شما از کدام دسته هستید؟

امیر + ۱۳۹۹/۱۱/۱، ۱۵:۰۳

همیشه برام سوال بوده که چرا یک عده جواب کامنت یک عده‌ای دیگه رو نمی‌دن راستش رو بخواین برای خودم هم همچین اتفاقی رخ داده و خیلی خیلی رو مخم رفته.

 

می‌خواستم بدونم شما هم اینطوری هستین یا نه.

و اینکه واقعا تو کدوم دسته هستین.

۱-به همه‌ی کامنت‌ها جواب می‌دین. حتی شده یک عدد « :) » می‌ذارین اگه حرفی ندارین.

۲-برخی کامنت‌ها رو جواب نمی‌دین و اینکه چرا

 

 

و همچنین به این سوال جواب بدین 

چرا یک عده به برخی کامنت‌ها جواب نمی‌دن؟

آیا جواب ندادن به کامنت‌ها به نوعی «بی‌احترامی» حساب نمی‌شه؟ در صورت بله/خیر بودن جواب، چرا؟

 

خودم هم اولین نفر هستم که همینجا جواب می‌دم. کامنت‌ها هم بازه :)

خب می‌تونم بگم:

۱-شاید وقتش رو نداره!

۲-از کسی که کامنت داده بدش میاد

۱ بهمن ۹۹

من همیشه جواب میدم :)

۱ بهمن ۹۹
پاسخ
ممنون از مشارکتتون :)
۱ بهمن ۹۹

من همیشه جواب میدم حتی در حد اموجی یا تشکر یا...، به جز وقتی که در حد چند کامنت صحبت کرده باشیم و دیگه به تعارفات کشیده باشه. مثلا نمی‌شه هی اون بگه ممنون من بگم خواهش می‌کنم ممنون از شما و اون دوباره یه همچین چیزی بگه و بیفتیم توی یه چرخه :))

۱ بهمن ۹۹
پاسخ
اوهوم که اینطور.

خب اعتراف می‌کنم خودم توی این تعارف‌ها گیر می‌کنم جواب طرف رو ندم ولش نمی‌کنم 😅
۱ بهمن ۹۹

سلام آقا معلّم :)

من هرطور شده سعی می کنم جواب نظرات رو بدم . سعی می کنم جوابم خوب و به اندازه باشه و بنظرم اگه جواب نظری رو ندم به فرد برمیخوره. با این حال خیلی اتفاق افتاده که به نظرات فوری جواب ندم! آخرین مطلبم پانزده دی نوشته شده ولی تا همین الان دارم به نظرات باقیمانده ش جواب میدم!

 

۱ بهمن ۹۹
پاسخ
سلام :)

خوب کاری می‌کنی به نظرم.

خب بحث زمان و کنکور هم هست دیگه :)
بیست و چهار ساعته که نمی‌تونی بشینی پای درس :)
۱ بهمن ۹۹

من خودم همیشه جواب میدم و از اونی که کامنتم رو به هردلیلی میخونه و دیر جواب میده و یا کلا جواب نمیده متنفرم و اگه این رفتارشو تکرار کنه آن فالوش میکنم

به قول خودت خیلی رو مخمه

۱ بهمن ۹۹
پاسخ
خب راستش رو بگم 
بعضی وقتا دیر جواب می‌دم!

ولی اینکه جواب ندم واقعا خوب نمی‌دونم
۱ بهمن ۹۹

صددرصد بی احترامیه، طرف وقت گذاشته نظرش رو گفته تو هم باید ارزش قائل باشی و فورا جوابشو بدی

فقط یه استثناء میمونه که از کسی که کامنت داده بدش میاد. من خودم اینجور مواقع یا به خود طرف میگم که کامنت نزاره یا مشکلم رو یجوری باهاش حل میکنم یا سعی میکنم کامنتاشو به کتف بگیرم و یا اینکه طوری جواب میدم که بعد دو سه تا کامنت خودش جم کنه بره

والا اعصاب نمیزارن واسه آدم

۱ بهمن ۹۹
پاسخ
تکبیییییییر :)
احسنت دمت گرم
واقعا رفتار درست هم همینه
۱ بهمن ۹۹

اگه واقعا زاویه ای با طرف نداری و البته کامنت طرف هم مشکلی نداره، باید فورا جوابش رو بدی، حتی اگه یه ممنون بهت گفته باشه

 

آخیش خالی شدم یکم

دمت گرم

:/

۱ بهمن ۹۹
پاسخ
اوهوم که اینطور


واقعا؟
ای کاش پس زودتر می‌گفتم مطلب رو :)
۱ بهمن ۹۹

دسته اول که اصلا متن مرامنامه وبلاگ منه!

 

دلیلی برای جواب ندادن نیست!

اگه وقت نداره سر یه فرصت مناسب بیاد جواب بده خیلی ها هستن که دنبالشون می کنم و مثل من هر روز پای وب نیستن و الان نظر بزاری 2هفته دیگه جواب میدن و البته ایرادی هم نیست!

اگه از کسی بدش میاد هم باید جواب بده؛ حالا به بقیه دو خط جواب بده واسه یه :/ بزاره ولی جواب ندادن یه بی احرتمیه جداست به نظرم مثل اینه بهت سلام کنند عین گاو سرت بندازی پایین بری:)

 

 

۱ بهمن ۹۹
پاسخ
بله بله. دقیقا از همونجا کپی کردم 🙃
امیدوارم راضی باشین :)



که اینطور 
😅
خیلی ممنون 
۱ بهمن ۹۹

من اگه به کسی توهین نکرده باشه سعی میکنم جواب بدم اما اگه خیلی چرت هم باشه حداقل تایید اش میکنم.

۱ بهمن ۹۹
پاسخ
اوهوم که اینطور.

خیلی ممنون :)
۱ بهمن ۹۹

۱

۱ بهمن ۹۹
پاسخ
به نظر منم درسته
خیلی ممنون از مشارکتتون :)
۱ بهمن ۹۹

خودم همیشه سعی می‌کنم جواب بدم. فقط اون موقع که بلاگفا بودم، هرازگاهی که از این کامنتای «وبلاگ خوبی دارید. با تبادل لینک موافقید» که کیلویی می‌فرستادن همه جا رو جواب نمی‌دادم البته اونم بعدش عذاب وژدان با تاکید روی ژ می‌گرفتم :/ حتی بعضی وقتا بخاطر اینکه به یه کامنت نه چندان کوتاه، جواب کوتاهی دادم هم معذب شدم ://

 

کسایی که جواب نمی‌دن،

1. تصور می‌کنن نیازی به جواب نیست؛ لااقل درمورد کامنتایی با محتوای «موافقم / عالی بود / ممنون / ... ».

2. حرف خاصی ندارن و ترجیح می‌دن کلا چیزی نگن :/

3. حجم کامنتای دریافتیشون زیاده و وقتشون کم. (چون کلا چهار - پنج تا کامنت کمتر از پنج دقیقه وقت نیاز داره :/ )

4. کامنت دریافتی خیلی پرته، تبلیغاتیه یا مثلا تیکه انداختنی، توهینی چیزیه.

5. خسته‌ن :|

6. براشون مهم نیست کسی چیزی بگه یا نه (که کامنتا رو ببندن بهتره :/ ).

7. انگشتاشون قطع شده (پس چطور پست می‌ذارن؟ ).

معلومه خیلی بدم از بی‌جواب گذاشتن کامنت می‌آد یا ادامه بدم؟ -_- طرف وقت گذاشته، مطلبو خونده، فکر کرده ببینه چی بگه، جواب ندادن واقعا بی‌احترامیه! لااقل به من که خیلی برمی‌خوره :/ چه کامنت خودم باشه چه کسی دیگه :/ 

به نظرم فقط توجیه 4 قابل قبوله :/ چون حتی برای 3 هم اصلا روزی دو تا کامنت تایید کنن، بالاخره تموم می‌شه :| 

۱ بهمن ۹۹
پاسخ
اونا که اصلا جواب ندادنشون واجبه :)
الان هم داخل اینجا اکثر تبلیغاتی‌ها قسمت هرزنامه میاد 


بله به نظر خودم هم ۴ شاید منطقی‌ترین باشه
اما ۳ هم بر حسب شرایط هم منطقی هست :)

ممنون از شما :)
۱ بهمن ۹۹

خب ببین دیر جواب دادن هم دلایلی داره، یه وقت ممکنه کار داشته باشی، یه وقت ممکنه کامنت طرف خیلی فلسفی و بلند باشه و نیاز باشه توی یه زمان دیگه که فکرت بازه جواب بدی، دوست داری کامنتا رو یه جا جواب بدی یا ...

