردین :| چرا آخه؟! برگردین لطفا :)

آقای دژاوو ، منتظریماااا ، پستی چیزی یک اعلام حضور کنین در وبلاگتون :)‌ عکساتون و کارهای گرافیکی‌تون رو دوست دارم :) البته قالب‌هاتون هم خیلی حرفه‌ای هست.

خانوم‌ فاطمه (وبلاگِ ناهماهنگ) ، چند تا از کتابهایی که در وبلاگتون معرفی کردین رو خوندم و خیلی خوب بودن . خیلی ممنونم ازتون.

و خانوم‌های fahime ، فائزه ، ساحل ، miss writer ، آلباتروس ،  آقای فتل فتلیان، محمدرضا ، محمدمهدی واحدی ، عینک ،   و بقیه  همینجا سلام میکنم بهتون و امیدوارم که روزهای قشنگی رو در وبلاگتون ثبت کنین :)

 

همه افرادی رو که بالا نام بردم دعوت هستن به شرکت در این چالش قشنگ :)

 اگه کسی پستی در رابطه با این چالش نوشت به خود آقامحمد اطلاع بده تا ایشون پستِ چالشِ شما رو لینک کنن.

مرسی ((:

۵ مهر ۹۹
پاسخ
:))))
۵ مهر ۹۹

دو تا چالش دیگه هم مونده که باید بنویسم و هنوز ننوشتم 🤦🏻‍♂️

۵ مهر ۹۹

مرسی مرسی:)😂

فک کنم منم شرکت کنم ، چالش باحالیه^_^

۵ مهر ۹۹
پاسخ
:)

حتما شرکت کنین :)
دست آقا محمد هم درد نکنه :)
۵ مهر ۹۹

سلام :)

من هم به شما تبریک می‌گم ^_^ واقعا هم چالشی شده ولی بنظرم تغییرات خوبی دارن ایجاد می‌کنن مثلا الان در سامانه‌ی کلاس مجازی می‌شه تصویر آنلاین استاد رو هم ببینیم، خیلی جالبه :)) به جاش کلاسی که امروز داشتیم افتاده دوشنبه یا جمعه! و مثل اینکه برای بعضی از درس‌ها زمان کلاس‌ها جابجا شده‌ان بطور موقت تا اینکه ان شاء الله سامانه درست بشه :)).

۵ مهر ۹۹
پاسخ
سلام.

ممنون:)
چه قدر خوب :)
والا ما که سه تا سامانه باید بریم برای همین دروس که معلوم نیست آخرش چی میشه 😔

انشاالله که درست بشه:)
۵ مهر ۹۹

اعصاب خورد کن خودتیو و...

لعنت به این زندگی :/

۵ مهر ۹۹
پاسخ
بهت حسودیم میشد خب !
ولی بعدش اوکی شدم :)

:)))
۵ مهر ۹۹

سلام:)

قشنگ نوشتین:)

۵ مهر ۹۹
پاسخ
سلام :)

ممنونم :)
۵ مهر ۹۹

سلام

چقدر قشنگ بود ، ممنون از دعوتتون

وای من خودمم هر از گاهی تو گالریم میبینم 😂😂😂 و میخندم

لطف دارین:)

۵ مهر ۹۹
پاسخ
سلام.

ممنون :)
به همه‌ی اعضای خانوادم نشون دادمش واقعا عالی بود :))
۵ مهر ۹۹

ممنووون کهD:

ایشالله^_^

 

+من فک نکنم شرکت کنم..ولی ممنون(((:

۵ مهر ۹۹
پاسخ
:)

+هر جور راحتین :)
۶ مهر ۹۹

منم سلام عرض میکنم :)

 

۵ مهر ۹۹
پاسخ
مجددا سلام :)
:)
۶ مهر ۹۹

سلام، قشنگ نوشتین :)

+ این موضوع رو که مجازی گفته بودین، از نزدیک پس چی؟! (:

۵ مهر ۹۹
پاسخ
سلام.
ممنون :)

+می‌پرسیدم
این همه اطلاعات رو از کجا میارین ما هم بریم پیدا کنیم :)
آخه اطلاعاتت در زمینه فناوری خیلی بالاست :)
۶ مهر ۹۹

خیلی ممنون حتما شرکت میکنم💜

نه چون شرایط حاده قرار بر این شده استیجر ها بیمارستان حضور پیدا نکن

ولی باز با اینهمه نا خوش احوالم

بازم ممنون که به فکرم بودید 💜💜

۵ مهر ۹۹
پاسخ
:)

خدارو شکر :)

انشاالله که خوب بشین :)

۶ مهر ۹۹

خوشحالم که اون پویش باعث شد منم با تو آشنا بشم :)

تشکر از مشارکتت :)

۵ مهر ۹۹
پاسخ
:)
ممنون از شما بابت راه اندازی این چالش:)
۶ مهر ۹۹

سلام 

موفق باشید 

۵ مهر ۹۹
پاسخ
سلام:)
ممنون
۶ مهر ۹۹

چشم؛ لطف دارید :)

۵ مهر ۹۹
پاسخ
:)
۶ مهر ۹۹

سلام سلام

 

آقا ما که مشهدیم. میتونیم همو راحت ببینیم. واقعا خوشحال میشم اتفاق بیفته. 

