تابستان خود را چگونه گذراندید

امیر + ۱۴۰۰/۷/۱، ۲۲:۱۴

وبلاگی:

اوایل که خیلی بد بود. امتحانات به قدری سنگین و کمرشکن بودن که تا چند وقت اصلا حوصله و انرژی نداشتم که بخوام مطلبی بنویسم. هنوز هم وقتی یاد اون موقع میفتم خسته می‌شم. خیلی دوران افتضاحی بود!

مرداد ماه فعالیتم متوسط بود و شهریور هم به لطف یخ‌هایی که به دستم رسید و شکوندمشون تقریبا هر دو روز یک بار یک عدد پست منتشر می‌کردم هر چند که این اواخر دیگه داشتم کم میاوردم.

 

سینمایی:

خب خیلی فیلم تماشا نکردم ولی دو سه تا فیلم خیلی خفن رو در این فصل تماشا کردم. یکی رو که قبلا گفتم همون هفت سامورایی ، راشومون هم بود. سومی هم فیلم oldboy 2003 بود. محصول کشور کره‌ی جنوبی بود و برام ثابت شد که کشور کره قشنگ پتانسیل این رو داره که مرز خشونت رو در فیلم‌ها جابه‌جا کنه و هم اینکه توی قضیه‌ی تابوشکنی قشنگ رو دست کشورای غربی زده بود یکی این فیلم یکی هم یک فیلم دیگه🤦‍♂️ همه‌ی تصوراتم از کشور کره به هم ریخت.

ولی در کل فیلم oldboy به شدت برگ‌ریزون هست. پیشنهاد می‌کنم تماشا بکنین.

راستی دومین فیلمی هم که تونستم از سایت‌ خارجی دانلود کنم هم در این فصل رقم خورد 😂 چند سال گشتم تا لینک فیلم رو از سایت‌های مختلف پیدا کنم و بالاخره از یک سایت خارجی به صورت رایگان پیدا کردم و اون موقعی که لینکش رو پیدا کردم در پوست خودم نمی‌گنجیدم :))

 

زندگی:

تقریبا یکنواخت بود. هر روز صبح پیاده روی - طراحی - استراحت (پادکست و موسیقی) - مطالعه - طراحی - ورزش - خواب :) این بین سینمایی و سریال هم بود.

این اواخر هم یکی دو تا خبر خوب اومد البته :)

 

کاری:

درآمد ندارم فعلا تازه می‌خوام شروع کنم :) ولی به فکرش هستم.

 

 

دیدم همه از پاییز نوشتن منم یکم چیز میز بذارم اینجا 😁

 

لینک عکس اصلی

فکر کنم توی نقاشی روغن فتوشاپ ماهر شدم دیگه 😅 البته خواهان کم داره با این حال علاقه داشتم که یاد بگیرمش. بعد هم اینکه باید برم سراغ قسمت‌های پرمتقاضی‌اش.

 

 

 

دریافت

می‌شه به منم بگین چجوری موسیقی می‌ذارین داخل پست‌هاتون؟ 😐 هر کاری می‌کنم نمی‌شه

۱ مهر ۰۰

چه تابستان پر باری بوده واستون🥲

واینکه خیلی نقاشیه جالبیه تبریک میگم بابت مهارتتون🙂

وتا باشد خبرها و اتفاقهای خوب😀

۱ مهر ۰۰
پاسخ
ممنونم :)
همچنین
۲ مهر ۰۰

واسه من که موسیقیه اومده

۱ مهر ۰۰
پاسخ
منظورم لینکش نبود. خودش بود که داخل وبلاگ نمیاد . 
۲ مهر ۰۰

وبلاگی = تعطیل

سینمایی = پنج تا بیشتر ندیدم

موسیقی = فوق العاده چون آرمی شدم

زندگی = شخمی 😂

 

موسیقی رو به سادگی میتونید 

کافیه یه تگ audio بذارید ، تو وب آسمانم هم هست آماده کد رو تحویل میده

بعد کد رو میتونید هرجایی که دلتون خواست بذارید قبلش اول باید روی منبع کلیک کنید تا کد های پست رو نشون بده

۱ مهر ۰۰
پاسخ
:)
خوبه باز هم
منم تایم موسیقی بیشتر کردم 
😂😂😂🤦‍♂️


بله دیدم پستشون رو 
خیلی ممنون
۲ مهر ۰۰

تابستون خود را مثل سال قبل گذراندیم.

Stay at home 🏡😂 

۲ مهر ۰۰
پاسخ
آدم خسته می‌شه اینطوری که😬
۲ مهر ۰۰

کد خام پخش موزیک کپی کن تو پستت

پلیر بیان کم حاله راه نمیاد

۲ مهر ۰۰
پاسخ
وبلاگ «آسمانم» کد مخصوص می‌ده از اون طریق می‌شه (این پست)

ممنون
۲ مهر ۰۰

:)

 

نقاشی فتوشاپه الان یا کشیده شده؟

 

منم نمیتونم :/

 

۲ مهر ۰۰
پاسخ
این یک تصویر بوده که با فتوشاپ تبدیل به نقاشی روغنش کردم :)

خب این پست می‌تونه کمکتون کنه (لینک)


+ یک روش سریع ‌تر هم زری خانوم گفتن
توی قسمت css قالب که از طریق پنل مدیریت می‌تونین بهش دسترسی پیدا کنین ، کلمه‌ی «audio» رو در قسمت سرچش بزنین و بعدش دکمه find رو کلیک کنین.
یک همچین عبارتی براتون پیدا می‌شه:
.post audio {
    max-width: 100%;
    height: inherit;

قسمت height رو باید پاک کنین . درست می‌شه . مال من که درست شد.
۲ مهر ۰۰

https://asemanam.blog.ir/category/ابزار

۲ مهر ۰۰
پاسخ
ممنون از شما :)
۲ مهر ۰۰

خب منم همونو گفتم /:

هست

۲ مهر ۰۰
پاسخ
عجب!

۲ مهر ۰۰

و اینکه اگه توی یه سری مرورگرا نشون نمیده مشکل از سی اس اس های قالبای عرفانه...

توی قسمت adiuo

یه چیزی داره نوشته high  نمد چی چی

اونو باید حذف کنین گویا درست میشه :"

۲ مهر ۰۰
پاسخ
من با کروم میام

منظورتون دقیقا کدوم قسمته؟
کد قالب؟
css
یا 
ساختار فعلی؟
فقط یک چیزی پیدا کردم

.post audio {
    max-width: 100%;
    height: inherit;

همینه؟
۲ مهر ۰۰

بله بله همینه

قسمت height رو باید حذف کنین فکر کنم...

گفتم که سی اس اس /:

( التبه پیداش کردین )

 

اگه درست نشد از دوستان قالب ساز بپرسین

۲ مهر ۰۰
پاسخ
درست شد ممنون :)
۲ مهر ۰۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">