بارون

امیر + ۱۴۰۰/۸/۱۳، ۱۵:۴۷

بعد مدت‌ها و سال‌های آزگار در این شهر دور‌افتاده هم یک بارونی همچین بگی نگی بارید!

به قول یکی از همکلاسی‌هام ، هر چی برف و بارون هست غرب و مرکز کشور می‌باره و تفاله‌هاش اینجا...

مدت‌ها بود که عکس نگرفته بودم و مدت‌ها بود که گوشی با خودم بیرون نبرده بودم (عدم امنیت و نداشتن جیب مناسب برای گوشی) ولی امروز این جرئت رو به خودم دادم که گوشی بردارم و از چند جایی که دیدم و قشنگ هستن عکس بگیرم. اونقدر عکاس ماهری نیستم ولی تلاشم رو کردم که عکس‌ها خوب دربیان و اینکه فیلتری به عکس اضافه نکردم چون طبیعت با همون حالتی که هست برام قشنگ‌تره.

 

این عکس هم مربوط به دو سال قبل بود که گرفته بودم و اینجا هم گذاشتم و دوباره می‌ذارم. البته با یک گوشی و با یک دوربین خیلی خیلی ضعیف‌تر :)

 

ترم اول یک درسی داشتیم به اسم مبانی هنر و اونجا استادمون بهمون عکاسی رو یاد داد. البته اون اصول و عناصرش رو و ما هم می‌رفتیم چند سوژه پیدا می‌کردیم برای عکس گرفتن و براش می‌فرستادیم و وقتی اون ۷ عنصر تموم شد ، بهمون گفت که باید عکس‌های مختلف ببینیم که بتونیم ازشون الهام بگیریم و یک عکاس ماهر بشیم. من اون راه رو ادامه ندادم (کرونا هم بی‌تأثیر نبود) ولی همین چند تا عکسی که می‌تونم بگیرم هم شاید تا حدودی مدیون ایشون هستم. البته چیز خاصی نیستن ولی برای من خیلی ارزش داشت.

در کل یاد اون ترم بخیر. می‌شه گفت تک ترم حضوری‌مون بود :(

چه عکسای قشنگی😍

اصلا پائیز به بارونشه:)) 

۱۳ آبان ۰۰
پاسخ
:)
بله صد در صد. من خیلی پاییز دوست ندارم . چون هواش برام خیلی خواب آوره . ولی به خاطر بارونش خیلی دوستش دارم :)
۱۳ آبان ۰۰

چه عکسای قشنگیی ^_^ یکی از سوژه‌هایی که منم خیلی دوست دارم ازش عکس بگیرم، همین قطره‌های روی برگ‌هاس ^_^

۱۳ آبان ۰۰
پاسخ
:)
بله دقیقا. اکثر عکس‌هایی که موقعی که بارون میاد از همین قطره‌هاست :)
۱۳ آبان ۰۰

چه عکسای قشنگی ... بازون حس تازگی قشنگی داره ...

به نظرم مرکز کشور هم بارون نمیباره ... فقط شمال ... 😁

۱۳ آبان ۰۰
پاسخ
:)
بله حس تازگی و قشنگی :)

شمال که هر روزش بارونه به نظرم. یکی از دوستام قبلا اونجا زندگی می‌کرده و می‌گفت که اونجا انقدر بارون می‌باریده دیگه از بارون زده می‌شدیم :))

۱۳ آبان ۰۰

سلااام

خوش به حالتون

چه عکس های قشنگی

۱۳ آبان ۰۰
پاسخ
سلااام :))
بارون نداشتین یعنی؟🤔 ای بابا. امیدوارم جای شما هم بارون بباره :)

:)
ممنون
۱۳ آبان ۰۰

عکسا واقعا قشنگ بودن :)

یه کیف چرم کیهان بخرید دیگه مشکل حل میشه :دی

۱۳ آبان ۰۰
پاسخ
:)
همونایی که داخل تلویزیون تبلیغ می‌کنه؟🤦‍♂️😂
۱۳ آبان ۰۰

درود.

عکس ها قشنگ هستن. منم عکاسی رو دوست دارم و بیشتر از اون طبیعت رو.

میشه بپرسم کدام شهر هستید؟

۱۳ آبان ۰۰
پاسخ
سلام و درود :)
:)
عکاسی می‌تونه بهونه‌ی خوبی باشه که بیشتر طبیعت رو بگردیم و با محیطش آشنا بشیم.
بله . من اهل مشهدم :)
۱۳ آبان ۰۰

امشب بارید اولین بارون پاییز امسال

۱۳ آبان ۰۰
پاسخ
(کلیک کنید)
مبارکه :)
۱۳ آبان ۰۰

من غرب ایران هستم.

چه خوب که مشهد هم باران بارید. امیدوارم همه جا باران بباره و با خودش سرسبزی و آبادانی بیاره.

۱۴ آبان ۰۰
پاسخ
خوبه دیگه ... برف بارون همه چی هست و راحتین :)
بله. واقعا اون حس طراوت رو می‌ده. خودم دیروز خیلی پر انرژی بودم 
منم امیدوارم
۱۴ آبان ۰۰

دقیقا منظورم کیف جادار کیهانه :دی

۱۴ آبان ۰۰
پاسخ
🤦‍♂️😂
۱۴ آبان ۰۰

چه عکسای قشنگی واقعا روح ادم تازه میشه:))))

هرچند شهره ماهم بارون اومد نه زیاد ولی خب به کمش هم راصی هستیم

۱۴ آبان ۰۰
پاسخ
بله :)

بارون هر چقدر هم بباره کافی نیست :)
۱۴ آبان ۰۰

مشهد احساس میکنم نفرین شده اصلا

از بارون پاییز اصلا خوشم نمیاد 

بارون بهار خوبه. 

دو تا سه ماهه های اخر سال خیلی دلگیرن مخصوصا  شهر مشهد.

پارک ملته؟؟ 😂 

۱۵ آبان ۰۰
پاسخ
یک چیزی فراتر از نفرین 

بارون بهار گرمه😬

شاید دلیلش اینه که اینجا زودتر از سایر مکان‌ها غروب می‌شه ...
نه 😂
پارک نزدیک خونمون بود 
۱۶ آبان ۰۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">