روزمون مبارک :)

امیر + ۱۳۹۸/۵/۲۲، ۱۸:۱۱

سلام . 

ساعت 4 بعد از ظهر بود که یک دفعه دوستم که مسافرت بود به خونمون زنگ زد . 

صحبت نه از کنکور و درس بود و نه انتخاب رشته و فقط گفت : روزت مبارک :)

---------------------------------------------------------------------------

اگه رئیس جمهور و یا وزیر آموزش و پرورش و یا رئیس سازمان سنجش و یا حتی رئیس کارخونه صندلی سازی که مخصوص امتحاناست ، باشم بلافاصله دستور میدم که فقط بیان صندلی دسته دار مخصوص ما چپ دستا درست کنن . خدایی سر همین موضوع به ظاهر ساده سر امتحانا دچار کمر درد شدیدی میشدیم .

سر جلسه کنکور هم یک صندلی راست دست گذاشته بودن سمت چپی که نشسته بودم . خوب بود ولی مثل صندلی چپ دست نیست .

 

به هر حال ، روز چپ دست رو به هر کی ( اعم از بیانی و غیر بیانی و مجازی و غیر مجازی ) تبریک میگم :))

چپ دستای بیانی رو نمیشناسم ، هر کی چپ دست هست یک اعلام حضور کنه:)

 

++

بزرگترین مزیت چپ دست بودن اینه که میتونی سر جلسه‌ی امتحان، کج بشینى که نفر پشت سر، چهار تا تست از روی دستت بزنه و دعای خیرش نصیب امواتت بشه 

 

+++ یک پست هم به زودی میذارم که یک قسمتش مربوط به چپ دستا هست .

من چپ دستم 

۲۲ مرداد ۹۸
پاسخ
پس روزتون مبارک :)
۲۲ مرداد ۹۸

روزتون مبارک :)

۲۲ مرداد ۹۸
پاسخ
ممنونم . 
ببخشید سرم شلوغه نمیتونم زیاد به وبتون سر بزنم . بعد انتخاب رشته حتما میام :)
۲۲ مرداد ۹۸

روزتون مبارک. :))))))

الان که دارم فکر می‌کنم ما هیچ چپ‌دستی توی خانواده‌مون نداریم. :| حتی فامیل‌های درجه یک و درجه دوممون…

۲۲ مرداد ۹۸
پاسخ
ممنون :)
ما هم در فامیل خیلی کم داریم . من در خانواده که تک هستم و در کل فامیل درجه یک هم فکر کنم 6 نفر چپ دست باشن .
+ حالا همین موردی که گفتین یک خاطره ای دارم احتمالا فردا یا آخر هفته مینویسم . 
۲۲ مرداد ۹۸

روزتون مبارک :)

۲۲ مرداد ۹۸
پاسخ
متشکرم :)
۲۲ مرداد ۹۸

روزت مبارک:)

۲۲ مرداد ۹۸
پاسخ
ممنونم :)
۲۲ مرداد ۹۸

روزتون مبارک...

ما نه تنها صندلی چپ دست کم نداریم ...بلکه زیادم داریم ومن معمولن روش میشینم!

حستو موقع نشستن رو صندلی راست دست درک میکنم!

۲۳ مرداد ۹۸
پاسخ
ممنون :)

این مورد واقعا عجیبه !!
خیلی حس بدی داره 
۲۳ مرداد ۹۸

دیگه از استثنائات محسوب میشیم

D:

۲۳ مرداد ۹۸
پاسخ
خیلی استثنائی هستین :دی
هفته دیگه یک پست میذارم که یک قسمتیش مرتبط با همین چپ دستاست و امیدوارم خنده دار باشه .
۲۳ مرداد ۹۸

:)

امیدوارم تا اون موقع یادم نرفته باشه که امشب بهم یادآوریش کردین..(حافظم فوق آلزایمریه!)

۲۳ مرداد ۹۸
پاسخ
:)
پس همه پستهای وب من رو بخونین که حتی اگه یادتون رفت ، اون پست رو هم خونده باشین :دی
شبتون خوش .
۲۳ مرداد ۹۸

فکر خوبیه...

ممنون...همچنین!

:)

۲۳ مرداد ۹۸
پاسخ
اینم از روش تبلیغ سایت :)
۲۳ مرداد ۹۸

:)

عجبا!

۲۳ مرداد ۹۸
پاسخ
:دی
مجددا
شبتون خوش
۲۳ مرداد ۹۸

:)

۲۳ مرداد ۹۸
پاسخ
:)
۲۴ مرداد ۹۸

روزتون مبارک D:

حیف که ساعت 4 نیست که تجدید خاطره بشه

۲۲ مرداد ۰۱
پاسخ
ممنون :)


ساعت ۴برای چی؟
۲۳ مرداد ۰۱

خب ساعت 4 بهتون تبریک گفتن دیگه. 

اول همین پست نوشتین

۲۳ مرداد ۰۱
پاسخ
آها متوجه شدم 😅
محتوای پست رو دیگه یادم نبود 
۲۴ مرداد ۰۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">