کمک !! ( کنکوری های 98 یا قبل تر البته اگه یادشون باشه)

امیر + ۱۳۹۸/۵/۲۳، ۲۱:۴۱

سلام . 

 

دو تا مشکل بزرگ دارم . 

 

1-من علاوه بر رشته اصلیم ،کنکور زبان هم شرکت کردم و نمیتونم برای انتخاب رشته وارد صفحش بشم و جایی هم این اطلاعات رو نداره . وقتی کارنامه رو باز میکنم فقط درصدای رشته اصلیم با زبان رو نوشته  و هیچ چیز دیگه ای برای زبان نزده . منظورم اینه که برای رشته تجربی شماره پرونده ام رو نوشته ولی برای زبان شماره پروندم رو ندارم و نشون نمیده . شماره های سریالی و دیگر موارد رو هم نمیدونم و ندارمشون . 

 

2-این یکی مخصوص کنکوری های 98 هست . امسال رشته هایی رو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی ، میشه انتخاب کرد و شانس قبولی هم داریم. اما برای انتخاب رشته اش بعضی از اطلاعاتش رو نمیدونم . اون رو چجوری تکمیل کنم .

مثل کد دانش آموزی ،یا کد منطقه یا ناحیه اخذ مدرک دیپلم .....

 

 

+ مشکلات تقریبا مرتفع شدن :)

ممنون از همگی بابت کمکشون .

1- دوخواست بدید تو سایت بهتون میگند,با کد ملی میشه گرفت

2-تو کارنامه های مدرستون نوشته

 

۲۳ مرداد ۹۸
پاسخ
1- واقعا ؟ خب خوبه . خیالم راحت شد :)
2- همش رو داخل کارنامه گفته . 
یک سوال دیگه ممکنه خنده دار باشه
من که الان دیپلم ندارم کد عنوان دیپلم و ... رو چیکار کنم ؟


+ فقط برای مورد 1 کدوم قسمت سایت رو باید برم ؟

++ دستتون درد نکنه :)
۲۳ مرداد ۹۸

دیپلم نداری😮😮

اهان مدرک دیپلم منظورته

بزاربرای خودم ببینم چی نوشته

۲۳ مرداد ۹۸
پاسخ
من نظام جدیدم این رو هم بگم:)
ممنون :)
۲۳ مرداد ۹۸

دیپلم نداری😮😮

اهان مدرک دیپلم منظورته

بزاربرای خودم ببینم چی نوشته

 

سرچ کن کد عنوان دیپلم

یه صفحه ای میاد اونجا رشتت رو بزن کدش میاد

 

 

۲۳ مرداد ۹۸
پاسخ
ببخشید سوالم ممکنه خنده دار باشه . اما متوجه نشدم :)
کجا سرچ کنم ؟ خود سنجش ؟ یا همون سامانه . چون نداشت .
۲۳ مرداد ۹۸

ستون سمت چپ نوشته دریافت کد رهگیری

 

یه جایی هم هست سیستم پاسخگویی سوالی داشتی اونجا بپرس زود جواب میدند

۲۳ مرداد ۹۸
پاسخ
خب انگار باید عضو سایت شد .
۲۳ مرداد ۹۸

1- برای کد رهگیری و شماره پرونده زنگ بزن 02142163 اول کلید 1 بعد کلید3  البته به این شماره که زنگ بزنی چیزای دیگه ایم اگه بخوای میگه...سمت چپ سایتم یه جایی زده پاسخگویی به سوالات ازونجام میتونی بری

2_ برای کد ناحیه و محل دیپلمم پی دی اف دفترچه انتخاب رشته براساس سوابق تحصیلی رو دانلود کن بعد یه جدول گذاشته که کد همه ی منظقه ها توش هست اسم شهرتو پیدا کن

کد دانش آموزیم فک کنم توی کارنامه باشه...این دفترچه رو کامل بخون همه چیزو توش نوشته

3_مگه کد عنوان دیپلم میخوان/؟اصن ینی چی؟!!!!!!!!!

 

۲۳ مرداد ۹۸
پاسخ
1- الان میتونم زنگ بزنم ؟ 
سایت که باید عضوش بشم انگار. 
2-ناحیه  و محل دیپلم رو فهیمدم :) ممنون .
فقط تاریخ اخذ دیپلم رو نمیدونم باید چه موقعی بزنم .
3- اون چیز مهمی نیست . در این سایت
و البته سایتهای دیگه میشه پیدا کرد کار سختی نیست فقط باید رشته رو وارد کنیم .

خیلی ممنون
۲۳ مرداد ۹۸

من حس میکنم خوب متوجه نشدم چی گفتید ولی اگه منظورتون اینه که برای زبان صفحه‌ی جدید ندارید، مشکلی نداره چون کلا ۱۵۰ تا می‌تونید انتخاب کنید. چه زبان چه تجربی. برای بدون آزمون هم ۱۵۰تا جداگانه وجود داره…

 

این اطلاعاتی که میگید توی ثبت‌نامتون قید شده، پرینت نگرفتید؟ همه اینا توی برگه ثبت نام هستن.

۲۳ مرداد ۹۸
پاسخ
خیلی با عجله نوشتم و کلا هم بد منظورم رو میرسونم . 
منظورم این بود که من الان شماره پرونده زبان رو ندارم و در کارنامم هم ننوشته شماره سریال و پیگیری و متاسفانه کپی اش هم نگه نداشتم :(
فقط شماره داوطلبیم رو میدونم . 
و وقتی این موارد رو نداشته باشم نمیتونم انتخاب رشته کنم . 

ممنون:)
۲۳ مرداد ۹۸

برادرم گوگل 

 

کلا تو هر موضوعی سوال داشتی اول گوگل سرچ بزن

۲۳ مرداد ۹۸
پاسخ
آها.ببخشید . متوجه نشده بودم :دی

بعد ، تاریخ اخذ دیپلم رو چه موقعی در نظر بگیرم ؟
۲۳ مرداد ۹۸

همون سالی که گرفتی بزن 31 خرداد یا اخر شهریور مهم نیست اینا سخت نگیر

۲۳ مرداد ۹۸
پاسخ
آهاان :) خب خوب شد .
فقط برای زبان هنوز مشکل هست . خود سایت بهم فقط رشته اصلی رو میده و مجبورم فقط زنگ بزنم .
۲۳ مرداد ۹۸

راستی شاید همونه ها

من اول تجربی بودم بعد عید رفتم ریاضی

کدپیگیری اینام تغییر نکرد همونی بود که برای تجربی بود

۲۳ مرداد ۹۸
پاسخ
نه اون فقط مال تجربی بوده و وقتی وارد میکنم ، میگه قبلا استفاده شده.

۲۳ مرداد ۹۸

پس تو اون قسمت پاسخگویی بپرس ببین چی میگند

۲۳ مرداد ۹۸
پاسخ
فقط تجربیم رو میده . زبانم رو نمیده .
فردا بهشون زنگ میزنم که زبانم رو بدن .
خیلی ممنون از کمکتون لطف کردین :)
شبتون بخیر :))
۲۳ مرداد ۹۸

عه دستت درد نکنه:)

کلا ما نظام جدیدیا منهدم شدیم با این قوانین:/

تاریخ اخذ دیپلمو برای سوابق تحصیلی میگی؟اگه برا اونه که تا 28 شهریور وقت داره تا اونموقع فک کنم مدرکمون بیاد

۲۴ مرداد ۹۸
پاسخ
خواهش میکنم .

نسل سوخته واقعی ما هستیم . البته نظام قدیمها رو هم امسال حقشون خورده شد :(


بله . یادمه مشاورمون موقعی که داشتیم برای سراسری پر میکردیم یک تاریخی گفت . دقیقا یادم نمیاد فقط یادمه آخر یک ماهی بود .
۲۴ مرداد ۹۸

یه پیشنهاد میکنم بهتون که اگه مجبورنیستید رشته های بدون ازمون رو انتخاب نکنید بهتره چون به هیچ عنوان رشته های خوبی توش وجود نداره یا اگزهم باشه مدرکی که بهتون میده چون دانشگاهش خوب نیست عملا بازارکاری هم براش نیست

۲۸ مرداد ۹۸
پاسخ
خب میدونین، یک قابلیتی که این مورد یعنی بدون کنکور داره، اینه که از رشته های دیگه هم میشه انتخاب کرد. مثلا من که تجربی هستم، میتونم مهندسی کامپیوتر رو بزنم.
در هر حال حرف شما کاملا درسته.رشته هاش اونقدرها بازارکار مناسبی نداره.
خیلی ممنون
۵ شهریور ۹۸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">