ربات :)

امیر + ۱۳۹۸/۵/۱۴، ۱۴:۵۵

یادمه کلاس پنجم که بودم مدرسمون یک کلاسی میخواست برگزار کنه که اسمش کلاس رباتیک بود . نمیدونم چرا ولی اون موقع عاشق این بودم که یک چیزی درست کنم و کلی کیف کنم :) 

همه چی خوب بود و من هم با کلی ذوق و شوق برای خانوادم این موضوع رو بیان میکردم و از علاقه ام برای شرکت در این کلاس براشون میگفتم . مدرسه هم خیلی از خونمون دور نبود و میتونستم از اونجا پیاده بیام خونه . 

میخواستیم بریم بیرون . اون روز ، اولین روز شروع کلاسها بود. اولش پرسیدم : میریم اون کلاس ؟

مامانم ( با بی حوصلگی ) : آره .

هممون سوار ماشین شدیم. یادم نمیاد به قصد چی هممون اومده بودیم بیرون . خونه کسی میخواستیم بریم ، دور بزنیم .... 

خدود نیم ساعت از شروع کلاس گذشته بود و من هم بی قرار که چرا نمیرسیم و نمیریم . چند دقیقه بعد از کنار مدرسمون رد شدیم ، میخواستم پیاده بشم ولی ماشین واینستاد . در واقع خانواده اصلا نمیخواستن که من در اون کلاس شرکت کنم.

بعد اینکه رسیدیم خونه فهمیدم که اون « آره » دروغ بود و خیلی ناراحت شده بودم . نمیدونم . اگه اون مسیر رو ادامه میدادم ، دیگه کارم به رشته تجربی و .. نمیکشید  و یک راست میرفتم ریاضی با علاقه به این رشته . 

دروغ که شاید هم از نوع مصلحتی باشه ، میتونست سرنوشت من رو خیلی عوض کنه . اگه اون حرفه رو ادامه میدادم قطعا با برق آشنایی زیادی پیدا میکردم و مدار  و ...

و من الان 18 سالمه هیچی از برق و مدار نمیدونم (چه تئوری و چه عملی ). در کنکور هم قسمت مدار که سه تا سوال بود رو نزدم . چون اصلا اون درس رو نخونده بودم و جزء اهدافم نبود . بهتر بگم من هیچ وقت از برق هیچی متوجه نشده بودم . 

حالا که نگاه میکنم ، دروغ زیاد شنیدم . خیلی زیاد . نه فقط از خانواده . از خیلیا . 

دقیقا نفهمیدم در چه زمینه ای استعداد و علاقه دارم . داخل هر حیطه ای شدم تا وسطش رفتم و ولش کردم . نه در خط تونستم برای خودم آدمی بشم و نه در درس و نه در زبان انگلیسی و نه در فوتبال ، والیبال ، رباتیک و تئاتر و ... در هیچ کدوم اول نبودم . در واقع تو چشم نبودم . اعتماد به نفسم پایین رفت . خیلی پایین رفت . سر همین دروغها و توجیهات که درس مهمه و هیچ چیز دیگه مهم نیست . 

 

ایده یک فیلمی رو تقریبا شبیه همین در نظر دارم و قبل کنکور با خودم سکانس های فیلم رو در نظر میگرفتم و تصور میکردم ( در زمانهای استراحتم ) آخ اون موقع دوست داشتم بیام سینما چون خیلی علاقه داشتم و دارم اما وقتی زندیگ بازیگرا رو میبینم و میخونم که هر کدوم ده بیست تا طلاق داشتن کلا از این کار پشیمون شدم .

 

احساس میکنم به هیچی در زندیگم نرسیدم .میترسم این دو تا هدف آخر هم نشه :(

برام دعا کنین :)

خیلی استرس دارم

 

+ من الان خیلی از این آپشن های بیان سر در نمیارم باز بروز میکنین ؟؟frown چرا آخه؟ angry

 

 

++ آقا قراره پاستا درست کنم . هیچی ازش بلد نیستم و تا حالا هم غیر از املت سوخته ( اندکی اقراق ) و خاگینه و نیمرو و تخم مرع آبپز و سیب زمینی سرخ کرده هم درست نکردم:دی

میخوام ببینم همون ماکارونی هست و سس دیگه ای میخواد ؟

سس آلفردو کسی بلده روش تهیه اش رو ؟

:) برات دعا می کنم، نگران نباش ^_- . ولی خب نمی دونم به دردت می خوره شیوَم یا نه!؟ منم همسن تو هستم و هم رشته ایم! (: منم عاشق انجام دادن خیلی خیلی کارها بودم و خیلی پیش اومده بود که به خاطر محدودیت هایی که بهش دچار بودم و هستم دست به کارهای احمقانه زیادی زدم ولی از یه جایی اعصابم خورد شدو گفتم: به درک بزار بزرگ شم، فعلا زندگی مسالمت آمیزو بچسب (: و چسبیدم!😂. الان که 18 سالم شده رویاهامم بزرگ تر شدن و محدودیت هامم به عنوان یه دختر بیشتر ولی امیدم به زمانیِ که بزرگ تر بشم و روی پای خودم بیستم و به آرزوهام برسم [البته بین خودمون باشه یواشکی به بعضیاشون رسیدم!😂] نترس پسر! بابا تو مردی دستت باز تره می ره جلو کلاً گذشتت فراموش می شه!😂 [فقط عاقل باش!] (: .

۱۴ مرداد ۹۸
پاسخ
بسیار متشکرم :)
بله . در کامنت قبلیتون متوجه این موضوع ( رشته و کنکور ) شدم . 
من چشبیدم به درس و از آخرشم نه در هنر و استعدادهام تونستم کاره ای بشم و نه در درس . ( البته هنوز نتیجه ها نیومده . )
باید فکر کنم . یعنی بیشتر فکر کنم. بزرگتر بشم ممکنه بهتر بشه و یا بدتر و ....
ممنون :)
و ان شاالله که نتیجتون عالی تر از اون چیزی که بخواین بشه . یعنی عالی عالی :)
۱۴ مرداد ۹۸

امروز دیدم ادیتور عوض شده ولی اهمیت ندادم

 

انگار بیان روش نشده این اپدیت رو اعلام کنه

 

من بهم گفتن تحربی خوبه اما اخرش هرچی خودت بخواهی!

ولی من خودم خریت کردم نرفتم فنی

۱۸ که چیزی نیست گل پسر ، منو چی میگی که شدم ۲۲؟

۱۴ مرداد ۹۸
پاسخ
البته قبلا گفته بودن میخواستن شکلک ( آیکون ها ) بذارن .

من عاشق دو تا چیزم : 1 کمک کردن به خوب کردن حال یک بیمار و غیر بیمارم . حالا هر چی میخواد باشه ، پزشکی و غیر پزشکی. 2- کار گروهی
خودم هم خیلی دوست داشتم برم فنی و از اونجا انیمیشن رو یاد بگیرم اما خانواده مخالفت کردن و گفتن جایگاه اجتماعی ات میاد پایین .
شما کلی انرژی دارین . از پستها و کامنتهاتون کاملا مشخصه :) اما من کلا خالی شدم . میخواستم پستهای طنز بذارم مثل قبل کنکور ولی واقعا اون حس طنز سراغم نمیاد . بعد هم در پستتون گفتین که به یکی از اهدافتون رسیدین :))
من فعلا به هیچی نرسیدم . 
سپاس گرازم :)
۱۴ مرداد ۹۸

چقد منم رباتیک دوس داشتم :)

۲۴ مرداد ۹۸
پاسخ
هعی :)
ولی خب ، دنیا با خواسته هامون جور درنمیاد.
۲۵ مرداد ۹۸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">