 

تنش؟ چی هست؟ 

 

۶ مهر ۹۹
پاسخ
سلام :)

بله البته .  برای همین گفتم همدیگر رو ببینیم :)

اشتباه گفتم 🤦🏻‍♂️
منظورم همون ساقه بود
البته اسم دقیقش رو نمیدونم چیه. یک چیزی بین تنه و ساقه هست. چون ضخامتش خیلی زیاده
۷ مهر ۹۹

امیدوارم به زودی برسم ب اینکه بگم خوشبحالم..

حاشیات به اصلیات زندگیم پیشی نگیره..

ممنون ک یادم بودین

 

۶ مهر ۹۹
پاسخ
:)))
انشاالله همه چی درست میشه.
۷ مهر ۹۹

چه چالش خوبی ممنون از دعوتت فرصت شد حتما شرکت میکنم

اینکه فکر کردی کوچیکترم خب البته بایدم اینجوری میشد دگ هنوز هویت پسر زمستان گمنامه D:

اتفاقا هم من خودم توی وبلاگ این مدل حرف زدن رو بیشتر میپسندم سبک رسمی بمونه برا اداره همیشه بدرخشی پسر چالش بیان ;)

 

۷ مهر ۹۹
پاسخ
منتظرم :)

آهان :)

باشه چشم .
ممنون .
۷ مهر ۹۹

لطف داری، اینجوری هم نیست :)

۷ مهر ۹۹
پاسخ
آنچه که به عیان است
چه لازم به بیان 😉
۷ مهر ۹۹

چه قشنگ :)

۷ مهر ۹۹
پاسخ
:)
۷ مهر ۹۹

ممنونم عزیزم... لطف دارید شما

۹ مهر ۹۹
پاسخ
:)
۹ مهر ۹۹

سلام 

خواهش می‌کنم. محتوای علمی ذهن ، به اقتضای سن نیز هست. من ۱۵ ، ۱۶ سال از شما بزرگترم. ممنون که منرا نیز یاد کردید. 

دوست آنست که مرا یاد کند به هل پوکی! 

خیلی‌ها حتی یاد نمی کنند و به باد می رود هرآنچه که به تظاهر ، از اخلاقیات دینی و معنوی می گویند. 

من هستم و انشاءالله به سایتی که می زنم ، بصورت خصوصی لینک برایت می فرستم و هرچه سوال یا چاق سلامتی داشتی در خدمتم. 

 

موفق باشی. 

دوستدارت اشکان. 

۱۱ مهر ۹۹
پاسخ
سلام.

خب ، حرفی ندارم!
منتظرم پس :)

ممنونم
۱۲ مهر ۹۹

ممنون کلی :))

متاسفانه نتونست ثابت بکنه ، متاسفانه !

و اینکه ممنون لطف دارید اما واقعا عکاس ماهری هم نیستم 

در واقع یه نیمچه عکاسی بیش نیستم 

حتما ، خودمم خیلی دوست دارم عکس هامو بیشتر توی وبلاگم به اشتراک بزارم :) 

شما هم یه مدت عکس میگرفتین ، امیدوارم عکس های شما رو هم در اینده ببینیم :) 

۱۱ مهر ۹۹
پاسخ
:)

آره متاسفانه. بازی با پاختاکور رو میتونست ببره ولی نشد :( 


شکسته‌نفسی میفرمایید :)
منتظرم

بله . سوژه پیدا نمیشه پیدا بشه حتما عکس میگیرم میذارم اینجا :)
۱۲ مهر ۹۹

لطف دارید(:

۱۳ مهر ۹۹
پاسخ
:)
۱۳ مهر ۹۹

سلام

😂😂🤦‍♂️دمت گرم، برای یه لحظه فکر کردم اون نویسنده آشنا منم، روی لینک اومدم دیدم ادرسش فرق داره

اسمشم گذاشته بنده خدا، چرا گذاشتی نویسنده آشنا؟:)

۲۷ مهر ۹۹
پاسخ
سلام :)

عه!🤦🏻‍♂️😱
ببخشید😅
راستش رو بخواین اسمشون رو یادم نمیومد بعد یکی از وبلاگ‌ها در پست چالششون همین اسم شما رو نوشته بودن و یک سری توضیحات مشترک و از اونجا نویسنده‌ی آشنا نوشتم که البته هیچ شباهتی هم به بنده خدا نداره 😐🤣

از اون اشتباها بود!
۲۸ مهر ۹۹

عه اخ جون منم دعوت شدم ^_^ 

خیلی ممنونم حتما شرکت میکنم.

۷ آبان ۹۹
پاسخ
بععععععععععله :)
منتظریم :)
۷ آبان ۹۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">