ولی بعضیا اساسا مرض دارن و بدون هیچ دلیل منطقی دیر جواب میدن

 

آره من این توی وبم نمیتونم راحت حرفمو بزنم، البته پست کردن این حرفا هم فایده ای نداره فقط چارتا فوش بیشتر میخوری :/

۱ بهمن ۹۹
پاسخ
بله صد در صد :)

ای بابا :/
بیا هر حرفی داشتی به من بگو من اینجا پستش کنم 🙂
۱ بهمن ۹۹

سلام عزیزوم :)

کلّا بنظر من قضیۀ نظرات اوّل باید توی افراد ارسال‌کننده هم درست جا بیفته. مثلا من هر مطلبی رو که می‌بینم نخوام خودی نشون بدم و به نشانۀ منم هستم نظری بدم حتّی شده با عبارات کوتاهی مثل "جالب بود"، "ممنون"، "موافقم" و و و. حالا اگه من بعنوان ارسال کننده یه همچین نظرات کوتاه و بعضا بی معنی‌ای گذاشتم، اگه از طرف مقابل جوابی هم ندیدم نباید چندان دلخور بشم اگرچه جواب می‌داد بهتر و قشنگ تر بود. بهرحال باید به بعضی افراد هم حق داد، شاید واقعا انقدی گرفتارن و یا اصلا تو این فازا نیستن که ترجیح میدن به نظرات کوتاه جواب ندن و وقتشون رو پای نظرات کاملتر بذارن.

 

امّا یه بحث دیگه مطرحه و اونم اینه که من برای خوندنِ مطلب طرف وقت گذاشتم و برای نظرم هم وقت می ذارم که نظری کامل باشه و حتّی مکمل مطلب باشه و یا در جهت نقدش باشه. توی اینطور دیدگاه ها انتظار دارم حداقل یک جواب ببینم(هرچند کوتاه) که اگر یکی دوبار برای یک وبلاگنویس این کار رو انجام بدم و جوابی نبینم دو کار انجام میدم. اگه مطالبش رو دوست داشته باشم باز هم جزو مخاطبینش می مونم امّا دیگه هیچوقت براش نظر نمیذارم، اگرم که مطالبش انقدی برام دلچسب نیست که ما را به خیر و او هم به سلامت.

 

خودم به شخصه بالای 90درصد به نظرات جواب میدم، نظرات تبلیغاتی که به کل حذف می کنم، امّا در مواردی هم یا تایید نمی کنم و یا جواب نمی دم. آروم آروم که بگذره آدم دستش میاد که چه استراتژی‌ای به دردش میخوره :)

۱ بهمن ۹۹
پاسخ
سلام :)

بله موافقم. اینگونه نظرات کمتر بشه بهتره ولی از کجا می‌دونیم! شاید اون فرد هم چیزی نمی‌تونسته بگه که تنها نوشته «جالب بود» و ...
اما جواب دادن به یک کامنت خیلی طول بکشه نهایتا ۵ ثانیه هست :)

اوهوم که اینطور

خیلی ممنون از مشارکتتون :)
۱ بهمن ۹۹

من صدرصد جواب میدم ! اصلا امکان نداره جواب ندم ...

جواب هام هم هیچ وقت لبخند نیست ! انقدر بدم میاد وقتی برا طرف یه طومار مینویسی و برات :) میذاره ://////

جواب ندم یا دیر جواب بدم یه حس کلافگی بهم دست میده که واقعا اعصاب خورد کنه :/

همیشه هم جواب آدما رو زود میدم ...

فقط یه دفعه ، یه روز دیر کردم که واقعا هم نتونستم جواب طرف رو بدم و ... هیچی دیگه ... بهشون بر خوردو فکر کردن از قصد دیر جواب دادم ...

معمولا هم نمیشه ثابت کرد که به جان خودم از قصد نبود :|

۱ بهمن ۹۹
پاسخ
ایول به شما :)

آره قبول دارم :) هم تا حدودی سوهان روحه ولی بعضی جاها واقعا چیزی برای گفتن نیست و یک :) می‌ذارن :)

:دی
خیلی ممنون از مشارکتتون
۱ بهمن ۹۹

سلام :)

الان که فکر میکنم یکی دوتا نظر به علاوه ی نظرات هرزنامه رو جواب ندادم. راستش گاهی برام سخت میشه درجواب چی باید بگم :D نمیدونم جواب بعضی از جملات رو چطور باید بگم :)).

برای همین وقتی جواب نظرم رو نمیدن بهتره بذارمش روی حساب اینکه جوابی نداشته :). همینطور شنیدم که بعضی ها دیرتر جواب میدن تا سر حوصله باشه و فکر کنم اینطوری صاحب نظر هم بعد از خوندن یک جوابی که با حوصله داده شده، حس بهتری داره :)).

۱ بهمن ۹۹
پاسخ
سلام 

آها که اینطور. 

درسته :)

خیلی ممنون از پاسخگویی‌تون :))
۱ بهمن ۹۹

سلاااام

من همیشه جواب میدم، شاید گاهی یادم بره و دیر جواب بدم، ولی جواب میدم

مگر این که تبلیغاتی باشه
به نظرم چه توی وبلاگ چه جاهای دیگه مثلا ارائه دادن، باید وقتی خواننده ها نظر میذارن حتما بهشون فیدبک داد در غیر اینصورت بی احترامی حساب میشه یعنی نظرت برام اهمیت نداره، مگر اینکه نظرات زیاد باشه یا شبیه باشه و همه را یه جا جمع بندی کنه آدم یا وقت و حوصله نکنه اصلا بخونه، یا اینکه بی ادبانه باشه و بخواد حذفش کنه

۲ بهمن ۹۹
پاسخ
سلام :)

اوهوم درسته :)


خیلی ممنون از پاسخ گویی‌تون (انگار من زنگ زدم😅)
۲ بهمن ۹۹

راستش این قضیه که کدوم کامنتا رو جواب بدی و کدوم نه ، یکم پیچیدست.

من بشخصه دلم نمیاد بی جواب بذارم وگرنه نصف کامنتایی که گاهاً دریافت میکنم ، اصلا جواب خاصی ندارن!

صرفا هستن که باشن!:

ولی یه وقتایی یه قضایایی پیش میاد ، تو پستت رو میذاری و میخوای ملت نظرشون رو بگن.. اما نه حال و حوصله ی بحث داری ، و نه توی اون پست میشه بحث رو باز کرد..{مثل پست های سیاسی طور}

یا مثلا از طرف بدت میاد ، ولی بهردلیلی نمیتونی مستقیم بگی بهش و مجبوری اینجوری بفهمونی بهش‌‌..

یا یه وقتایی که کامنتای بی ربط و گاها توهینی دریافت میکنی

اینجور مواقع از نظرم مشکلی نداره اگه جوابی ندم و یا دریافت نکنم..

اما وقتی پست کاملا معمولیه و کامنت منم معمولی ، واقعا بهم برمیخوره اگه جواب نده و حدالامکان دیگه برای اون شخص کامنتی نمیذارم..

۲ بهمن ۹۹
پاسخ
بله درسته. مثلا یک نفر ایموجی 😂😂 می‌ذاره تقریبا هیچ جوابی جز یک :) نداره


بله :)

متشکرم :)
۲ بهمن ۹۹

من همه رو جواب میدم، ولی بعضی وقتا نمیخوام! 

مخصوصا وقتی موضوع پست یه طوریه که کامنت های مشابه میگیرم، من باید پاسخ های مشابهی بدم، ولی به شکلای مختلف بیانش کنم. یا مثلا کامنت مورد نظر از چند بخش تشکیل میشه، و من برای یه بخش جوابی ندارم، ولی برای بخش دیگه چرا. ولی مجبورم به اون بخش اوله هم یه جوابی بدم!

به نظر من باید یه طوری بشه که مجبور نباشیم به "همه" کامنتای همدیگه جواب بدیم. مثلا تو بلاگ های خارجی به همه کامنتا جواب نمیدن، و فقط اونایی که به جواب نیاز دارن. مثلا کلی "خیلی قشنگ بود"  رو مجبور نیستن با کلی "چشماتون قشنگ میبینه!" جواب بدن. 

 

(البته، خود من که اینا رو میگم خیلی کم کامنت میگیرم، و فوقش 10، 15 تا برای یه پست. پس واقعا حق ندارم به کامنتا جواب ندم. این بخشی از وظیفه مه به عنوان بلاگر و نسبت به خواننده که وقت گذاشته نظر گذاشته. ولی بعضی دوستان بیچاره که 104 تا کامنت میگیرن... اونا واقعا گناه دارن @_@)

۲۴ بهمن ۹۹
پاسخ
اول اینکه ببخشید با تأخیر جواب کامنتتون رو می‌دم.

به نظرم که مجبور نیستین به بخش اول هم جواب بدینا من معمولا یک لبخند می‌ذارم و یا اینکه هیچی و رد می‌شم.

اونها بستگی به تعداد کامنت داره. مثلا از ۱۰۰ تا کامنتی که براتون فرستاده می‌شه ۵۰ تاش فقط تعریف و تمجید هست به نظرم اگه جواب نده هم مشکلی نداره به هر حال مسئله وقتش هم هست.
ضمن اینکه بستگی به خود آدمش هم داره. مثلا کسی که دنبال جذب مخاطب هست به خاطر اینکه بتونه محبوبیت کسب کنه اوایل کارش به نظرات همه‌ی کاربرها پاسخ می‌ده حتی به اون کامنت‌هایی که مثلا یک عدد «🌹🙏» داشته‌ باشن هم پاسخ می‌ده.

احتمالا طی روز‌های آینده یک پستی برای جمع بندی داشته باشم و همینطور جمع‌بندی پست اولم . خوشحال می‌شم اگر امکانش هست بخونیدش.(البته گفتم احتمالا بستگی به شرایط داره)
۲۴ بهمن ۹۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی