دربی فردا

امیر + ۱۴۰۰/۴/۲۳، ۲۲:۴۵

اول می‌خواستم یک کانال تلگرام تشکیل بدم مخصوص دربی فردا که اونجا گزارش بدم همراه با کامنت گذاشتن اعضا. ولی از اونجایی که بلاگر فوتبالی اینجا خیلی کمه بیخیالش شدم :)

 

برای دربی فردا هم واقعا امیدوارم استقلال ببره چون بازی قبلی انگار اشتباه داوری به یک تیمی خیلی چربیده بود و البته باز یک منطق مضخرف که می‌گن تیم‌تون می‌خواست تو باقی ۸۷ دقیقه بازی گل بزنه 😐😐😐😐 آخه عزیز دل من کل دربی اگه ۵ ۶ تا موقعیت داشته باشه که امید گلش معمولی باشه همین چیزای کوچیک سرنوشت ساز هستن دیگه ...

اون شادی گل عجیب و غریب رو اگه نادیده بگیریم ( که شاید حق داشته ولی محروم هم نشد :) ) تا کری ‌خوندن‌های عجیب و غریب مثل ستاره و سیاره :| و اون پست علی شجاعی که گفته بود فرهاد بازی من رو قبول نداشت که به تیم امید دعوت نکرد و کسی هم نبود بهش بگه که یک دروازه خالی داخل محوطه جلوی ازبکستان خراب کردی و همون می‌تونست عامل صعود تیم امید حتی به المپیک بشه (لازم به ذکره که همگروهی‌های ایران یعنی کره و ازبکستان به المپیک راه پیدا کردن:))) ممکنه اینجا یک عده اشاره به اون صحنه آخر بازی با چین قایدی هم اشاره بکنن که باید بگم اگه اون پنالتی بازی چین رو قایدی نمی گرفت کلا یک دونه گل هم به زور می‌زدیم) تا اون جنگ روانی آخر بازی که یک عده با این دلیل مضخرف که تیمی که عقبه میاد و دعوا راه می‌ندازه و بازیکن خودشون رو بی‌تقصیر می‌دونن در حالیکه این کار اصلا شگرد تیمای عربی هست(!) هم کاری ندارم

فقط می‌دونم دربی فردا یکی از حیثیتی‌ترین دربی‌های این چند سال هست و خب واقعا امیدوارم اون توهینی ( و جالبه محروم نشدن!!) که به هوادار استقلال این چند روز و حتی روز دربی زده شد رو بازیکنا جواب بدن به همون زبون خودشون و حتی شدت بیشتر :) 

 

امیدوارم فردا یحیی داخل کنفرانس مطبوعاتی بیاد این رو بگه لینک

* تبریک به آن هایی که...
او که به نظر بسیار ناراحت بود، در ادامه صحبت های تندش اظهار داشت: تبریک به آن هایی که می‌خواستند این تیم برنده دربی باشد. نمی‌دانم شب را چطور می‌خواهند بخوابند که یکی هم اینجا نشسته. نمی‌دانم چرا می‌خواستید که این تیم قهرمان شود.

حالا جالبه تیم استقلال ده نفره شد تونستن گل بزنن وگرنه گل نمی‌زدن اون بازی ( این هم لینک خدمت کسایی که باور نمی‌کنن )

نه نه این خوب نیست بذارین ببینم ، هیئت مدیره متمول استقلال؟‌ نه این توهمات رو بعید بدونم یحیی بگه  :) و البته که یحیی گفته بود اصلا خوب نیست در رابطه با تیمای دیگه صحبت کنیم :)))) پس این رو بیخیال بشیم 

یا اینا نمی‌خوان ما قهرمان بشیم؟‌ می‌ترسم بعد استرا ، فرهاد هم بره

توهم زدیم؟‌ آره بابا بیخیالش 😊

انقدر قشنگ و همه چیز کامل نوشتی که چیزی باقی نموند

امیدوارم بازی فردا پرافتخارترین تیم ایران و اسیا که نامش 2 بار روی تخته افتخارات Afc به عنوان قهرمان هک شده پیروز و با تمام شرایط سختی این 8 سال آبیدلان فرداشب این موقع شاد باشند.

