معرفی سینمایی - موقت

امیر + ۱۳۹۹/۱۰/۶، ۲۳:۰۵

سلام سلام 

 

 

همونطور که می‌دونین، سال ۲۰۲۰ در حال تموم شدن هست و وارد سال ۲۰۲۱ می‌شیم. از طرفی دیگه کرونا تقریبا از همین اوایل سال ۲۰۲۰ اومد و جهان رو با هشدار جدی روبه‌رو کرد و در نهایت نتیجه‌ این شد که یک نیمچه قرنطینه‌ای رو تجربه بکنیم (می‌کنیم). هر سال هم چندین تا فیلم و انیمه و انیمیشن و البته سریال جذاب به دنیا معرفی می‌شه و یا اینکه قسمت‌های یک سریال و یا فصل‌های یک سریال و یا سینمایی رو در طی سال‌ها تجربه می‌کنیم.

 

با توجه به اینکه همه‌گیری کرونا باعث لغو برخی فیلم برداری‌ها شده و اغلب پروژه‌های ساخت سینمایی‌ها(اعم از فیلم‌ها - انیمیشن‌ها - انیمه‌ها و سریال‌ها) تعطیل شدن ، چند فیلم در سال جاری (یعنی ۲۰۲۰) اکران شد و البته با استقبال خوبی هم همراه بود.

و خب می‌خوام ۲ + ۱ + ۱ فیلم سینمایی رو که ۳ تاشون مخصوص سال ۲۰۲۰ هستن رو معرفی کنم که دیدنشون قطعا می‌تونه ارزشمند باشه و البته یک فیلم هم از چند سال گذشته که معرفی‌اش می‌تونه مفید باشه رو خدمتتون در طی روز‌های آتی معرفی کنم.

 

چرا اعداد جدا هستن؟

عدد ۲

دو تا فیلم از شرق آسیا

 

عدد ۱

یک فیلم از اروپا

 

عدد ۱ 

یک فیلم از آمریکا که البته مربوط به چند سال قبل هست.

 

و دلیل دیگه هم داره و اون هم اینه که اگه وقت معرفی داشته باشم این عمل میسر خواهد بود.

در رابطه با انیمیشن هم فکر نکنم حرفی برای گفتن وجود داشته باشه ولی انیمیشن کوتاه هم یک عدد معرفی می‌کنم که حدود ۳ دقیقه هست.

سریال و انیمه هم که ندیدم.

سعی می‌کنم سینمایی‌هایی رو معرفی کنم که کمتر دیده شدن و یا معروف بوده باشن.

 

+به نظرم هر کسی این کار رو انجام بده خیلی خوبه. که بیاد هر چند وقت یک بار سینمایی‌هایی که دیده رو به همه معرفی کنه. الان هم هر کسی که دوست داره زیر پست‌ها فیلم‌هایی که دیده رو معرفی و کامنت کنه و یا اینکه خودش یک پست مفصل و یا کوتاه از فیلم‌هایی که در این سال میلادی و یا حتی گذشته دیده، تعریف کنه.

منم میگم معرفی سینمایی کار جالبیه :) وقتی طرف با زبون خودش فیلمو معرفی میکنه بهتره

۷ دی ۹۹
پاسخ
بله :)
صد در صد.

اگه شما هم مایل بودین،‌ پست در این رابطه بذارین.
۸ دی ۹۹

من توی سال 2020 پایتخت رو دیدم خیلی سریال خوبیه هرکی خواست بره دان کنه😐😂

۷ دی ۹۹
پاسخ
خیلی ممنون از اطلاعاتی که دادی😅😅

ولی باورت میشه من فقط فصل آخرش رو به صورت جدی دنبال می‌کردم؟
بعد نکته جالب تر اینکه می‌دونستی من تا همین فصل آخر فکر می‌کردم این دو تا شخصیت اصلی داستان (ارسطو و نقی) با همدیگه داداشن.
بعد فهمیدم که پسرخاله‌ی همدیگه‌ان🤦‍♂️😂😂
۸ دی ۹۹

سلام امیر جان

کارت خیلی خوبه. حتما بنویس تا بخونیم و ببینیم.

 

+ راستی من هنوز شرمنده‌ام که چالش ده سؤال وبلاگی رو ننوشتم! :/

۷ دی ۹۹
پاسخ
سلام 
چشم حتما.
به زودی پست منتشر می‌شه.
احتمالا فردا اولین فیلم معرفی می‌شه :)


+نه بابا این چه حرفیه. اجباری که نیست
هر وقت نوشتی اسمت رو می‌ذارم داخل لیست :)
۸ دی ۹۹

قبلا یکی دو مورد نوشتم

از قسمت موضوعات وبلاگم فیلم رو ببینید

۸ دی ۹۹
پاسخ
آهان بله درست می‌فرمایید🙂
۹ دی ۹۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">