چالش دست‌خط

امیر + ۱۴۰۰/۱۰/۹، ۱۹:۰۰

این پست انتشار در آینده است و کامنت‌هایش باز

 

از حالت رسمی بیایم بیرون! به این چالش دعوت نشده بودم ولی خودم نوشتم. منشأ چالش هم برمی‌گرده به این پست (لینک) و خب منم نوشتم. دیدم حالم امروز خیلی مساعد نبود و نوشتم و بعد نوشتن خالی شدم.

 

 

 

 

جا داره از اسپانسر هم تشکر ویژه‌ای داشته باشیم. cam scanner و بهشون حق پخش هم دادیم 😂

حرف از دست‌خط شد این رو هم ببیینیم. امتحان داشتم، استادمون در یکی از سوالا گفته بود که یک مورد رو به طور خلاصه (!) در ۸ خط (!) توضیح بدیم :)))

حالا این هم جوابی که من نوشتم. (این نکته رو هم بگم که کتاب خودش کلا ۴ خط بیشتر این مورد رو توضیح نداده بود!!!!!!)

به زور ۸ خطش کردم 😂😂😂

 

+می‌خوام یک مدت کلا از فضای وبلاگ خارج باشم. 

امیدوارم حال همگی هم خوب باشه

فعلا ✋

 

 

 

اخی @-@

مرسی از دعوتتون^^

 

نه خیلی هم خوبه خطتون ^^

 

خخخ باش بعدا میزارم ^^

 

ایشالله زود حالتون خوب بشه ^^

۹ دی ۰۰
پاسخ
ممنونم 

منتظرم پس
۱۹ دی ۰۰

برای اولین بار دلم خواست علیرضا نباشم! چه وضعشه آخه. :| :)

۹ دی ۰۰
پاسخ
😂❤
۱۹ دی ۰۰

از این کارا نکنید آبروی دکتر ها رو نبرید بزارید مردم دست خطشون پیش خودشون بمونه
D:

۹ دی ۰۰
پاسخ
😂😂
۱۹ دی ۰۰

دست‌‌خطتون از خط من به مراتب بهتره😂

مبیناعه منم ینی؟

اگه منم که خب می‌نویسم، اگرم نه که بازم می‌نویسم=)))))😂

مرسی از دعوت😂🌸

۹ دی ۰۰
پاسخ
:))))
بله خودتون هستین. البته باید انگلیسی می‌نوشتم. 

:)
۱۹ دی ۰۰

مچکر :)

 

دست‌خطتون برای این شغل خیلی هم خوبه کاملا خوانا و گویا :/ اتفاقا نستعلیق رو بچه‌ها درک نمیکنن به نظرم :/

 

 

 

 

۱۰ دی ۰۰
پاسخ

روی تخته خیلی امتحان نکردم. اونجا احتمالا خیلی کج بشه خطم :)
۱۹ دی ۰۰

همه ی وبلاگ نویس ها به جز من:|:((((

۱۰ دی ۰۰
پاسخ
چند نفر رو فراموش کرده بودم بنویسم و یکیشون هم شما بودین ...
ببخشید
۱۹ دی ۰۰

آخی :))

چه دست خط با نمکی :)

مرسی از دعوت، حتما می‌نویسم^-^

۱۰ دی ۰۰
پاسخ
:)

فکر کنم نوشتین 
۱۹ دی ۰۰

عاشق ایموجی هایی که کشیدین شدم:))))

ممنون از دعوت😀امیدوارم بالاخره بنویسم🙃

۱۰ دی ۰۰
پاسخ
من ایموجی نمی‌کشم ولی خب اینجا کشیدم که یکم فان باشه :)

منتظریم :)
۱۹ دی ۰۰

فقط جواب اون سواله و تفاوت درشتی کلمه‌ها تو خط اول و آخر =)))

 

ولی خطتون خوبه که. قبول نیست، قرار بود بخندیم :دی.

۱۰ دی ۰۰
پاسخ
آره دقیقا 🤦‍♂️😂😂😂

😂😂😂
۱۹ دی ۰۰

نه اتفاقا خوبه که. اگر یکم با حوصله بنویسید بهتر میشه.

بازم به این نتیجه رسیدم دست به نوشتن این چالش نبرم.

