چند عدد کوتاه روزانه‌نویسی

امیر + ۱۴۰۰/۱۰/۲، ۲۳:۱۳

۱- فکر کنم یک جلسه دیگه کارورزی مونده ولی مال من به کل مجازی شد. روزهای دوشنبه باید کارورزی می‌رفتم که مدیر مدرسه اعلام کرد روزهای زوج باید در فضای مجازی کلاس‌ها برگزار بشه و من خیلی سرخورده شدم. 

 

۲- معلمِ کلاسی که کارورزی می‌رم، بهم گفته بود که برای دانش‌آموزا سوال امتحانی طراحی بکنم. پستش رو هم نوشته بودم که یک مشکلی خورده بود داخل سامانه. سوالات رو طراحی کردم و دادم به معلم و معلم هم برگزار کرد آزمون رو  (به هر طریقی که بود) . سوالات تستی بود و کلا ۹ تا سوال. ۸ نفر کامل شده بودن. ۲ نفر ۸ تا سوال رو درست جواب داده بودن و بقیه هم ... :)))) احساس می‌کنم معلمه نسبت به من ناامید شد ولی من همه‌ی تلاشم رو کردم که سوالات استاندارد باشه. چند تا نمونه سوال خریداری کردم و بر اساس همون‌ها سوال طراحی کردم. فقط یک مقدار گزینه‌هاش رو سخت کردم. مثلا یک سوال بود نوشته بودم کدام یک از اعداد زیر بر ۲ و ۵ بخش پذیرند.

۱- تعداد روزهای مهر ماه       ۲- تعداد روزهای فروردین ماه              ...   ۴- گزینه ۱ و ۲

یا مثلا جایی جواب سوال کسری می‌شد من جواب رو ساده می‌کردم و داخل گزینه‌ها می‌ذاشتم.

خود معلم هم داخل گروه تأکید کرد که سوالات شبیه سوالات کتاب هستن ولی ظرافت بیشتری داره . حالا نمی‌دونم بدش اومد یا نه .

 

۳- این ترم هم اضافه می‌کنیم که استاد درست و حسابی نداشتیم. ولی در کل اساتید خانوم‌ رو به آقا ترجیح می‌دم. یک مقدار سطح درکشون به دانشجو نزدیک‌تره. در مجموع این ۵ ترم کلا ۲ تا استاد دیدم که تأثیرگذاری فراوان داشتن و می‌تونستن الگو باشن و این تعداد فاجعه هست!

 

۴- شب یلدا در حالیکه اعضای خانواده داشتن با همدیگه خوش می‌گذروندن من داشتم مشتری جذب می‌کردم :)))) البته با کمک یکی از بلاگرا ولی به بن بست خورد متأسفانه. فکر کنم ۱۵ الی ۳۰ دقیقه داشتم باهاش بحث می‌کردم که پروژه رو قبول کنم ولی زیربار نرفت 🤦‍♂️

 

۵- من هنوز منتظر اون ابرایی هستم که غرب کشور رو برفی کرده. شما خبر ندارین کجان؟🤔

 

+فکر کنم قشنگ مشخصه که اومدم فقط حرف بزنم و بخشی از نگرانی‌هام رو خالی کنم نه؟ اینجور مواقع که پست می‌زنم و کوتاه می‌نویسم قشنگ خالی می‌شم ( و فکر کنم این عبارت «خالی شدن» رو هر چند وقت یک بار می‌گم )

 

++ دو تا چالش هم به وجود اومده :

چالش اول (لینک) : یک راز بامزه از خودتون بگین. خودم رازی ندارم :) 

چالش دوم (لینک) : یک نامه با دستخط خودتون برای یکی از بلاگرها بنویسین. حالا گوشتون رو بیارین یکم جالب‌تر بکنم چالش رو . با دست غیرتخصصی‌تون اون نامه رو بنویسین واقعا چالش می‌شه براتون :) خودم نامه نمی‌نویسم ولی این کار رو انجام می‌دم :)))

۱- ترم دوم ما هم قراره مجازی باشه😫😫😫

 

۲- ظرافت بیشتری داره ایا مگر تعریف نیست؟؟؟😓

 

۳- :`(

 

۴- نفهمیدم چی شد

 

۵- بالا سر ما😂. اقا خدایی یه دونه ابر هم رو سر ما نمیتونید ببینید چه وضعشه اینجا باید نصف سال زسر برف دفن شده باشه اونوقت بعد عمری یه سانت برف باریده حسودی میکنین؟😑

 

+اینکه نزدیک ایام امتحاناته فک کنم توش بی‌تاثیر نیست :`)

۲ دی ۰۰
پاسخ
برای ما هم مجازی هست احتمال ۹۹ درصد :|

برای دانش‌اموزا سخت‌تره دیگه؟ نیست؟ :)



شب یلدا یک نفر مشتری برای طراحی داشتم پیدا می‌کردم که متأسفانه پیشنهادم رو رد کرد :(

من دو ساله برف ندیدم. بارون بباره حداقل :(

آره ولی من همیشه اینطوریم :)) {به ددلاین‌های تکالیف نگاهی می‌اندازد و اشکی می‌ریزد}

۲ دی ۰۰

سلام

مورد ۲ : واقعا سوالات با خلاقیت طراحی شدن... جالب بود!

