money heist- season 5 - part 1

امیر + ۱۴۰۰/۶/۱۳، ۱۳:۲۲

 

 

اگه یک ماه قبل به من می‌گفتن که نظرم رو در رابطه با این سریال بگم، می‌گفتم که کسایی که دوست دارن این سریال رو تماشا کنن. فقط فصل‌های ۱ و ۲ رو تماشا کنن.چون اعتقاد داشتم فصل ۳ و ۴ بیشتر حنبه‌ی درآمد زایی داشت.

اما با دیدن بخش اول فصل ۵ باید بگم که تا تاریخ ۱۲ آذر صبر کنین و کامل و هر ۵ فصل این سریال رو تماشا کنین.فصل های ۳ و ۴ خسته‌کننده بودن ولی فصل ۵ هیجان رو اضافه می‌کرد. آدنالین خالص بود و طوری بود که بشینی هر ۵ قسمت رو یکسره تماشا کنی و این هیجان رو بالشخصه داخل فصل ۱ و ۲ تجربه نکرده بودم.

واقعا انتظار همچین چیزی رو نداشتم. در یک کلام «فوق‌العاده» بود.

 

پ.ن:اولش فکر می‌کردم تریلرش همه چیز رو لو می‌ده. در حالیکه اصلا اینطوری نبود و قراره کلی سورپرایز بشین :)

 

حاوی اسپویل :))) :

چون سر فصل قبل توی تریلر فهمیدم نایروبی میمییره، دیگه این بار هیچ تریلری رو نگا نکردم :)

۱۳ شهریور ۰۰
پاسخ
البته خیلی هم مشخص نبودا 🙄
چون صحنه های قبلترش این اتفاق رخ داد
۱۳ شهریور ۰۰

واوو0-0

۱۳ شهریور ۰۰
پاسخ
حتما نگاه کنین :)
۱۳ شهریور ۰۰

هعییی اگه وقت کردم 0-0

 

منم دارم ولی ترسناکه خخ گفتم که بعد از درسام همشونو بگم تو وب 

۱۳ شهریور ۰۰
پاسخ
البته الان رو نمی‌دونم ممکنه فکرتون رو مشغول کنه :)

ولی بعد کنکور حتما ببینین :)
۱۳ شهریور ۰۰

=)

 

چشم ..مرسی

۱۳ شهریور ۰۰
پاسخ
خواهش :)
۱۳ شهریور ۰۰

=)

۱۳ شهریور ۰۰
پاسخ
:)
۱۳ شهریور ۰۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">