یه نکته ای فقط میخواستم بگم توهینی که کنعانی به استقلالیا کرد بعدش اومد ماله بکشه که صداگذاریه و زمستون بوده و از این چیزا اگه یه بازیکن استقلال بود چند ساعته محرومش میکردن ؟

بله ما متوهمیم :)

۲۳ تیر ۰۰
پاسخ
:)
عه 😐
مگه نمی‌دونین اون قهرمانی‌ها مال عهد بوقه؟ اصلا اون قهرمانی‌ها حساب نمی‌شن بابا ... شما که دسته سه رفتین. شیش تایی شدین ... چی؟ اینا هم که گفتم مال عهد بوقه؟ برو بابا این حرفا چیه می‌گین؟ باز توهم زدین؟ :)))
مگه نمی‌دونین ما var دیدیم؟ شما var می دونین چی بوده؟ می‌دونین ما به var (عدالت)باختیم؟ این حرفا رو دیگه نزنین. برین به بازی با العین فکر کنین که پلی‌افه؟‌ ای بابا پلی آف ندارین که :))) نه نه شما سید چهارمین با گوآ توی یک سید هستین ، همونطور که تیم اول لیگ پرتغال با تیم اول لیگ قهرمانان توی یک سید قرار می‌گیره پس اینا همسطحن (منطق در همین حد!!):)))))‌
اون دو بار قهرمانی همه‌اش پوچه 😌 

حالا بماند همین‌ها می‌گفتن که استقلال تاجیکستان از الهلال قوی‌تره . چرا؟ چون بازی برگشت رو استقلال تاجیکستان ۴ - ۲ برده (بازی رفت رو فکر کنم الهلال ۲ ۰ برد). مثل این می‌موند که بگیم سال قبل ، سپاهان پرسپولیس رو برده بعد با استقلال مساوی کرده پس قدرت سپاهان از پرسپولیس بیشتر بوده ولی با استقلال برابره. اما باز استقلال از پرسپولیس باخته پس سطحش از پرسپولیس پایین تره(!!!!) و همین چیزای الکی ادامه داره ... 🤦‍♂️😂😂

از اون واضح‌تر دیگه مشخص بود چی گفته !!
رأی بازی سپاهان و پرسپولیس همزمان با بازی دربی رسیدگی شد :))) حالا اینا به گل سپاهان به آلومینیوم ایراد می‌گیرن ... پنالتی دربی رو چجوری می‌خوان توجیه کنن؟

بلی بلی :)
۲۳ تیر ۰۰

فکر می کردم فقط منم که میترسم آقای مجیدی بزاره و بره و استقلال مظلومانه تر از قبل به خاطر بی کفایتی خیلیا این وسط تلف بشه... کاش برسه زودتر اون روزی که ببینیم استقلال دوباره برگشته به جایگاه خودش صدر جدول! 

۲۳ تیر ۰۰
پاسخ
مجیدی این دفعه هوادارا رو داره :) برای همین خیلی هم تنها نیست 

می‌رسه اون روز هم ...
۲۳ تیر ۰۰

لطفا یادبگیرین فقط در مورد خودتون حرف بزنین ما چیزی واسه خوردنه این جماعت گرسنه نداریم

یحیی نه و آقا یحیی!

۲۴ تیر ۰۰
پاسخ
اون سه چهار خط آخر رو فکر کنم نخوندین! ولی درجوابتون :
حتما :) این رو لطفا به آقا یحیی‌تون و بقیه هم بگین(لینک) حالا این لینک ممکنه یک مقدار استقلالی‌طور نوشته باشه ولی این ۴ تا مهم‌تریناش بودن که با یک سرچ کوچیک داخل اینترنت می‌شه پیداشون کرد.

حالا منم یک توصیه دارم :))

لطفا یادبگیرین فقط در مورد خودتون حرف بزنین ما چیزی واسه خوردن این جماعت گرسنه نداریم


و ضمنا جایی که بازیکن میاد و به مادر هوادارای استقلال توهین می‌کنه به نظرم خیلی جای تأمل داره و می‌تونیم درباره‌اش صحبت کنیم :))))

+ولی خبرگزاری ها هم می‌گن یحیی نه آقا یحیی 🤔
۲۴ تیر ۰۰

کلا اهل فوتبال نیستم ولی از توهین کردن کلا خوشم نمیاد.

پرسپولیسیا خیلیییی توهین میکنن به بقیه

۲۴ تیر ۰۰
پاسخ
توهین همه‌ی هوادارا در هر تیمی می‌کنن و محدود به پرسپولیس نیست :) 
این متأسفانه فرهنگ ضعیف هواداریمون هست ...
۲۴ تیر ۰۰

دیگه شما و پسر زمستان عزیز هرچی لازم بود گفتید

چیزی نموند برا لنگیای عزیز :)

۲۴ تیر ۰۰
پاسخ
ممنون و اینکه تبریک می‌گم 
حسابی چسبید این باخت :)
۲۴ تیر ۰۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">