مورد ۳ : درکل قانون نانوشته‌ای هست که برحسب تجربه بدست اومده که میگه اساتید خانوم با دانشجویان پسر بهتر برخورد میکنن و برعکس، ما یه استاد خانومی داشتیم پیر هم بود اصلا نمیشد بهش نزدیک بشیم خیلی بداخلاق بود بعد همین استاد کافی بود یکی از پسرها ازش سوالی کنه، یعنی با جون و دل جواب میداد و کلی راهنمایی میکرد :|

+ با دست غیرتخصصی واقعا چالش میشه

۳ دی ۰۰
پاسخ
سلام 


ممنونم 


بله این مورد رو شنیدم. و عکس قضیه رو در رابطه با اساتید آقا و دانشجویان دختر هم شنیدم. حالا دلیلش چی هست خدا می‌دونه :)


بله. چون با اون دست دیگه تمرین نمی‌کنیم ممکنه یک مقدار عضله‌های اون دست  برای نوشتن زودتر خسته بشن!
۳ دی ۰۰

دلم از دست دانشگاه فرهنگیان خونه با این اساتیدش 

هعی...

۳ دی ۰۰
پاسخ
پس همدردیم :)

باز استادای این ترم همچین بد نبودن. ترم قبل و ترم قبل‌ترش خیلی اذیت کردن 🤦‍♂️
۳ دی ۰۰

 

 از اعداد زیر بر ۲ و ۵ بخش پذیرند.

۱- تعداد روزهای مهر ماه       ۲- تعداد روزهای فروردین ماه              ...   ۴- گزینه ۱ و ۲

 

 

اینو به من بدین یه ساعت سرش هنگ میکنم :))))))

 

۳ دی ۰۰
پاسخ
😂😂
سوال به این خوبی 😓😂
۳ دی ۰۰

یه نفر به من نامه بزنه لطفا :)))

۳ دی ۰۰
پاسخ
اگه اینطوری باشه که باید به خیلی‌ها نامه بزنم :)))
سعی می‌کنم اسم همه رو بنویسم حالا ببینیم چه می شود :)
۳ دی ۰۰

وای چه چالشای قشنگی :)

مرسی بابت اضافه کردنشون به پستت، اگه اینکارو نمیکردی شاید هیچوقت نمیدیدم.

 

+فکر کنم اولین نفری هستی که میبینم استاد خانوم رو به آقا ترجیح میده =)

۳ دی ۰۰
پاسخ
آره ایده‌های خوبی دارن :)
خواهش می‌کنم

+نه نه 😂
به پیشنهاد یکی از دوستام این کار رو انجام دادم . پس تنها نیستم 😂✌
۳ دی ۰۰

واقعا مجازی برای هرکاری و شغلی مزخرفه :(

 

 

 

چه سوال سختی منم توش گیر کردم😅

 

با خوبه شما منتظر ابر هستین که بیاد ما کهه کلا ورود ابر رو انگار تحریم کردن :(

 

اصلا نوشتن برای خالی کردن مغز از نگرانی و استرس و حرف هاییه که باید از دریچه مغز بیاد بیرون :)

۳ دی ۰۰
پاسخ
بله دقیقا

 
:))))))

چند روز قبل یک نمه بارون اومد 
اینجا هم خیلی چیز خاصی نمی‌باره ...

بله درسته
۳ دی ۰۰

کلا هیچ چیز مجازیش خوب نیست😒

۳ دی ۰۰
پاسخ
نه دیگه. امتحاناش خوبه من که راضیم 🤪
۳ دی ۰۰

من خودمم یه خانومم، ولی بازم با این حال معتقدم که استادای خانوم عقده‌ای هستن و آقایون اذیت کردناشون کمتره + اینکه درس دادن آقایون هم بهتره.

۴ دی ۰۰
پاسخ
می‌تونه درست باشه 
اما خب اینچا فعلا برای من برعکس این قضیه بوده. البته شاید چون پسرم هم یک دلیل دیگه باشه ...
۴ دی ۰۰

به خیلی‌ها نامه بزن، ولی به منم بزن، دریافت کنم منم می‌نویسم.

[بهتر از این بلد نیستم رشوه بدم]

۴ دی ۰۰
پاسخ
چشم :)
۴ دی ۰۰

صحیح😂💔

۴ دی ۰۰
پاسخ
😂
۴ دی ۰۰

@Nastaran

بنظرم اصلا حرف جالبی نبود😐😐

یعنی چی استاد خانوم عقده ایه!

مگه همه مثل همن؟!

خوبه خودتون خانومید.

۴ دی ۰۰
پاسخ
همه نه ولی یک عده واقعا عقده‌ای هستن 
۴ دی ۰۰

@ویانا

عزیزم منم خانومم، هم استاد خانوم دارم، هم استاد آقا.

یکی دوتا هم نبودن.

خانوم ها معمولا حساس‌ترن و سر چیزای کوچیک بیشتر گیر میدن، خود منم اگه معلم بشم همینم!

آقایون کمتر مسائل خاله‌زنکی رو داخل میشن توش و کمترم به حاشیه‌ها اهمیت میدن.

وگرنه منم معلم خانومی داشتم که کم از فرشته نبودند و معلم آقا هم دیدم که تو نکبت بودن، رو دست نداشتند.

۴ دی ۰۰
پاسخ
ولی خب آدم عقده‌ای کم نیست ! نکته مهم همینه 
۴ دی ۰۰

دقیقا

۴ دی ۰۰
پاسخ
:)
۴ دی ۰۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی