این من هستم

امیر + ۱۳۹۹/۷/۲۸، ۲۱:۵۹

سلام :)

 

اول اینکه تشکر کنم از ایشون و البته ایشون که من رو دعوت کردن . البته از بقیه‌ی کسانی که حالا با قوانین سخت‌گیرانه‌ی چالش نتونستن بنده و یا فردِ دیگه‌ای رو دعوت کنن هم ممنونم مثل ایشون:)

 

خب ، اول یک چیزی بگم اینکه «این» رو به درخت میگن :/) 

والا ! (اشاره به عنوان چالش دارم)

 

میگن چهار تا از جملات و مواردی که مربوط به خودم هست رو بگم:

 

۱-خیلی خیلی خوش‌خنده هستم. یعنی طرف میاد من رو کتک میزنه خندم میگیره .دست خودم هم نیست 😅

 

۲-نمیدونم داخل مجازی چطوری هستم ولی تو زندگی عادی هر چه قدر سعی کردم آدم فان و خنده‌داری باشم ،نتونستم یعنی خیلی‌ بی‌مزه هستم و انگار فقط دو کیلو نمک قورت دادم :)

 

۳-خیییییییییییییییییلی کم حرفم. تقریبا داخلِ هیچ جمعی نتونستم متکلم وحده باشم و همیشه ساکت‌ترین عضو یک اکیپ بودم و البته هستم.یعنی شما اگه بیای و کنارم بشینی و بخوای حرف بزنی حوصله‌ات سر میره چون من فقط با علامت سرم تأیید میکنم و دیگه هیچی نمیگم.این رو هم بگم که با این پست خیلی خیلی ارتباط داره.

 

۴-یک زمانی فکر میکردم بدبخت‌ترین آدم دنیا هستم ولی با خوندن وبلاگ‌های روزانه‌نویسی فهمیدم که همه‌ حتی همونهایی که خیلی طنز مینویسن ،روزهای روشن دارن اما روزهای خیلی تاریک هم دارن و این خیلی برای من تأثیر داشت که انقدر از زندگیم بد نگم .

 

 

طبق قانون چالش 

انگار کلا ۴ نفر رو بیشتر نمیشه دعوت کرد. انتخابش واقعا سخته.

آپولو نگار - آقای سر به راه - خانوم کیکی - و خانوم کیمیا

واقعا انتخاب سخت بود ولی گفتم این افراد (احتمالا) دعوت نشدن.اگر دوست نداشتید شرکت کنید حتما بگین تا عوض کنم.

 

این هم از قوانین اساسی چالش که نمیدونم چندتاش رو انجام دادم چون اصلا حال و حوصله‌ی خوندن اون همه بند رو ندارم :)

به هر حال میگن یکسری قوانین رو باید رعایت کنین تا جواز شرکت در قرعه‌کشی‌شون رو داشته باشین(بععععععله در این حد لاکچری  :) )

قسمتی که قوانین وضع شده و میتونید بخونید(لینک)

در همون لینک قبلی میتونید وبلاگ خودتون رو معرفی بفرمایید.

 

مرسی مرسی.

 

امان از مورد سوم ..🤦‍♀️🤦‍♀️

کسایی ک پیش من میشینن دائما همین جمله رو میشنون: 

چخبر؟!:|

هیچ چیز دیگه ای واقعا از دهنم درنمیاد:/

۲۸ مهر ۹۹
پاسخ
:)

و نکته‌ی بعدی ماجرا اعتراض طرف مقابل به من بابت این رفتارم هست :)
۲۸ مهر ۹۹

شخصیت خوبی داری:)

علیرضا آهنی قبلا دعوت شده. اون لینک آخری هم برای مشاهده شرکت کننده هاست. برای معرفی زیر همون پست خود جناب هاتف کامنت بزارید

۲۸ مهر ۹۹
پاسخ
متشکرم :)
آهان که اینطور.اکثرا دعوت شدن
ممنون از اطلاع رسانی‌تون🌹
۲۸ مهر ۹۹

فقط مورد یک :)))))) منم واقعا خنده‌م دست خودم نیست. مثلا همیشه وسط جر و بحثا (هرقدرم جدی باشه) به شدت خنده‌م میگیره :)) برای همین طرف مقابل یا فکر میکنه دارم سرکارش میذارم و اعصابش بدتر خورد میشه، یا فکر میکنه جدی نیستم و اونم میزنه تو فاز شوخی و خنده و من اعصابم خورد میشه!

۲۸ مهر ۹۹
پاسخ
دقیقا😂😂😂👌🏻
۲۹ مهر ۹۹

آقای بلومن دعوت شدن . پیشنهاد میکنم ازشون بپرسید کی رو دوست دارن بجاشون شرکت کنن.

۲۸ مهر ۹۹
پاسخ
آخه تقریبا همه هم دعوت شدن :)
۲۹ مهر ۹۹

درمورد سه مشترکیم.

۲۸ مهر ۹۹
پاسخ
عجب !
پس بزن قدش :) 🤚🏻

+از طرف من دعوتی به نوشتن :)
الان اسمت رو ثبت میکنم
۲۹ مهر ۹۹

سلام :)) 

آخی :))) چقدر جالبید پس ^_^

من برعکس شما بسی پرحرفم و از اونام که اگر تو یه جمعی راحت باشم و اوکی باشم باهاشون میرم بالا منبر و کلی حرف میزنم (البته نصیحت نه ها بیشتر میگم و میخندم) 😂😂😂

 

+شرمنده دیگه نشد بطور خوب و عالی دعوتتون بکنم

چالش نیس که ماشاءالله ، انگار قانون اساسی کشوره😂😂😂

۲۹ مهر ۹۹
پاسخ
سلام :)
نه آقا این شکلیم نیستم دیگه 😅
لطف دارین.

خب همینطوری خوبه دیگه :)

+نه این چه حرفیه :)
🤦🏻‍♂️😂
فعلا که چند بار لیست دعوت شدگان رو عوض کنم .
۲۹ مهر ۹۹

 ا منم تا اسم چالش رو شنیدم

یاد درخت افتادم :)

من همیشه فکر می کردم ادم های خوش خنده ، پر حرفن

مثل خودم !

۲۹ مهر ۹۹
پاسخ
:))

فعلا تا اینجا که یک مورد استثناء پیدا کردین :)
۲۹ مهر ۹۹

موفق باشید🌸

شخصیت جالبی دارین

۲۹ مهر ۹۹
پاسخ
متشکرم از شما 

خیلی ممنون🙏🏻🌹
۲۹ مهر ۹۹

سلام :)

خیلی ممنونم از دعوت، احتمالا تو این وبلاگم بنویسم، چون یک نفر دیگر هم دعوتم کردن، اشکالی نداره؟ :)

بنظرم اگر یک شخصی خودش هم حرفی نداشته باشه برای گفتن و نخواد بزنه، کم حرفی احتمالا خودش رو اذیت نمی‌کنه خیلی. اما گاهی میخواد یک حرفی رو بزنه اما خجالت میکشه یا روش نیمشه، اینطوری ممکنه برای خودش هم ناراحت کننده باشه. برای شما کدوم حالته؟ :) البته میتونه در شرایط مختلف، هر دو حالت بوجود بیان :).

۲۹ مهر ۹۹
پاسخ
سلام.
اینطور که مشخصه همه دعوت شدن :)))
هر طور که خودتون راحتترین 

خب، فکر کنم جمله‌ آخر درست باشه. یعنی هر دو حالت به وجود بیان . 
و البته متاسفانه :)
۲۹ مهر ۹۹

درعین آزار دهنده بودن خیلی خوبه  کم حرف بودن :)

۲۹ مهر ۹۹
پاسخ
ما کم حرفا بچه‌های خوبی هستیم :)
۲۹ مهر ۹۹

چقد مث همیم😐

۲۹ مهر ۹۹
پاسخ
پس بزن قدش بِرار 🤚🏻


بِرار = بردار
۲۹ مهر ۹۹

انصافا خسته شدم 😐😂

 

ببخشید که خیلی‌ها رو میخواستم علی‌رغم دعوت شدن یا نشدن از طرف بقیه دعوت نکردم .

۲۹ مهر ۹۹

بزن کاکا

کاکا=برادر

البته کاکا شیرازیه فک کنم😐😂

۲۹ مهر ۹۹
پاسخ
:)

فکر کنم مال خوزستان باشه‌هااااااا🤔
۲۹ مهر ۹۹

عه :/

کاکو مگه شیرازی نیست؟ ://

۲۹ مهر ۹۹
پاسخ
نمیدونم 😂😂
۲۹ مهر ۹۹

😂😐🤦‍♂️

۲۹ مهر ۹۹
پاسخ
😂
:))



+طبق کامنت جناب عینک

کاکو مال شیراز
کاکا مال خوزستان
هست 
۲۹ مهر ۹۹

عکس پروفایلم نشون میده قیافمو خودش شرکت در چالش محسوب میشه:)

۲۹ مهر ۹۹
پاسخ
اینم یک مدله :)
۳۰ مهر ۹۹

سلام :)

به این ۴ ویژگی دقتتون رو هم اضافه کنید! یکی از با دقت ترین بلاگرایی هستین که تا حالا دیدم!

 

اینقدری که شما اینایی که دعوت می کنین به چالش رو عوض کردین "آلوارو موراتا" تیم عوض نکرده😅

 

@علیرضا

کاکا مال خوزستانیاس...

کاکو مال شیرازی هاس...

 

۳۰ مهر ۹۹
پاسخ
سلام :)

ممنون لطف دارین شما شاعرِ بیان :)

😂😂😂👌
دقیقا.

چه جالب نمیدونستم :)
آها علیرضا بیا نگاه کن :)
۳۰ مهر ۹۹

سلام.

مرسی که شرکت کردی امیر جان

اسمت رو گذاشتم تو لیست .. چند تا قانون توی اون لیست خیلی مهمه که شما همه شو رعایت کردی با اینکه نخوندی :))))

۳۰ مهر ۹۹
پاسخ
سلام :))

خواهش میکنم :)

جدی؟😅
عجب!!

ممنون از چالش خوبتون
:)
۳۰ مهر ۹۹

من نیز بسیاااار بسیااااار بسیاااار خوش خنده میباشم @-@

و این خیلی موقعها کار دستم داده :/

نصف دفتر رفتنای مدرسه و بیرون شدن از کلاس و کم شدن نمره ی انضباط بخاطر همین خنده های الکیم بوده !!!

ولی خب خودم دوست دارمش =)

البته بجز مواقعی که داری راستشو میگی ولی از بس وسط حرفات میخندی همه فکر میکنن الکی میگی ... ×-×

۵ آبان ۹۹
پاسخ
:)

دقیقا😂😂👌



و البته این مورد آخر😑
۵ آبان ۹۹

من وقتی وارد یک جمع میشم، غیر قابل پیش بینی میشم :)//

۶ آبان ۹۹
پاسخ
اوه اوه 😂
۷ آبان ۹۹

چه جالب و صادقانه 

 

کم حرق ؟ بهت نمیومد .  انشالله اوضاع کرونا بهتر بشه ، میام اینقدر باهات حرف میزنم ، به حرف بیای 😂😂

 

موفق باشی

۱۲ آبان ۹۹
پاسخ
:)

تو مجازی انگار خیلی پرحرفم 😅 
باشه حتما :)

ممنونم . 
و همچنین شما :)
۱۲ آبان ۹۹

با مورد ۴ تون عجیب موافقمم👌🏻👌🏻😊و بنظرم این یه تعییره مثبت و خوب بوده 

۸ دی ۹۹
پاسخ
:)
خیلی ممنون
۸ دی ۹۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">