ممنون از دعوتتون :))

۱۰ دی ۰۰
پاسخ
بله. فکر کنم همون امتحان مشخصه خیلی با عجله نوشتم :)))

ولی نوشتین :)
۱۹ دی ۰۰

عهههههه مننن ٨_________٨

۱۱ دی ۰۰
پاسخ
بلهه
:)
۱۹ دی ۰۰

برم یه فکر اساسی کنم برا دست خطم :/

ممنون از دعوتت امیر جان

۱۴ دی ۰۰
پاسخ
دیگه می‌خواد از من بدتر باشه؟ 🙄
۱۹ دی ۰۰

سلام

واو عجب دست خط خوشگلی 😍😍

حالا فهمیدم همه اونایی که عشق تدریس رو دارن دست خطشون خوشگله 😔 (خودمو هم میگم 🤣)

ولی خط شما از خط منم خیلییی بهتره 😁😃 خوشا به حال دانش آموزایی که معلمشون شما باشید 🤌

امیدوارم همیشه حالتون خوب باشه 💜

۱۴ دی ۰۰
پاسخ
سلام 
:)
😂😂
ممنون. ولی فکر می‌کنم خوب نیست :)
متشکرم 
۱۹ دی ۰۰

سلام آقای امیر (:

مرسی که شرکت کردید و چقد خوب که اینهمه آدم رو دعوت کردید 🙂

۱۴ دی ۰۰
پاسخ
سلام
من ایده‌ای نداشتم برای نوشتن متن برای همین سعی کردم همه رو دعوت کنم 
البته چند نفری رو هم فراموش کردم 🤦‍♂️
ممنون از این چالشی که برگزار کردید
۱۹ دی ۰۰

:))))))))مانا باشی.

۱۴ دی ۰۰
پاسخ
متشکرم :)
۱۹ دی ۰۰

من خط خودم نمی تونم بخونم:)

۱۴ دی ۰۰
پاسخ
خب عکس بفرستین شاید ما تونستیم 😅
۱۹ دی ۰۰

سلام سلام

ممنون که به یاد من هم بودید. :)) چشم هام قلبی شد اصلا مرسی *_*

خطتون خیلی خوبه. دست خط من فاجعه است فاجعههه. :دی

۱۵ دی ۰۰
پاسخ
سلام 
:))
نه تکذیب می‌کنم :)
قبلا داخل وبلاگ گذاشته بودین
۱۹ دی ۰۰

*از دیدن نام خودش در خط پنجم اسم ها، اولین اسم، به وجد می آید*

 

فقط اون ضربدر ها. (((((:

۱۶ دی ۰۰
پاسخ
سلام 

شما می‌خونین اینجا رو؟ :)

لطفا به وبلاگتون مراجعه کنین خییییلی کامنت داره پست آخر :)
۱۹ دی ۰۰

چ امضای سختی واقعا خسته نباشید 😑😂

۱۷ دی ۰۰
پاسخ
😂😂😂
۱۹ دی ۰۰

عههه مننننن😄

۱۸ دی ۰۰
پاسخ
دیگه اسمت رو کامل ننوشتم شرمنده ✌😬
۱۹ دی ۰۰

سلااام

من که دیگه وبلاگ ندارم فعلا اگر نه شرکت میکردم
یه فرم پرسشنامه میفرستم خیلی ممنون میشم اگر اینجا و یا توی گروه های دانشجویی که دارید به اشتراک بذارید

۲۱ دی ۰۰
پاسخ
سلام آقا محمد حسین 
چرا آخه وبلاگتون رو حذف کردین می‌خواستم بهتون چیزی بگم :(
تا کِی جوابش رو می‌خواید؟ فردا پست بذارم اشکال نداره؟
۲۱ دی ۰۰

سلام✋
پرسشنامه‌ای که در اختیار شما قرار دارد جهت جمع آوری اطلاعات یک پژوهش دانشجویی تهیه شده است.
پاسخ های شما بدون ذکر نام و محرمانه برای ما ارسال می‌شود.
لطفاً پس از مطالعه دقیق عبارات پاسخ خود را وارد نمایید.
انجام آن حدود ده دقیقه زمان میبرد

با تشکر از همکاری شما 
لینک:
https://survey.porsline.ir/s/ljSiqPr

۲۱ دی ۰۰
پاسخ
سلام
Done
:)
۲۱ دی ۰۰

خب دیگه حرفی نداشتم ولی شاید برگردم دوباره
ایمیلم را میذارم به اون پیام بدید اگر کاری داشتید
اگر امشب بشه و تموم بشه بهتره چون اعتبار یکماهه فرمم داره تموم میشه ولی اگر نشد هم طوری نیست چون اگر تعداد پاسخ ها تکمیل نشد باید تمدیدش کنم
سپاس فراوان

۲۱ دی ۰۰
پاسخ
مگه میشه آدم حرفی نداشته باشه؟:)
امیدوارم برگردین.
مورد خاصی نبود یک چیز در رابطه با وبلاگتون بود همین . 
داخل وبلاگ گذاشتم . فردا هم داخل پست غیر موقت میذارم. برای چند نفر دیگه هم ارسال کردم امیدوارم شرکت کنن :)
:)


+ آقا محمد حسین 
مثل اینکه این گزارش برای افراد زیر ۱۸ سال کار نمی‌کنه و بخشی از بلاگرها هم زیر ۱۸ سال هستن. 
گفتن که بهتون اطلاع بدم. اگه موردی داره اصلاحش کنید.
۲۱ دی ۰۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی